Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jeg syns nå den siste var underholdende.

"… we continue to explore the options for advancing Betalutin® in this setting with the right therapeutic combination partner.”

Brukbar timing dette.

8 Likes

Ja, lov å være frustrert nå, helt berettiget om man gikk inn på tidligere lovnader som ikke er oppfylt, men siste melding er ikke så ille som han skal ha det til. Studien er 90% rekruttert og kan vise seg sterk nok med disse, selv om kravet blir litt høyere til ORR for å være godt nok enn om de hadde 100% rekruttert. Det positive er at vi kutter bort hele ventetiden på de siste 12 og får realiteten i fleisen 20. juli senest. :slight_smile:

2 Likes

‘‘Archer’’ i DLBCL også…? :thinking:

• The results warrant the exploration of Betalutin (with lilotomab) in combination with standard of
care treatment in patients with DLBCL

4 Likes

De har sagt tidlig at Betalutin kun er aktuell i kombi for DLBCL.

Har Investtech noen gang truffet bedre enn et myntkast ville gjort?

4 Likes

One patient with stage II disease in the 100/15 cohort who had received 3 prior lines of systemic therapy, and one patient with stage IV disease in the 100/20 cohort who had
received 2 prior lines of systemic therapy.

3 fikk 100/15, 7 fikk 100/15, så 20% CR i den lille populasjonen.
Spennened om vi hadde hatt data på flere i 100/15.

Forøvrig en liten indikasjon på hitrate i trakta, 11 av 30 sendt til screening failet kriteriene.
image

4 Likes

De kunne også nevnt den positive siden av det tekniske :slight_smile: Nå har vi gap opp til 10kr som skal fylles og ingen definerte motstandsnivåer på veien dit.
Aksjen må opp og teste 12kr og bryte igjennom før vi kan si at den langsiktige negative trenden er brutt. Nedre grense i fall-trenden er vel rundt 6,6kr nå.

Anyways, det blir litt tullete å snakke om siden hele denne turen til 7kr kommer av det svenske fondet som dumpet seg ut og nå ser ut til å være ute. Så det salgspresset vi så siste uke finnes ikke lenger.

3 Likes

Verdt å få med seg at siden forrige rapportering på DLBCL, juni 2021, har responsen steget fra 1 CR + 1 PR til 2 CR :v:

Juni 2021:
Clinical activity of Betalutin® was seen in 6 evaluable patients receiving the highest dosing regimen including one complete response and one partial response. The IRC commented that the safety and anti-tumour activity of the highest dosing regimen could be considered for investigation in combination with other therapies used in R/R DLBCL which the Company is now evaluating, with an emphasis on combination partners that would not compromise the current safety profile of Betalutin®.

Juni 2022:
Erik Skullerud, Nordic Nanovector CEO , commented : “This update from the LYMRIT 37-05 trial being presented at EHA shows two complete responses, demonstrating early signs of efficacy for Betalutin® in this fragile and heavily pre-treated patient population

23 Likes

Svenskedippen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Investtechs algoritmer… my word. Seems bought and paid for this one. Nothing of the fundamentals and results to come. I would never put my name on a report like that.

2 Likes

Først og fremst: Jeg er aksjonær i Nano.
Som dere leser på bunn av den Investtech som ble publisert av Finansavisen, så belyser de at rangeringen er basert så og si utelukkende på Teknisk Analyse. Dvs, den sier ingenting om hva selskaper faktisk jobber med eller forsker på, ergo hva som ligger i pipeline som nyheter og triggere etc. Jeg har ikke lagt mye innsats i å lære meg TA, men jeg må jo innrømme at når en ser på kursutviklingen hittil i år, så forstår jeg godt at de grafene ikke representerer noe toppnivå når det kommer til kjøp/salg basert på TA… Det må da være lov å analysere utifra tall og grafer også folkens…
Anyways, dermed skal det være sagt at det er nærliggende og langsiktige nyheter/oppdateringer fra Nano som kan/vil røske trendkanalen opp, eller i verste fall ned. Vi har dog troen på at de glimter til med noen svulstige (pøn :P) gode nyheter snart !

3 Likes

Samtidig vil jeg nevne at det virker meget positivt at alt, om ikke det meste, av shorten er ute! Samt, at dette fondet som denne uken har tømt aksjesekken, vil også sannsynligvis være en positiv faktor for kortsiktig trend (håper jeg).

1 Like

Kom en synlig short i går desverre, etter at FTF reduserte med 500k Details - Short Sale Register

Det stinker bigtime… Hater shortere!

#Heisatur

Ja, det er derfor vi snart er på 8 tallet med oppgang rundt 3-4 %. Short jobber for å skremme og vet å utnytte dette! Håper dem brenner i H

Invesstech jobber kun utifra tekniske indikatorer. De har 0 med case eller framtid å gjøre. Bare hva tallene i chartet sier der og da. Det er en investeringsstrategi det også, men det sier 0 og niks om case eller noe annet fra den virkelige verden. Det er viktig å huske på.

Kort oppsummert kan man si at de sier, kursen har falt, så vi tror den vil fortsette med det fordi den har falt. Vi har ikke sett på selskapet eller case, kun strekene i chartet.

3 Likes

Gsa har tjent nest mest av alle som har prøvd seg med short i NNV, inngang nå 6,8