Det er godt mulig, men hjelper at det er 5 mill færre akjser som skal selges på en uke.
Ikke alle innlegg man trenger å ta seriøst. Har lenge sagt man bør selga her!
6,6 er kursmålet til Carnegie
Hva ligger bak kursmålet deres?
Klart han godter seg. Brent seg før og ønsker det samme for andre. Han er kun her for å provosere og peke nese. Alt annet han prøver å gjemme seg bak er bare fjas.
Deres vurdering av dagens situasjon. Etter meldingen om at nano dissekerer paradigme for å finne ut hva som skal bli veien videre
Carnegies siste analyse var nok en bestilt drittpakke.
Det har været for nem for ledelsen at hele tiden skyd skylden på COVID-19 for dårlig indrulleringer, mens de har sovet i timenog hyggede sig. Covid kan ikke være skyld i alt uheld i NANO. Hvorfor kunne de ikke finde på de tiltag, der skulle rette op på nedgang i Paradigme. Hvis andre studier stjæler NANO’s pax, så hvorfor har NANO ikke været i stand til at tage andres pateinter. Styret og ledelsen har ikke taget deres opgave seriøst. Simplethen en dårlig ledelse.
Hvem har økt beholdningen? Noen av de store?
Ja det er jo bare NANOV som faller i dag så bra callet
Emisjon nedi her, det går bare ikke.
Med den forespeilede emsisjonen din på 10 øre, så blir det nok litt lavere enn 5 kr.
Med dagens makrobilde vil biotech generelt lide atter en gang. Blodrød uke forventes, i forbindelse med full stopp i MBS-markedet i USA.
Hva skjedde med Bidens “Moonshot 2.0” for kreftforskning?
Fact Sheet: President Biden Reignites Cancer Moonshot to End Cancer as We Know It | The White House
Dagens Industri i Sverige skriver at selskapene som Carnegie och ABG Sundal Collier bistod ved børsnoteringen i Stockholm i 2021 til stor grad har floppet. Den gjennomsnittlige kursutviklingen for Carnegies noteringer er -18% og for ABG -24%. og de har også underprestert betydelig i forhold til sine sektorer. Forklaringen iht DI? Meglerhusenes kortsiktige inntjeningsinteresse.
Da har jeg kjøpt meg inn her.
Tenker fallet i dag er en fin kjøpsanledning.
Fortsatt veldig binært, men liker det. Slipper forhåpentligvis mer seigping. Enten får de gjennomslag og napp, ellers er det slutt.
Kan være kursen kommer til å bli smadra midlertidig av en siste kriseemisjon ala Spetalen/Fredly, men gjelder å sitte gjennom å tåle det. Så viktig å unngå tvangssalg om så skulle skje
Lykke til, binært som det kan bli i biotech. Og ingen i verden vet hva resultatet blir. Selskapet har ingen info de kan lekke, så vi får i hvert fall et fair shot her.
Herrefred…
Som Einarsson sier mot slutten av siste podkast: Han håper inderlig de gjør dette for å få på plass en partner.
Så da får vi se hva som skjer da
Stonks baby!
Som alltid, meninger her inne bør man ikke basere sine investeringer på, men referanser til case-relevant info er flott å ta med i beslutninger.
Nano er “extreme high risk” nå, så får vi se om det blir høy gevinst eller tap. Det kan ingen vite. Jeg bare håper Betalutin har prestert som vi håpet hele veien og at ingen konkurrenter har blitt for gode til å gjøre resultatene verdiløse.
Jeg tør ikke gå all in, men tar en stor pott.