Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Det som er nesten like irriterende som denne meldingen i dag er at alle de selvopptatte idiotene med sine bedreviter meninger kommer ut av hulene sine og vil lage sirkus av hva som ellers kunne vært en konstruktiv diskusjon. Heldigvis virker scroll-funksjonen på PCen min ganske bra.

P.S. Skattefradragskommentarene er innafor - da i galgenhumorkategorien :slight_smile:

8 Likes

Radium nr 234 er tilgjengelig. bekrefter ny podcast i morgen

1 Like

Synes det er helt innafor at aksjonærer får litt utløp på dager som dette.

Men enig at det er lite kjekt med folk som kommer utafra og skal tråkke på de som allerede ligger i søla.

Det er unødvendig…, men noen folk er bare trash.

2 Likes

Du har hatt noen bra innlegg her før.

Hva tenker du om veien videre for selskapet?

1 Like

Det handles godt nå. Helt tydelig at noen ser muligheter på dette nivået. Skulle gjerne handlet litt selv, men har ikke mye tilgjengelig kapital dessverre.
Ser poster på 500k aksjer på salg slukes fort!
Tror kursen går noen gode prosenter opp før stengetid slik utviklingen er nå. Hadde vært interessant å vite hvem som kjøper her nå.

Det er alltid en del gribber som er klar for å profittere på andres ulykke…

Hehe, tenkte ikke så mye på “tråkke på” - det affekterer meg veldig lite. Følte bare trang til å påpeke at selv om alle er velkomne til å si sine meninger så hører ikke den gjengen hjemme på min liste over interessante middagsgjester :slight_smile: Det bare forstyrrer veldig i de andre relevante innleggene.

Har en avtale om 10 min, så kommer tilbake til @InVivo sitt spørsmål.

5 Likes

Hvis man mener noen er over streken, så anbefales flaggefunksjonen.

Jeg tok en telefon samtale til Skullerud i håp om at han kunne gi noe mer informasjon kring datagrunnlaget og om formuleringen av “signs of efficacy”.

Samtalen ble veldig kort da det ikke var mye han kunne svare på ifb gårsdagens melding om at selskapet ikke vil besvare videre spørsmål.

Han kunne ikke si mye bortsett fra at de selvfølgelig er skuffet over at dataene, ikke ser like gode ut som ved tidligere studier.

Men han understreket at de ser effekt. Noe mer enn dette kunne han ikke utbrodere.

Han virket ikke nedstemt på telefonen i det hele tatt. Avsluttet med at de venter på tilbakemelding fra FDA og at de jobber dag og natt.

Jeg stiller meg uforstående til hvordan veien blir videre for selskapet

23 Likes

Joda, men se hvor mye som plukkes oppover nå. Det slukes unna alt som legges ut for salg. Er det en stor aktør så kommer det flaggemelding etter børsslutt i dag. Min tanke er at det er et Big Pharma som benytter anledningen til å sikre seg store deler av selskapet i dag.

1 Like

De som måtte ut eller er tvangssolgt er ute allerede. Nå tror jeg kursen skal stige en god del før 16:20.

Kan jo håpe du har rett.
Men erfaring viser at det alltid kommer en del tradere, som spesialiserer seg på tilfeller som dette, som satser på kortsiktig gevinst som følge av det de tror er en overreaksjon.

2 Likes

Enig, man ser nok rimelig greit av dagens kurver at dette i stor grad er traderstyrt.

1 Like

Ja det kan hende jeg har rett. Følg med mot børsslutt så skal du se. At de “tror” det er en overreaksjon!? Dette vi har sett i dag ER en overreaksjon. De siste utålmodige og belånte ristes ut nå. Mange realiserer også tap for å få fradrag før de kjøper seg inn igjen på tilsvarende kurs. Close på 3,50 er mitt tips.

2 Likes

De fleste handler vel på det de “tror”?
Minner om PCIB som vel ble kortsiktig tradet til en dobling etter sitt brutale fall, for så å falle helt tilbake igjen.

Hvorfor er det en overreaksjon tenker noen? De har IKKE meldt om dårlige data. Innrullering fortsetter i Paradigme, og FDA er de neste som skal se på studien for å komme med sine råd. Det er ikke slik at myndighetene ikke ønsker denne behandlingen til sterkt trengende pasienter. De vil gjøre alt for å få Betalutin på markedet. Den uavhengige komiteen sammenligner med Lymrit, og konkluderer med et det er noe dårligere effekt, men fortsatt god safety. På nåværende tidspunkt! Slike data utvikler seg over tid. Jeg lurer vikrkelig på hvem som sitter i denne komiteen. Det virker neste korrupt hele greia. Og at Marlene sender ut denne meldingen som skaper slik frykt er helt håpløst.

Må nok bli en rolig Razeputz i kveld også:) Vært en tøff dag!

Når man får klarnet tankene litt å er det et par ting en bør ha i bakhodet:

1. Dataene er ikke like bra, men de er ikke helt ræva siden de fortsetter å rekruttere
  2. Det er en verdi i kunnskap, patenter og slikt i selskapet. Det kastes ikke ut fordi det er null verdi.
  3. En må regne med at dette er en teknologi som er svært interessant for flere BP
  4. Aksjen må vel sies å være utbombet ut av ville h…ete, og om BP ligger i sivet, så kan NANOV nå være en lekker godbit for “halve prisen” i forhold til i går.

Mye spekulasjon og magefølelse. Jeg gambler og “double down”!

1 Like

Dårlig kommunikasjon og lite kommunikasjon ifra ledelsen har gitt og gir hodepine…Denne meldingen gir meg null og Nada…ikke vits i selge ihvertfall…for vet egentlig ingenting utenom at dataen er dårligere , men hva innebærer d???

1 Like

Takk for denne Pk2k. Det er ikke så nitrist som folk tror. Jeg er på lik linje med Skullerud fortsatt optimist:)

Vi er mange som har tapt mye