Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jeg jobber heldigvis i helsevesenet. Blir neppe arbeidsledig der. Tror ikke det blir mindre psykiatriske pasienter av dette. :joy:

5 Likes

Det blir vel storindustri når vi i flokk og følge kommer vaklende ut av slike børseventyr… er/var det ca 11.000 aksjonærer i Nano ?

I verste fall blir du en av pasientene selv… :crazy_face:

Ja, hvem vet. Kanskje jeg egentlig er innlagt og mine kolleger passer på meg. Blir det stille en periode har de tatt fra meg mobilen :joy:

2 Likes

Kjipt å lese dette, herjar.

Husk at du ikke er alene, det er mange av oss som har store tap på norsk biotek. Håper det går bra med deg, og når alt kommer til alt, så er det bare penger. Håper du har folk rundt deg du kan snakke med om dette hvis du har behov. Hvis ikke så send en PM.

23 Likes

For å si det litt forsiktig: Det ser ikke ut for å være en automatisk sammenheng mellom det å ha stor faglig innsikt i denne sektoren, og det å gjøre gode investeringer.

8 Likes

Det har du jo rett i. Har ikke tenkt før på at dette blir effekten når det blir tap.

1 Like

Det er vel en «trøst» at Carnegie ser kursmål 3,7 og Hold?
Hva forhindrer de fra å rope selg og 10 øre som target hvis dette skal bli verdiløst?

3 Likes

Et paradoks at norsk biotek ender som en trussel mot velferdsstaten på grunn av de store skattefradraget fiaskoene gir.

Nåja, så mye er det ikke

Var ei dame her på forumet for ca 1 år siden som stilte spørsmål om medisinens virkning i forhold til c19 og cov-vaksiner. Hun fikk passet sitt påstemplet, men traff kanskje spikern likevel?

4 Likes

Det som er nesten like irriterende som denne meldingen i dag er at alle de selvopptatte idiotene med sine bedreviter meninger kommer ut av hulene sine og vil lage sirkus av hva som ellers kunne vært en konstruktiv diskusjon. Heldigvis virker scroll-funksjonen på PCen min ganske bra.

P.S. Skattefradragskommentarene er innafor - da i galgenhumorkategorien :slight_smile:

8 Likes

Radium nr 234 er tilgjengelig. bekrefter ny podcast i morgen

1 Like

Synes det er helt innafor at aksjonærer får litt utløp på dager som dette.

Men enig at det er lite kjekt med folk som kommer utafra og skal tråkke på de som allerede ligger i søla.

Det er unødvendig…, men noen folk er bare trash.

2 Likes

Du har hatt noen bra innlegg her før.

Hva tenker du om veien videre for selskapet?

1 Like

Det handles godt nå. Helt tydelig at noen ser muligheter på dette nivået. Skulle gjerne handlet litt selv, men har ikke mye tilgjengelig kapital dessverre.
Ser poster på 500k aksjer på salg slukes fort!
Tror kursen går noen gode prosenter opp før stengetid slik utviklingen er nå. Hadde vært interessant å vite hvem som kjøper her nå.

Det er alltid en del gribber som er klar for å profittere på andres ulykke…

Hehe, tenkte ikke så mye på “tråkke på” - det affekterer meg veldig lite. Følte bare trang til å påpeke at selv om alle er velkomne til å si sine meninger så hører ikke den gjengen hjemme på min liste over interessante middagsgjester :slight_smile: Det bare forstyrrer veldig i de andre relevante innleggene.

Har en avtale om 10 min, så kommer tilbake til @InVivo sitt spørsmål.

5 Likes

Hvis man mener noen er over streken, så anbefales flaggefunksjonen.

Jeg tok en telefon samtale til Skullerud i håp om at han kunne gi noe mer informasjon kring datagrunnlaget og om formuleringen av “signs of efficacy”.

Samtalen ble veldig kort da det ikke var mye han kunne svare på ifb gårsdagens melding om at selskapet ikke vil besvare videre spørsmål.

Han kunne ikke si mye bortsett fra at de selvfølgelig er skuffet over at dataene, ikke ser like gode ut som ved tidligere studier.

Men han understreket at de ser effekt. Noe mer enn dette kunne han ikke utbrodere.

Han virket ikke nedstemt på telefonen i det hele tatt. Avsluttet med at de venter på tilbakemelding fra FDA og at de jobber dag og natt.

Jeg stiller meg uforstående til hvordan veien blir videre for selskapet

23 Likes