Ok takk for inf
Da må de i så fall be om ny fullmakt, emi på 1kr gir ikke engang 20 millioner i kassen
Jeg tok tapet i dag.
Jeg tror fremdeles det kan være muligheter for Betalutin og resten av pipen, men små muligheter for dagens aksjonærer.
Får håpe de klarer å stoppe at det lekker ut 1.000.000.- hver dag av kassen ganske umiddelbart. Det er bare å legge på is all aktivitet som de har for å få dette på markedet inntil FDA har gitt sine innspill.
Selv ved fullmakt til å trykke 100 mill nye aksjer til 1 kr vil jo det kun dekke et kvartals drift. Emisjon er ikke et alternativ på disse nivåene. Her må selskapet selge det de har av pipeline, hvis noen har interesse av det da.
Har også tapt mine kroner på Nanov. Uansett, nye emisjoner er gjort på uttalelser fra ledelsen om “Best pipeline ever”, “best results…” “best i alle retninger…”. Straks er alle pengene borte…! Så får man bare en melding om at resultatene er ikke så bra som forventet! kommer tilbake i August…?
Hadde jeg vært aksjonær i Nanov hadde jeg startet fakkeltog og marsjert sporentreks mot Kjelsåsveien.
Makan til «fuck you» melding skal man lete lenge etter.
Selvom meldingen i seg selv er kjip, burde selskapet i aller høyeste grad vist aksjonærene såpass med respekt at de stilte opp på en call. Uavhengig av om de kan dele mye, litt eller ingenting kunne de garantert gitt noe farge på situasjonen.
Bare legg noen blomster / krans på utsida:p
Spørgsmålet er, om der overhovedet er nogen, der vil være med på en emission i NANOV? Rabatten skal jo være enorm. Jeg ville måske overveje det på 50 øre…
Må nok hive innpå ett par flasker vin for og overveie d i det hele tatt…men PS når er radium podkasten imorgen?😶🌫️
Vi er ganske mange aksjonærer som har trodd på ledelsen. Kanske burde vi si litt i fra hva vi synes hver og en sende Mail til skullerud Noen som har Mail adresse?
En ting er å stole på at ledelsen gjør den jobben de er satt til å gjøre, en annen ting er å pisse på aksjonærer ved å skrive en negativ, kryptisk melding for deretter å stikke hue i jorda frem til august
Kunne ikke vært mer enig. Den arrogante måten de gjør dette på har jeg ikke vært med på i noe selskap før. De sier ord rett “fuck you” til aksjonærene sine.
Tapet tar jeg på min kappe, biotek er risk. Men at de faller 60% uten å kommentere det noe mer enn den meldingen er helt uforståelig. Lykke til nano med å vinne tillit igjen.
Spennende å se på listene om hvor mange av de store som har solgt seg ned før denne meldingen ble offentliggjort.
De kommer nok til å sende ut en pressemelding med en gang de får vite noe konkret. Er vi heldige så går det like raskt som responsen fra den uavhengige komiteen.
Pcib er i samme posisjon som nanov siden de la ned sin hovedindikasjon fimaChem samt bonus-armen fimaNAc.
Targovax må nok også hente penger neste år men står litt bedre stilt enn nanov og pcib finansielt. Hovedforskjellen er likevel at Targovax ikke har lagt ned noen av sine teknologi-armer og fremstår teknologisk som inntakt.
Forøvrig tragisk utvikling i nanov og føler sterkt med aksjonærene.
Har Pcib lagt ned Fimanac??Er Targovax bedre stilt finansielt?
Det eneste som er sikkert er at denne pressemeldingen er det ingen av oss som kommer til å forstå,
Noen som vet hvordan denne ekspert komiteen er satt sammen?
Forstår jeg det riktig er det ikke en regulatorisk instans, siden NANO nå skal også søke råd hos en kompetent instans (“The Company intends to seek further guidance from the competent regulatory authorities, including the US Food and Drug Administration (FDA),”).
For meg er det ikke 100% klart hva de ("The independent expert panel reviewed the efficacy data collected to date. ") er uavhengig av, er det den regulatoriske prosessen eller er det kanskje fra økonomiske interesser?
Med dagens melding og dertil kursnedgang har man (slik jeg ser det) gjort det bortimot umulig for eksisterende aksjonærer å kunne få tilbake noe av sine investerte midler.
De kommer ikke til å bruke noe tid og penger på NAc inntil videre, så hovedfokus i pcib er nå fimaVacc.
Targovax har midler til andre halvdel 2023.
Så du synst det er korrekt å skrive lagt ned?har jo pågående prekliniske samarbeid?og hvor lenge mener du Pcib har cash?