Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

The interrim-readout will be done by july 20th. And this will show whether the Trial will continue. If the independent comittee sees very positive signs there will be some info about that. The data will decide what`s next. The outcomes differ from stopping the trial with little signs of effect, via continuing the trial because the data is good and the most positive to apply for an AA because of exceptional data.

That`s not likely, in my opinion. What we have seen the last year is the contrary - with all the Pi3K-inhibitors, except from Copanlisib, being drawn from the market due to toxicity and questionable OS-effect, the alternatives has become fewer.
To me that implies that the need for more alternatives now is higher than it was a year ago.

7 Likes

So you think the interim-read out will be announced before 20th of July?

Det blir jo ren gjetning, det kommer i alle fall ikke senere, hvis man kan forholde seg til innholdet i børsmeldingen. Ser ikke noen god grunn til å holde tilbake rapporten fra NANOVs side, alle vet jo at den er på vei.

5 Likes

Vi får satse på at IR, DENNE GANG, greier å ikke gjøre narr av selskapet… rep-emi, pfft…

1 Like

2 Likes

Siste ordene jeg har hørt fra IR er følgende, og jeg er forhåpningsfull til at det er good intentions and reasonable hopes bak det:

Many thanks for your email and your reflections. We fully understand your concerns, but we hope you can appreciate the clarity the comprehensive review hopefully will bring.

Sette pris på avklaringene denne gjennomgangen forhåpentligvis vil føre med seg ja….

Famous last words, eller en påstand som for ettertiden visste seg å være riktig? Vi hadde faktisk god grunn se frem til hva denne rapporten ville fortelle markedet…
Markedet har i så fall opptrådt 100 % irrasjonelt.

Det at de skriver det på denne måten viser at 5 % handler om å finne ut hvorfor rekrutteringen er slow (det er vel ingenting «å se frem til» skulle man tro), mens øvrige 95 % handler om å endelig få lov til å flashe data til markedet.

Det skal de ha; å være aksjonær i NANOV er ikke det samme som å være aksjonær i Orkla. Her er det aldri en dag med ro i magen i troen og viten om at ting går som det skal :sweat_smile:

9 Likes

Takk for at du deler dette - Helt enig at det å være aksjonær i NANOV ikke er for alle! :laughing:

Men uten sakte rekruttering hadde vi ikke hatt denne meldingen til markedet 2. juni. Det skulle (for lengst vil mange hevde) vært enrollment complete, og resultater på vei/kjent. Et best case scenario er at gode data fra det som skjer nå (åpning av datasettet) vil være en snarlig utløsende faktor for avtale, og da fortrinnsvis oppkjøp. Det er mulig.

Men gitt finansiseringssituasjonen, så anses det naturligvis som en større sannsynlighet at dette er et (kanskje desperat, dessverre) grep for å skape leverage for videre drift. Dvs, gitt at det er gode nok data som kan komme fram, som bekrefter at det er liv laga gitt effekt/bivrkninger og konkurransebildet slik det vurderes nå (kanskje også noen positive regulatoriske toner) + oppklare eller belyse rekrutteringsproblematikken (for hva er greia der; har vært igjennom «head-winds» tidligere, eller er det red-flags vi ikke kjenner til? Hvis Betalutin skal være så bra for en gitt målgruppe, hvorfor klarer man så å si ikke å rekruttere siste halvåret? Det skurrer noe der for meg; om dette er støy eller noe alvorlig, må fram). Uansett, gitt ønskede resultater på data og rekruttering, så har man da forhåpentligvis en leverage for videre finansiering på en mye høyere aksjekurs enn siste tiden eller for å overvise BP(er) (i flertall helst) for å oppnå best mulig vilkår/pris for en avtale.

Så for meg så er meldingen til markedet 2. juni (de må ha vært inneforstått med at dette ville kjøre kursen rett ned) enten et kalkalulert grep (gitt noen venter på data fra et mer strukturert nivå), eller for å være realistisk, rett og slett et forsøk på å bygge leverage og/eller forsikring fordi tiden jobber enda mer i mot dem gitt hvis fortsatt svak rekruttering. Fordi kommer man til Q2 presentasjon 20. juli og melder ingen/eller svært få rekrutterte, hva skal man svare da? (vi har alle gått fem på med denne best-ever patients in screening nok ganger nå).

Avslutningsvis, det kan komme informasjon med ganske god sannsynlighet allerede før 20. juli;

The Board expects to report on the findings of the review of PARADIGME no later than the Q2 results to be released on 20 July 2022 and will not be commenting further until the review is complete.

Det er blant mange i styret og ledelsen som har meget imponerende CVer, og selv om det er kommet en del kritikk og tillit tynnslitt, så er jeg av den tro at de jobber svært hardt nå med de faktorene de kan kontrollere og ha innflyteelse på for å få til en suksesshistorie her!

14 Likes

what does IR stand for?

Investor Relations

2 Likes

I have two remarks:

  1. why only five members of the senior stuff decided to take 1/3 of their remuneration in RSU. All the others take 100% in NOK. Why is that? isn’t it suspicious?
    Company press releases | live
  2. do we know who bought out the last emission held in January earlier this year? Company press releases | live

Data must be provided to the market as soon as NANOV have them (illegal not to disclose).

1 Like

En investor og hans Nano. Må høres.
Bush & Gabriel Dont give up

"I’ve changed my face, I’ve changed my name
But no one wants you when you lose

Don’t give up
'Cause somewhere there’s a place
Where we belong"

4 Likes

Den kommende meldingen om veien videre, må være ekstra binært for denne karen

4 Likes

Conclusion: The study shows that a single injection 212Pb-NNV003 is safe and effective for the treatment of CD37 positive CLL and NHL in preclinical models, with promising efficacy in both ibrutinib-resistant and sensitive CLL models. Treatment with 212Pb-NNV003 was superior to both ibrutinib and obinutuzumab. Further clinical testing is warranted.

33 Likes

Her mener jeg du er inne på noe TheObserver . Markedet burde sendt kursen oppover eller i hvert fall burde kursen være stabil i stedet for har markedet nesten slaktet avgjørelsen om å la oss få dataene fra studien senest 20/7. Ja det er en risiko ved å ikke fullføre innrullingen i studien, klar over det. Men jeg menet bestemt att ledelsen/styret ikke ville ha tatt denne beslutningen viss de hadde tvilt på om dataene de satt på ikke var gode nok. Hvem som får rett her til slutt er vel max 30 dager frem i tid.

4 Likes

Jeg føler meg også tålelig trygg på at data er gode, men av nysgjerrighet;

Hvilken beslutning tenker du styret ville tatt dersom de var usikre på data, men samtidig så at de går tom for penger, kursen er på nivåer som gjør emisjon meningsløst, og rekruttering har stoppet opp?

4 Likes

Markedet er vel 2-3 større investorer eller short som gjør som de synes, resten dilter passivt med … ser fram til rapporten uansett, dette har vært en seigpining av en annen verden.

Hadde de vært usikre på data er det vel så enkelt att da hadde med stor sannsynlighet både Nano og aksjonærene virkelig vært nede i hengemyra. Jeg mener att det ikke går den veien. Slik jeg velger å tyde det som har kommet fra ledelsen av info, så sitter de med solide resultater.

3 Likes

Hvor stor andel har han nå?

OM Holding eier 3,26 % av Nordic Nanovector.

4 Likes