Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ja vi vet rekkefølgen. Først ren Betalutin virkningsgodkjennelse i Paradigme. Deretter Confirmatory study direkte i 2L for kombo om alt går som planlagt.

Samtidig får ikke pasientene tilgang til en fantastisk behandling for pasientene, som viser seg bedre og bedre, med mer og mer langvarig effekt.

1 Like

Godt tips.

1 Like

NANOV burde hyre en market maker, som kan gøre lidt kurspleje.

1 Like

Bra gjetta🥳

Dyrt og forsinket er vel bare fornavnet på det vi har vært vitne til her!
Pengebruken er helt hinsides selv med rekruttering tilnærmet lik 0 så ruller 100MNOK ut hver Q. At avtaler, lønninger, bonuser, sluttpakker osv. ikke skulle kunne reforhandles for å senke kostnadene i perioden med C19 er for meg helt uforståelig og vitner om svært dårlig håndverk fra styrets og eiernes (oss) side . Tilliten min er mildt sagt tynnslitt, men liker Skullerud. Går han så er jeg helt ute.

Er vel brukt +/- 3mrd siden IPO i 2015 (vært med siden høsten 2016) Har ikke gitt meg helt, men har redusert de siste 2Q - venter til etter ny EMI eller en melding med substans før jeg vurderer å øke igjen.

4 Likes

Snu heller på det. Potensialet styre/ledelse har i opsjoner og aksjer har aldri vært større! Styret og ledelsen må være blant dem som nå har størst interesse i at NanoV lykkes.

2 Likes

Én sak er at studiesykepleierne må få betingelser som gjør det mulig å rekruttere og beholde dem. En annen at det må bli slutt på legers inngrodde aversjon mot å samarbeide med legemiddelindustrien.

– For 20 år siden dro leger på golf- og skiferier betalt av firmaene. Den ukulturen var det all mulig grunn til å ta et oppgjør med. Men nå har pendelen svingt altfor langt den andre veien. Og leger som skyr kontakt med firmaene, får jo heller ikke tilbud om å gjennomføre kliniske studier. Berøringsangsten hemmer dermed norske pasienter

Forskning.no

3 Likes

Ikke for å være gledesdreper men problemet er at en ny EMI på 11 med 20-30% holder til 1-1,5 kvartal. Hvis alle tror readout og AA er det store frelseren så er jeg redd vi er litt kjørt.

Se feks CALTX og hvordan utviklingen har vært der etter AA primo des 21 (riktignok noe stigning siste dager) - Betalutin må faktisk selges i bøtter og spann for å unngå nye påfølgende EMI og med 100+ fortsatt burnrate og 2 pax i kvartalet så blir det ikke rare greiene… Partner up!!

5 Likes

Ønske og tro på suksess kan vel skilles ganske greit når det kommer til ledelsen. Fortsatt lite eller ingen inside kjøp selv på disse begredelige kurser 🥲

2 Likes

Tror du ikke det har noe å si for hvilken kurs en emi settes på?

Tenker det samme som deg.

Caltx kan fint tjene som en case study om man ønsker å spå kursutviklingen videre for Nano basert på at dette går veien.

Deres produkt har blockbuster-potensial, de er first mover i en indikasjon uten SoC, partner i EU og RoW, masse cash etc. Mcap med godkjent produkt i hånden er skarve 4,8 milliarder.

4 Likes

Høres bra ut. Trippel + kan jeg leve med🙂

Jeg liker også 3x :slight_smile: Problemet er at caltx var priset mye høyere i lengre perioder enn før de fikk AA.
AA var ingen gamechanger for de mtp MCAP og derav finansiering.

Pt. er det ingen argumenter for at en emi skal kunne settes høyere tvert imot vil det heller være snakk om en tilsvarende om ikke enn høyere rabatt en ved sist emi om ikke noe annet kommer på banen…

Mtp den lave verdsettelsen nå så ville klar sikt mot filing satt fyr på kursen. Hadde glatt fått 4-5mrd for det.

I caltx fikk man vel kun betalt for risikoen dagen dommen falt, vært nokså begredelig både marked og verden etter den tid.

1 Like

Jeg tror/håper også det derfor jeg fortsatt er med om enn litt mindre enn før :slight_smile:

i C19 perioden har jo alt gått opp …og det ser jo myyyye bedre ut nå fremover :rofl: :rofl:

1 Like

Det var ikke rare greiene, tror ikke den gikk mer enn ca 15% på godkjenningen

Tja, ser 3-3,5 mrd i min nypolerte glasskule;)

1 Like

Jaja, det får faen meg duge enn så lenge det da!

Er vertfall min. 100% bedre enn vi har i dag :wink:

1 Like

Ja, hvem vet, kanskje er det bioidiotene som ser ut som de smarteste guttene i klassen når vi er i 2023!:wink:

2 Likes

Burde jo være en oppside herfra…

Bunnen fra 2019 holder nok :muscle:

1 Like

Så lenge verden ikke går opp i limingen så holder den.

Men det står og faller på inflasjonen. Heves renten for mye får vi garantert en full kollaps.
Og mitt inntrykk er at FED mfl utelukkende fokuserer på inflasjonen.