Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Liten teaser for dere som ikke er innsider+ (som varmt anbefales). Det kan se ut som om Fjarde AP fonden egenhendig har krasjet kursen i Nano de siste dagene. På to dager, torsdag og fredag har de klart å tømme ca 2/3 av sin aksjebeholdning (som var på over 4,7 millioner aksjer). Spesielt var det heftig på fredag, da solgte de ca 50% av alle aksjer som ble solgt. Det er ganske oppsiktsvekkende at aksjen da sto imot såpass. Det gikk mye aksjer tirsdag og onsdag også, så godt mulig de ble tomme i løpet av gårsdagen. På siste liste som viser fredagens handler er de egentlig ingen særlige andre nedsalg av betydning hvilket lover godt for fortsettelsen.

8 Likes

Legg til at Sissener i tilegg solgte 1 mill i forrige ukeslutt, så skjønner man at shorten ble dekket inn meget koimfortabelt.

Takk for update. Ingen bevegelser hos vår trofaste øyelegen?
Håper Fjärde AP er helt ute forøvrig og ikke ser seg tilbake da de siste åra har vært stor bidragsyter til shortkameratene.

1 Like

What does it mean? Was the Fourth AP a real investor or short player?

https://www.roche.com/media/releases/med-cor-2022-06-08

Legger ut her bare for referanse.

5 Likes

Pasientgrunnlag 90 :+1:

objective response rate was 80% (n=72/90)

Is it possible that the Panel Bord can decide that Roche’s Lunsumio is a better alternative and there is no point in continuing Betalutin project? in any case Lunsumio should be a strong competitor or what?

Heftig respons

After a median follow-up of 18.3 months, the median duration of response among responders was 22.8 months (95% CI: 9.7-not estimable), the complete response rate was 60% (n=54/90), the objective response rate was 80% (n=72/90)

1 Like

Takk, er d noe aktivitet i insidergrupper på nano?

1 Like

Tviler på det. Annet angrepsmål (CD20) enn Betalutin (CD37). Det relapses etter mosunetuzumab også, og da må pasientene prøve noe nytt. Betalutin kan tenkes å brukes i kombinasjon med mosunetuzumab grunnet synergier med Betalutins oppjustering av CD20-uttrykk på cellene.

4 Likes

Dem skulle også ha inn en del flere pasienter , ifølge denne.
836 pasienter. ?!

Mulig kjøpssignal? :slight_smile:

“MYRLID AS:
Kjøpte 353 367 aksjer i NANOV, eier nå 353 367 aksjer.”

7 Likes

Hva mener du - ser du datoen på artikkelen :wink:

1 Like

exactly! and the guy is boasting that he has invested all his money in PCIB :slight_smile: that is really one hell of a gut feeling :slight_smile:

Mannen kan regne. Dataene til PCIB var overlegne på den tiden.

I would not assume so. From what I can gather and also noted by @Buffert , NNV’s drug is aimed for the patients who are CD20-refractory, ie not responding to treatments such as Lunsumio.

5 Likes

Det var bare en referanse til hvem investoren er. Han har gått inn med en fersk post i NANOV nå, så han ser vel risk / reward som attraktivt nå

8 Likes

Skulleruds antok det samme på Q1 13.5. :

Final point of this slide is related to bispecific antibodies. And yes, again, important class of drugs, good for patients and impressive results. Again, the toxicity here, and this is also what you see in reviews, is quite high. So when you look at reviews from opinion leaders, they’re saying this is going to, first and foremost, be a competitor for CAR-T cell therapy.
Again, in younger, fitter patients, they’re obviously not on the market yet. So we still need to see what kind of cost, et cetera, they will come with. But that is all we know at the moment with regards to bispecific.
So in looking at how we’re positioning Betalutin, first in third-line, as I mentioned, for the population that we’re targeting, the frail, the elderly, we have big confidence that there is still a high unmet medical need for the use of Betalutin eventually.
And secondly, the value proposition with one-injection efficacy and a very favorable toxicity profile is something we feel and are confident is good for these patients. We have to show the data, as I mentioned, and that is obviously why we’re working so hard on PARADIGME.

6 Likes

En stor fordel for Lunsumio her!

Lunsumio is an off-the-shelf therapy that is readily available, so people do not have to wait to start treatment.

1 Like

Edit : Er dette en konkurrent til Betalutin ?

1 Like