Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Spurte Skullerud om situasjonen rundt antall pasienter som befinner seg i toppen av trakten har forandret seg etter Q1, og fikk ett enkelt og greit svar:

17 Likes

Før de eventuelt senker kravet enda en gang, vil de vel forsøke å analysere hva grunnen kan være for at Nano har hatt så ekstreme problemer med rekrutteringen? Det vil vel for øvrig potensielle partnere også gjøre?

1 Like

DVS mange pasienter i toppen av trakten?:slight_smile:

1 Like

Så det kan være mangel på tilgjengelige faglige godkjennings ressurser som skal slippe de videre ned i trakta det kan skorte på ? Nano benytter vel assistanse fra ICON Clinical Research som har ujevn fordeling av sin representasjon, hele 20 kontorer i US der 14 av 96 klinikker worldwide er lokalisert , i noen andre klinikk land har de ikke kontorer i det hele tatt.

Kanskjeer det ikke noe galt med hverken folka i Nano eller medisinen. Kanskje trakta trenger “plumbo”.

Blir spennende å høre hva Einarsson har å si på dagens Radforsk om meldingen og hva han forventer neste ukene.

1 Like

Jeg må nok indrømme at investering i NANO er tabt og der må redde det der kan reddes. Har reduceret med 80% i de sidste to dage.

Kjøpssignal? :wink:

1 Like

I følge poolen har 5 % av 173 stk solgt. Hadde vært trist om bare 5 % er smarte nok til å spille ut dette på den riktige måten.

Hvor mange ad de pool afstemning været rigtig? Kan du huske alle de afstemninger om indrulleringer før de sidste Q-rapporter. De fleste ramte meget ved siden af. Også mig.
Derfor har stadig 25K aktier tilbage og hvis vi rammer en kurs på 100 kr. eller 200 kr., som Merlin og nogle andre tit fortæller os, så går det nok. :wink:

3 Likes

https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-231

4 Likes

Fra 57:30 ut i podcasten.

Einarsson mener Nano vil se på data ifb med enten en partner(BP) og/eller for å hente penger i finansmarkedene.

Han mener også at integriteten til studien ikke vil komprimeres. Fordi sammenligningen blir mot historiske data og er ikke randomisert.

Han understreker at han ønsker å få svar på hvorfor det er fullstopp i innrulleringen.

Skullerud har takket ja til podcast den 22 juni, men det var for lenge siden så det spørs om den blir noe av :sweat_smile:

9 Likes

Jeg gjorde som styret sa og valgte selv å redusere til 1/3 aksjer ved forrige melding om styrets valg av kompensasjon.

Men… endelig etter 5 år blir plasteret nå revet av. På tide.! Dette er enten en “Hail Mary” eller del av DD.
Data vil da komme før Q2, så fort de har dette må det publiseres. Endelig en tidsramme man kan forholde seg til :slight_smile:

Lykke til alle!! god fredag og god Pinse!

2 Likes

Da er vi på linje med mr Radforsk; nå jakter NANOV de store sluggerne som skal ta dette videre.

Nå skal aksjonærenes verdier maksimeres, selv om de kanskje ikke helt har klart å leve opp til strategien så langt :sweat_smile:

De som kommer inn nå kommer til et ferdig betalt gilde, godt slaktet i pris.

Satser på bud på hele selskapet à 10 mrd, orker ikke 10 år med fase III, 12 år på Alpha37 og 15 på next gen Car-T.

8 Likes

Hail hail!!! Greit mett på denne reisen

3 Likes

Tålmodighetskrem er svært mettende når den inntas oralt.

1 Like

Budaksept på 10 000 000 000/116,035,298 antall aksjer i NanoV = 86 kr. pr. aksje. Om si to mndr.

86/6,825 sluttkurs i dag =12,6X

Over tolvgangeren på 2 mndr – betyr kjøpssignal nå…

5 Likes

Så skal jeg dele en bekymring før jeg tar Pinse-fri, mulig helt far fetched.

Skullerud har på caller og podkaster vært veldig opptatt av å understreke at NANOV er så mye mer enn Betalutin. Det er helt fair hvis han vet at Betalutin virker som det skal og at det er home-run.

Min bekymring / tanke som har gnagd litt, i kombo med at Braun snudde i døra; er det noe med Betalutin i 3L som skurrer siden det er så viktige at vi må fokusere på hele pipen? Og at det stopper helt opp med rekrutteringen?

«Vi er så veldig mye mer» som Skullerud sier.

Antakeligvis helt unødvendige tanker å ha, men sånn blir det når man har investert i et selskap som evner å skape drama hver tredje måned og gjør aksjonærene høye med supre lovnader for nesten å unntaksvis sende de rett i schizo-modus etterpå :joy::sweat_smile:

God Pinse :clinking_glasses:

2 Likes

Egentlig hadde jeg tenkt til å spørre deg om du hadde starta litt tidlig på flaska i dag Merlin, men når du får :clown_face: , syntes jeg du fortjente noe bedre . :slight_smile: God pinse og håper du får rett !!

6 Likes

Får mine aksjer for betydelig lavere enn det :innocent:

1 Like