Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jeg liker også 3x :slight_smile: Problemet er at caltx var priset mye høyere i lengre perioder enn før de fikk AA.
AA var ingen gamechanger for de mtp MCAP og derav finansiering.

Pt. er det ingen argumenter for at en emi skal kunne settes høyere tvert imot vil det heller være snakk om en tilsvarende om ikke enn høyere rabatt en ved sist emi om ikke noe annet kommer på banen…

Mtp den lave verdsettelsen nå så ville klar sikt mot filing satt fyr på kursen. Hadde glatt fått 4-5mrd for det.

I caltx fikk man vel kun betalt for risikoen dagen dommen falt, vært nokså begredelig både marked og verden etter den tid.

1 Like

Jeg tror/håper også det derfor jeg fortsatt er med om enn litt mindre enn før :slight_smile:

i C19 perioden har jo alt gått opp …og det ser jo myyyye bedre ut nå fremover :rofl: :rofl:

1 Like

Det var ikke rare greiene, tror ikke den gikk mer enn ca 15% på godkjenningen

Tja, ser 3-3,5 mrd i min nypolerte glasskule;)

1 Like

Jaja, det får faen meg duge enn så lenge det da!

Er vertfall min. 100% bedre enn vi har i dag :wink:

1 Like

Ja, hvem vet, kanskje er det bioidiotene som ser ut som de smarteste guttene i klassen når vi er i 2023!:wink:

2 Likes

Burde jo være en oppside herfra…

Bunnen fra 2019 holder nok :muscle:

1 Like

Så lenge verden ikke går opp i limingen så holder den.

Men det står og faller på inflasjonen. Heves renten for mye får vi garantert en full kollaps.
Og mitt inntrykk er at FED mfl utelukkende fokuserer på inflasjonen.

Vel, du har jo selv fått i svar fra Skullerud at han må være forsiktig med hva han skriver i mail og at han ikke vil havne utpå der ta han deler innsideinformasjon, så er vel nærliggende å tro at det er en viktig grunn til at det ikke handles fra ledelsen.
Er også blitt tatt opp på Radium (tror jeg det var) at i pivotalstudier sitter ledelse omtrent konstant i innsideposisjon og derfor kan man gjerne ikke forvente særlig innsidekjøp i denne perioden - dette er jo også en av begrunnelsene for opsjonsprogram til ledelse i biofirmaer.

12 Likes

Merkelig at disse postene på rett i overkant av 40k aksjer ligger der på kjøper og selgersiden dag ut og dag inn. De følger med opp og ned i kursbildet.
Hadde vært artig om en kom og skulle ha 100k på best. Da rekker vel selv ikke robotene henge med?

Borte på selgersiden akkurat nå da men dukker nok snart opp igjen

Jeg forstår simpelthen ikke den strategi m. ~45.000 aktier på begge sider; var det en regulær købs- ellers salgsspærre, så ser jeg idéen, men dét her?

Slik har d vært i flere dager nå :slightly_smiling_face:
Dem får bare holde på.
Jeg selger i alle fall ikke.
Ikke kjøper jeg mere heller da :rofl:
Men sitter med 3 ganger så mye aksjer som jeg hadde i 2015.
GAV 21 50k
Føler d får holde og håper d kan bli litt gøy og sjekke saldo om et år eller to

3 Likes

åååÅåååHH FYYYaaee :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

4 Likes

Denne tråden hadde vært verdiløs uten dine innlegg :rocket: :smiley:

NANOV bunnet på ca. 10,5 intradag i går og klarte det kunststykke å stige på fallende børs.

Nå nærmer aksjen seg 12,00, der det skal være noe volumveid støtte/motstand (+ tidligere vendepunkt ved fall fra høyere nivåer) så det er et mulig tak på rekylen. Skulle aksjen/børsen gjenvinne positivt momentum (ser ikke helt hvor det skal komme fra) så kan den gå videre til enda sterkere motstand rundt 14,00.

2 Likes

En mulig pseudo-trigger kunne kanskje vært at sykehus i Europa/US rapporterer om at kapasiteten fortsetter å forbedre seg

Nyinnleggelser i England har gått fra 950 1. mai til rett over 600 nå - real-trigger.

3 Likes

Innlagt til Paradigmescreening dette ikke sant?

2 Likes

Positivt at vi er på 12 tallet… selvsagt er det risiko med å selge på 10 og 11 tallet for så å tro at kursen skal under 10 tallet. Spent hva dagen ender på. Er å håpe på at gapet opp til 14 snart tettes igjen.

1 Like

600 rekruttert til paradigme?! AaaAaføøø… @kaei fikser du?

1 Like