Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ja, dette er styret sin beslutning om at nå skal vi for f…… vise markedet hva vi har av data. La oss kutte seigpiningen.

5 Likes

Strengt tatt 6 uker pluss 3mnd, men point taken. Dersom det er det de jobber med og det som blir konklusjonen.

Ja det tror jeg også. “Nu kör vi grabbar.”

4 Likes

Nei da, markedet får svar ved Q2:

The Board expects to report on the findings of the review of PARADIGME no later than the Q2 results to be released on 20 July 2022

Endelig tar di grep .har jo behandlet en god del pasienter med bra utfall

1 Like

Jeg tenker at styret kan ha flere mål med en slik rapport:

• De søker reelt sett en god forklaring(er) på manglende rekruttering
  • De søker nye objektive øyne på dette fordi det er lurt hvis man føler man står i stampe
  • De ønsker å motvirke mulige eksterne faktorer som har skapt generell eller spesifikk usikkerhet som forhindrer rekruttering, gjennom en “ekstern” rapport som kan revitalisere troen på Nanos produkt.
  • De tror og håper på en rapport som kan gi Nano styrket tillit i markedet ved å ikke komme fra Nano selv…(ish)

Synes ikke noe av dette er så galt i situasjonen, men rekrutteringen er fremdeles dritt…

5 Likes

Ledelsen må være meget overbevist at data fra de 108 pateinter er så god at det rækker til at read out og derefter en snak med FDA.

1 Like

Pandemien på full fart ut. Null rekrutterte i mai. Det sier noe om hvor attraktivt man oppfatter behandlingen. Er glad hvis kursen i dag holder seg over ti blank.

2 Likes

Dette er utelukkende negativt, hvorfor har de fortsatt ikke greide rekruttere 1 pas i mai? På en annen side, de ville ikke gjort dette om data var dårlige.

Ikke bare dritt men faktisk null.

Bra de tar grep, så får vi bare vente i spenning. Denne rapporten er et være eller ikke være. Svaret får vi om noen uker.

Tja kanskje hvis du ser sånn på det. Jeg spekulerer i om konklusjonen som skal komme, vil være på om man stenger Paradigme og SÅ rapporterer. Men strengt tatt har vel alle som er i studien passert 3mnd uansett, det er jo ikke noen nye som har kommet til, så jeg holder en ørliten knapp på at du har rettere enn meg.

Noen har endelig hørt på Marco.

Du KAN ta en preliminary topline readout før alle er rekruttert.:see_no_evil:

3 Likes

Begynner å lure på om pasientgrunnlag er rett og slett for dårlig! Ja vet de er elderly and fragile.

Hadde vært på plass med en conference.call på en så dramatisk melding. Men jeg skal ikke Krise for masse. Har ikke hatt aksjer siden desember.

1 Like

Planen er vel å bruke dataene i en forhandlingssituasjon med Big Pharma. Kanskje et krav fra en forhandlingspartner i pågående diskusjoner. Tenker dette er meget positivt og lurt. Burde ha blitt gjort tidligere.

3 Likes

Sist gang styret tok grep hadde det en særdeles god effekt med endring i kriteriene.

La oss håpe at styret igjen gjør noe klokt. Vi har noen nye styremedlemmer med oss som har skapt ting før.

7 Likes

« The Board expects to report on the findings of the review of PARADIGME no later
than the Q2 results to be released on 20 July 2022»

Aksjen faller sikkert i dag pga treg rekruttering, men dette utgjør jo en stor kjøpsmulighet hvis man tror på gode Betalutin-data. Det er vel lite som tilsier at dataene ikke er det.

Tror dette er er smart trekk av styret, og det kan åpne mange interessante dører mtp partnerskap og raskere filing.

Leverer de knalldata i Juli, så har vi sett bunnen.

5 Likes

Enig, tenker at opportunistiske investorer nå brått får mindre tid å posisjonere seg på. Svaret på hvordan 90 % av pasientene i Paradigme responderer av behandlingen har vi om 6 uker senest.

3 Likes

På tide. Når så få pasienter blir en flaskehals, spesielt under tiden som har vært, bør det vurderes unntak. At phase 3 forsinkes ytterligere fordi man mangler to håndfuller med pasienter er bare tull. At selskapet skal ligge i ruiner, og pasienter utelukkes fra livreddende medisin - fordi man slavisk må holdes til et kokt-opp tall som anbefales av FDA er byråkrati for saken av byråkrati.

11 Likes

…Og det kommer iallefall ingen emisjon før resultatene er meddelt.

1 Like