Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

De skriver jo at å unngå dette har topp prio… så kanskje de som skal vurdere data ikke har noe med, noen av sitene som rekruterer.

1 Like

Men de tidligere resultatene for Betalutin er jo kjent og interim er jo også gjennomført så man kan vel anta at resultatene ikke er sjukt mye dårligere enn de tidligere. Så vil det ha så mye å si for radiologen egentlig nå?

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Forskjell på 50% og 90%…:wink:

6 Likes

Bare la være. Please.

7 Likes

Langt på nær sikkert at det vil børe mulig å hente et hensiktsmessig beløp ved en emisjon selv om tallene er bra.

Så da står vi igjen med flere mulige utfall

Flere scenarier:
4-Gode tall muliggjør avsluttning og filing
5-Gode tall muliggjør partner/salg

7 Likes

Er nok litt flere mulige utfall enn som så:

  1. Gode tall frister BP til oppkjøp eller partnerskap allerede nå
  2. Gode tall gjør at FDA aksepterer 108 pasienter som tilstrekkelig grunnlag, og vips så har NANOV istedet for forsinkelse spart inn mange måneder i forhold til guiding

(skrev dette samtidig med kanon, så likheten er tilfeldig)

8 Likes

Nei, det er det jo liten grunn til å tro. Men de blir mindre signifikante enn planlagt.

3 Likes

Nå er jeg mer negativ… ehhhh realistisk… enn mange, men denne var god! :grinning:

“Legge Betalutin død.” Jepp, det viser innsikt! Legge ned main asset med 90% ferdig studie og sannsynligvis gode tall, som attpåtil ligger til grunn for mye av resten av pipen (Archer, MZL bl.a.) , for å starte på scratch med andre studier.

Legges Paradigme ned, så legges Nano ned, den eneste asseten som kan få dem over denne kneika er Betalutin og Paradigme.

7 Likes

Nordic Nanovector Announces that the data from the LYMRIT 37-05 Phase 1 Trial of Betalutin® in Relapsed/Refractory Diffuse Large B-cell Lymphoma (DLBCL) will be presented at EHA 2022 Meeting - Nordic Nanovector (cision.com)

2av 16 fikk CR

6 Likes

Ser sentimentet fra finansavisen og en del andre steder er negativt rundt situasjonen til Nano fordi alt handler om Paradigme. Det har vært situasjonen lenge for oss, så at markedet blir overrasket over at Paradigme er eneste hest i Nano er litt rart. Er folk så redd for å få vite hva som er under lokket i Paradigme-pakken? Det gleder i hvert fall jeg meg til å se. Mest spennende happeningen på flere år på Oslo Børs i mine øyne, selv om vi kanskje bare får en annenhåndsfortelling om det var lovende eller ikke fra gruppen som nå har fullt innsyn.

3 Likes

Tja, er det virkelig det?

Selv forventer jeg data på linje med hva vi har sett i Lymrit 37-01

1 Like

Har vi informasjon om hvilken dose som ga CR?

Og hvis det er tilfellet, hva har det å si for kursen? :slight_smile:

For de interesserte kan posteren leses her:

10 Likes

Det baserer seg nok i stor grad på hvilken finansieringsløsning styret velger

1 Like

DLBCL er en hissig variant. At noen i det hele tatt opplever å få CR etter behandling med Betalutin er helt utrolig. De har blitt kreftfrie!
Betalutin kommer vi til å høre mye om i årene fremover. Kjøp på dagens kurs er en gavepakke…Det er jeg helt sikker på!

11 Likes

Ser man det, DLBCL. Behov for kombi-behandlig. Selg rettigheter for dette til partner - det man trenger for å lande Paradigme. Det ville være å gi litt tilbake til oss langsiktige.

6 Likes

Anbefaler alle å blokkere rosasky - det er mest edder og galle fra den kanten her på tråden

4 Likes