Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Vel, du har jo selv fått i svar fra Skullerud at han må være forsiktig med hva han skriver i mail og at han ikke vil havne utpå der ta han deler innsideinformasjon, så er vel nærliggende å tro at det er en viktig grunn til at det ikke handles fra ledelsen.
Er også blitt tatt opp på Radium (tror jeg det var) at i pivotalstudier sitter ledelse omtrent konstant i innsideposisjon og derfor kan man gjerne ikke forvente særlig innsidekjøp i denne perioden - dette er jo også en av begrunnelsene for opsjonsprogram til ledelse i biofirmaer.

12 Likes

Merkelig at disse postene på rett i overkant av 40k aksjer ligger der på kjøper og selgersiden dag ut og dag inn. De følger med opp og ned i kursbildet.
Hadde vært artig om en kom og skulle ha 100k på best. Da rekker vel selv ikke robotene henge med?

Borte på selgersiden akkurat nå da men dukker nok snart opp igjen

Jeg forstår simpelthen ikke den strategi m. ~45.000 aktier på begge sider; var det en regulær købs- ellers salgsspærre, så ser jeg idéen, men dét her?

Slik har d vært i flere dager nå :slightly_smiling_face:
Dem får bare holde på.
Jeg selger i alle fall ikke.
Ikke kjøper jeg mere heller da :rofl:
Men sitter med 3 ganger så mye aksjer som jeg hadde i 2015.
GAV 21 50k
Føler d får holde og håper d kan bli litt gøy og sjekke saldo om et år eller to

3 Likes

åååÅåååHH FYYYaaee :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

4 Likes

Denne tråden hadde vært verdiløs uten dine innlegg :rocket: :smiley:

NANOV bunnet på ca. 10,5 intradag i går og klarte det kunststykke å stige på fallende børs.

Nå nærmer aksjen seg 12,00, der det skal være noe volumveid støtte/motstand (+ tidligere vendepunkt ved fall fra høyere nivåer) så det er et mulig tak på rekylen. Skulle aksjen/børsen gjenvinne positivt momentum (ser ikke helt hvor det skal komme fra) så kan den gå videre til enda sterkere motstand rundt 14,00.

2 Likes

En mulig pseudo-trigger kunne kanskje vært at sykehus i Europa/US rapporterer om at kapasiteten fortsetter å forbedre seg

Nyinnleggelser i England har gått fra 950 1. mai til rett over 600 nå - real-trigger.

3 Likes

Innlagt til Paradigmescreening dette ikke sant?

2 Likes

Positivt at vi er på 12 tallet… selvsagt er det risiko med å selge på 10 og 11 tallet for så å tro at kursen skal under 10 tallet. Spent hva dagen ender på. Er å håpe på at gapet opp til 14 snart tettes igjen.

1 Like

600 rekruttert til paradigme?! AaaAaføøø… @kaei fikser du?

1 Like

Skullerud snakket på Q1 om at de skulle på EHA kongress og der samle alle som utreder potensielle pasienter og la de utveksle erfaring :
“We know that peer-to-peer interaction amongst investigators is one of the key drivers for why you are successful and why you are not. We’re taking the opportunity at the upcoming EHA Congress to take all of our investigators – basically to get them all together in one room, share best practice, use that as a communication platform for why this is so important, why do they – why should they look at further patients in the study and how do they best do that. And they learn from the people that have done the best job because we have a lot of centers that have done several patients, while some others have only done 1 or 2. So that is important for us.”

Ser at abstraktene for denne kongressen er frigjort og der er det DLBCL studiet (LYMRIT-37-05) som skal presenteres på en poster

11 Likes

Så flott at stort sett hele styret velger så lite som mulig av sin kompensasjon oppgjort i aksjer/RSU’er gir meg virkelig trua :slight_smile:

God helg!

Edit: Så for de som tror at innsidekjøp ikke kommer pga at de “sitter på for mye informasjon” så kan nok den ballen legges ganske død :slight_smile:

3 Likes

Hvorfor det?

1 Like

Tja… når styret velger minste minimum av sin tillatte andel RSU i kompensasjon så kan vel det gi en pekepinn. Eller tenker du at administrasjonen sitter på helt annen info en styret?

Edit: Å velge 100% aksjer er vel en “no brainer” om man har trua og skulle sitte på god info uten å måtte forklare seg for noen. Sry men jeg gjør det samme, velger 1/3 mandag jeg også.

4 Likes

De ser hvertfall ingen positive triggere i nærmeste fremtid 🥲

Jeg tror ikke styret sitter på mye innsideinformasjon for å si det sånn. Egberts hadde nok noe da han var veldig aktivt med på q og annet en periode, men nå tror jeg ikke han heller sitter med noe spesielt i så måte. Jeg tror ledelsen har mer innsikt i enkelte ting rundt paradigme ihvertfall.
For øvrig ser jeg ikke så mye grunn til å legge noe som helst i hva styret gjør ift psu med mindre man ser at det kræsjer med hva de gjør ift opsjoner/psu i andre lignende selskap de evnt måtte sitte i styret i.

Så du tror ikke de som jobber der har innsikt i hva som rører seg på detalj nivå?

Det sitter jo en haug med folk i samfunnet med mer info enn oss. For eks helse personell.

Så skjer d som veldig ofte skjer.
En overvåker oppdager at kursen presses oppover.
Så putter man inn lower and lower til man har fått kursen ned dit man ønsker den skal være.
Så enkelt og lett, men JÆVELIG irriterende

1 Like