Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

To me it seems that 20th of July is a moment of truth date. It’s either everything or nothing. I do not think that’s a good situation in investment. What scenarios do you envisage? Can they just say “we are closing the shop, it’s enough”? I remind you that for instance PCIB said “we are closing the cancer research and concentrate on salmon lice and hair loss treatment”. Very absurd development but even such development is impossible in case of NANOV. In NANOV its all or nothing at all!

1 Like

Markedet har i alle fall tatt imot over 500 K i store bolker, så en eller annen form for bunn etableres ved her rundt 7. Handelen med robot poster på kjøp og salg fortsetter så det må vel snart være ferdig inndekket short skulle jeg våge å tro. Jeg har kjøpt noe som en gang i tiden var en betydelig handel, men som idag utgjorde en halv månedslønn. Og vipps var rotbotene på kjøp og salg borte.

Blir spennende 6 uker.

2 Likes

but what are the possible scenarios for 20th of July? Please name them in order of probability.

Read the posts above dude. :spoon:

5 Likes

Its already been written pages upon pages the last week. And about probability, it depends who you ask, depending on if they want this to end well, or if they want this to go down the drain. No one knows, but everyone has an opinion.

3 Likes

Let’s refresh and summarize it! Let’s try at least.

Just go up to Merlins post right 8 steps up…

2 Likes

Please feel free to make a summary. No one is stopping you :slight_smile:

3 Likes

Thanks! I’ve just started reading :slight_smile: a lot of information from many participants (especially Merlin). Thanks a lot, guys!

2 Likes

Er vel bare å vente på at det smeller om noen uker. Blir det type smell vi liker, eller ikke. Det blir ganske spennende.

1 Like

Her du tar feil. Det er enten ingenting, eller en krokete vei fram mot godkejnning. En smertefull emisjon. En bonus ville vært om FDA sa det var greit. Men da bør selskapet være åpen på at dette er en mulighet. Så det er ikke alt eller ingenting. Det er ingenting eller noe.

1 Like

Føler meg ganske trygg på at dataene er gode, så det er ikke det som bekymrer meg mest, jf. kommunikasjon:

Jeg er mer bekymret/spent på hva som skjer etter evt bekreftelse av gode dataene, og veien videre.

3 Likes

Tror nystartede bioteks skal slite med å finne investorer fremover.

2 Likes

Er det en ting som er sikkert så er det at nano ikke er spesielt “nystartet” :face_with_hand_over_mouth:

Plan A:
Ta Betalutin til markedet alene. Produktet så suverent at dette blir en parademarsj. (2016-2018)

Plan B:
Ta Betalutin til AA, pynte Brura , for så å få inn partnere på deler av verden. (2018 -2021)

Plan C :
Få pynten av brura og pakk opp Paradigme og se hva som er inni pakken (Paradigme) så langt. Er det som det har vært antydet en flott brud eller har det bare vært snakk. (2.juni 2022)

Dette er kortversjonen av 6 år med Nano. Jeg skjønner at mange nå kaster kortene. Men hadde det ikke vært for at flere av oss har fått ett glimt av brura ved enkelte anledninger og vet at Betalutin ikke er en bløff så hadde jeg også kastet kortene nå.

Husk at det så langt ikke skal være noen som vet resultatene etter interim avledningen. Dette tyder på at styret så vel som oss gjerne vil ha så mye kjøtt på beinet som mulig nå. Og det får vi innen 20 juli. Jeg spår en dramatisk sluttspurt i løpet av sommeren.

9 Likes

Din “Plan A” har aldri vært kommunisert fra selskapet som eneste strategimulighet. (ihv ikke for hele verden.og ikke at det var en parademarsj :wink: ) Det som ble kommunisert samtidig med at de la en plan for å kommersialisering i major markets (US og EU5) er at de skulle være opportunitiske ift evnt partnermuligheter.

Planen (“Plan B”) er jo ennå å få AA-anbefaling gjennom Paradigme-avlesning.

Men enig i at dette har drøyd ut særdeles mye lenger ennd et som opprinnelig var planen(!) :flushed:

Det avhenger av hva dataene viser, tror jeg vi får si.

Edit: måtte korrigere denne litt pga behov for nyansering av svaret mitt :flushed:

5 Likes

Hvis data blir noenlunde gode og man ikke får partner, er ikke data da kun for å få inn penger til ny emisjon? Blir ikke utvanningen da ganske kraftig og vil holde en klam hånd over kursen. Og får man ikke partner og inkluderingen går seint, så brenner man penger og trenger nok en emisjon før interim…? Slik jeg ser det er vel nesten det eneste som kan redde noe som helst av innskudd kapital at de får en partner ganske raskt etter 20. Juli… Eller så risikerer man en heftig utvanning

3 Likes

I siste/fredagens Radium-podcast antyder også Einarsson dette ja.

Han sier at gjennomgangen/review av data gjøres “med håp om å ha så gode data at man enten får til en avtale med BP eller kjøre emisjon”

5 Likes

Interimen gjøres jo nå - det er jo det som står i meldingen.
Du mener kanskje før avlesing på fullstendig inkludert 120 pas?

Det er feil @TyrionIV, her må du gjøre hjemmeleksen din før du er bastant.
De var krystallklare på at de skulle ta det ut alene i alle major markets.

ett eks fra 2017:

6 Likes