Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ja, virkelig hengemyr, men poenget mitt var mer at også om de var usikre på data ville styret måtte ta tilsvarende grep;

Aeview av hele studien, sjekke data for å se om det er verdt å fortsette studien, sjekke data for å se om man trenger flere pasienter eller kan søke på dagens grunnlag, vurdere hvilke alternativer man har videre for studien

Min tolkning er altså at det er litt for optimistisk å si at denne reviewen må bety at de vet at dataene er gode

1 Like

Alle avlesningsdata så langt, inkludert Interimdataene fra Paradigme for ca. 1 år siden har vært meget gode!
Så man har mye å støtte på seg når man forventer utmerkede data.

3 Likes

Nano i møte hos FDA (alternativt Nano i møte med markedet). Må ses:

INVESTOR:
You don’t wanna hurt me (yeah, yeah, yo)
But see how deep the bullet lies (yeah, yeah, yo)

NANO:
It doesn’t hurt me (yeah, yeah, yo)
Do you wanna feel how it feels? (Yeah, yeah, yo)
Do you wanna know, know that it doesn’t hurt me? (Yeah, yeah, yo)
Do you wanna hear about the deal that I’m making? (Yeah, yeah, yo)

You
It’s you and me
It’s you and me, won’t be unhappy

And if I only could
I’d make a deal with FDA
And I’d get him to swap our places
Be running up that road
Be running up that hill
Be running up that building (yeah, yo)

2 Likes

Ok det, jeg velger å være litt optimistisk. Så får vi se om hvem av oss som får rett eller om vi havner ett sted midt i mellom. Har ikke satset mere enn att jeg tåler en halvering, tar gjerne i mot en dobling eller to.

1 Like

Noen forklaring på oppgangen idag?

bilde

1 Like

Den 22 juni skal Nanov være med i Radforsk. Kanskje børsen forventer god melding der ?

Den ble avlyst

Er vel narurlig at den siger opp igjen de neste ukene, etter at en stor en er ferdigsolgt. De stod vel for mesteparten av salget da de holdt på. Nå er det noen andre som sitter på de volumene. Noen med tro på at det skal opp igjen herfra🙂

Å tro at et selskap slipper nyheter på en smal norsk podcast er enda verre enn å tro på julenissen.

2 Likes

strøket av skribent

Ok, så da prøver du å prate ned kursen så du kan få en god inngang? :sweat_smile:

Hvorfor skal du ønske å være i NANOV hvis dette er det verste selskapet du har sett på OSE?

De brenner ikke 25 MNOK i kvartalet, det holder bare til 3 ukers drift det tallet der. De ligger på 100 MNOK i kvartalet.

5 Likes

Glemte du å poste dette innlegget for 2 uker siden eller er du lillebroren til rosasky?

strøket av skribent

Ufo, hvor godt har du egentlig satt deg inn i NanoVaksjen? NanoV har mer enn Betalutin/Archer å slå i bordet med i form av bla. Alpha37-forsøkene, nettopp beskrevet over her.

Abstract 5432: Targeted alpha therapy with 212Pb-NNV003 in treatment of NHL | Cancer Research | American Association for Cancer Research Volume 82, Issue 12_Supplement
15 June 2022

Conclusion: The study shows that a single injection 212Pb-NNV003 is safe and effective for the treatment of CD37 positive CLL and NHL in preclinical models, with promising efficacy in both ibrutinib-resistant and sensitive CLL models. Treatment with 212Pb-NNV003 was superior to both ibrutinib and obinutuzumab. Further clinical testing is warranted.

Chronic lymphocytic leukemia (CLL) is a type of cancer of the blood and bone marrow — the spongy tissue inside bones where blood cells are made.

Kronisk lymfatisk leukemi. Omfatter 25% av all lymfekreft.

Forskerne er så sikre på resultatene at de garanterer videre forskning i kliniske forsøk.

Ibrutinib (Imbruvica)er en av verdens mest solgte legemidler.

Diseases: Mantle cell lymphoma, chronic lymphocytic leukemia, Waldenstrom’s macroglobulinemia, marginal zone lymphoma, chronic graft-versus-host disease

Generating steadily increasing sales and with the prospect of another decade of exclusivity thanks to AbbVie’s skillful and much scrutinized patenting strategy, Imbruvica has a chance to rise even more among the ranks of the best-selling drugs.

In 2021, AbbVie reported $5.4 billion in Imbruvica sales

2 Likes

Det forårsaker ikke harme, det er bare utrolig lite nyansert og ikke i det hele relevant. Du vet jo ikke engang cashburn i selskapet?

Du sparker inn åpne dører, alle med en halv hjerne og fot i selskapet skjønner det du så åpenbart nettopp har funnet ut.

4 Likes

Jeg har vært aksjonær siden 2017 og,som mange av dere har skrevet, er jeg helt utslitt av denne berg og dal bane. Kom inn på høyt nivå og har gradvis snitter ned siden. Har en betydelig beløp investert og etter den siste ned tur har en betydelig papirtap (join the
club!!). Mange skuffelser underveis men jeg har troen på det nano utvikler. Jeg er faktisk glad at det skal bli en uavhengig vurdering av dataen av en uavhengig panel. Jeg ønsker at ting skal skjer og kommer ut av denne uendelig hengemyr og at dataen (som jeg er overbevist er god) skal sansynlygjøres. Jeg håper på en god partner avtale. Har ikke lenger tro på at nano gå til market alene. ORKER IKKE EN EMISJON EN GANG TIL.

10 Likes

Er det noe feil med julenissen også nå da?! :flushed:

1 Like

Party is on?

1 Like

Hvor fikk du vite det at podcasten med nano er avlyst?