Dette har du sannsynligvis helt rett i, men de må jo fatte interesse for asseten om det skal bli synergier av det. F.eks Novartis har Kymriah Car-t (forøvrig ut av Upenn den også hvis jeg ikke tar helt feil @TyrionIV ?). Hva skal de EGENTLIG med Betalutin når de har sitt produkt i spacet allerede? (åpent spørsmål)
Og jeg beskriver det nok litt upresist, tenker fort at min generelle oppfatning er alle sin - men sånn er jo ikke verden
… Tenker studiet har blitt dyrt (hensyntatt pivotalt) grunnet at Betalutin var guidet på markedet i 2019, dette endret seg selvsagt fort etter notering, men likevel. Nå har vi potensiell godkjenning tidligst 2023.
Ingen liker å betale full pris for en bil med tre hjul - når den skal ha fire.
Det sagt, det har jo kommet ut en hel del annen forskning av dette også - det som blir negativt er at alt dette blir også utsatt pga paradigme…
Så man ser jo at det er mange faktorer til hvorfor man sier dette er et “dyrt” studie - en er direkte kostnad mot fremgang - en annen er jo alternativkosten(som jeg er usikker på om man kan kalle det) med at både patenttid for betalutin kan bli innskrenket, men også alle årene andre hotte assets ikke er på markedet.
Mange vil vel tolke dette negativt, men det er det da ikke ment som… Kall det heller litt torsdags-realisme.
Ellers settes det umåtelig stor pris på at @TyrionIV passer på at detaljene blir rett