Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Joda, men se hvor mye som plukkes oppover nå. Det slukes unna alt som legges ut for salg. Er det en stor aktør så kommer det flaggemelding etter børsslutt i dag. Min tanke er at det er et Big Pharma som benytter anledningen til å sikre seg store deler av selskapet i dag.

1 Like

De som måtte ut eller er tvangssolgt er ute allerede. Nå tror jeg kursen skal stige en god del før 16:20.

Kan jo håpe du har rett.
Men erfaring viser at det alltid kommer en del tradere, som spesialiserer seg på tilfeller som dette, som satser på kortsiktig gevinst som følge av det de tror er en overreaksjon.

2 Likes

Enig, man ser nok rimelig greit av dagens kurver at dette i stor grad er traderstyrt.

1 Like

Ja det kan hende jeg har rett. Følg med mot børsslutt så skal du se. At de “tror” det er en overreaksjon!? Dette vi har sett i dag ER en overreaksjon. De siste utålmodige og belånte ristes ut nå. Mange realiserer også tap for å få fradrag før de kjøper seg inn igjen på tilsvarende kurs. Close på 3,50 er mitt tips.

2 Likes

De fleste handler vel på det de “tror”?
Minner om PCIB som vel ble kortsiktig tradet til en dobling etter sitt brutale fall, for så å falle helt tilbake igjen.

Hvorfor er det en overreaksjon tenker noen? De har IKKE meldt om dårlige data. Innrullering fortsetter i Paradigme, og FDA er de neste som skal se på studien for å komme med sine råd. Det er ikke slik at myndighetene ikke ønsker denne behandlingen til sterkt trengende pasienter. De vil gjøre alt for å få Betalutin på markedet. Den uavhengige komiteen sammenligner med Lymrit, og konkluderer med et det er noe dårligere effekt, men fortsatt god safety. På nåværende tidspunkt! Slike data utvikler seg over tid. Jeg lurer vikrkelig på hvem som sitter i denne komiteen. Det virker neste korrupt hele greia. Og at Marlene sender ut denne meldingen som skaper slik frykt er helt håpløst.

Må nok bli en rolig Razeputz i kveld også:) Vært en tøff dag!

Når man får klarnet tankene litt å er det et par ting en bør ha i bakhodet:

  1. Dataene er ikke like bra, men de er ikke helt ræva siden de fortsetter å rekruttere
  2. Det er en verdi i kunnskap, patenter og slikt i selskapet. Det kastes ikke ut fordi det er null verdi.
  3. En må regne med at dette er en teknologi som er svært interessant for flere BP
  4. Aksjen må vel sies å være utbombet ut av ville h…ete, og om BP ligger i sivet, så kan NANOV nå være en lekker godbit for “halve prisen” i forhold til i går.

Mye spekulasjon og magefølelse. Jeg gambler og “double down”!

1 Like

Dårlig kommunikasjon og lite kommunikasjon ifra ledelsen har gitt og gir hodepine…Denne meldingen gir meg null og Nada…ikke vits i selge ihvertfall…for vet egentlig ingenting utenom at dataen er dårligere , men hva innebærer d???

1 Like

Takk for denne Pk2k. Det er ikke så nitrist som folk tror. Jeg er på lik linje med Skullerud fortsatt optimist:)

Vi er mange som har tapt mye

3 er gulvet. Hvor er taket frem til August?

3.7 sier Carnegie

Dnb har ikke oppdatert enda.

Har spedd på litt fra verdipapirfinansieringa, men det er kortsiktig bet, da jeg ikke tør sitte over August med det😬

Det koster å være med i kampen mot kreft ,solgt ut i dag ,må ha pause

1 Like

Ja… hvertfall når det viser seg at kampen mot kreft i regi av betalutin, så gikk man i kamp med noe man trodde var en bazooka, men endte opp med en potet kanon :potato:

3 Likes

Stolte på ledelsens best ever

1 Like

De klarer sikkert å selge hele sjappa til 200 - 300 MUSD, en får bare holde ut.

Emisjon er helt dødfødt, nå må styret skvise ut det de kan få for å ha båret risikoen og kapitalen relatert til forskning og data frem til nå.

Farma driver ikke veldedighet, men de skjønner hva de har foran seg og hva man potensielt kan få ut av det. Det er gjort pre-kliniske dealer som alene kan gi en svært bra pris for Alpha37.
2L med Archer er fortsatt lovende, så skru av skjermen og gjør det du er god på ellers frem til styret har gjort ferdig jobben sin. Blir ikke noe bedre av å nistirre på kursen!

Styret er nok bevisst sitt ansvar. Det var en grunn til at de satte i gang denne reviewen, selv om utfallet ikke ble bulls run. Men de gjør grep for de ser selv at emisjonenes tid er forbi. De må hente ut verdiene mens de er der. Det kan bare bli gjort ved å få en fair markedspris på pipen.

9 Likes

Vi også trodde slikt på TRVX! Men det ble likevel emi på ATL!

1 Like

Hva er cashburn i TRVX da? NANO sin er latterlig høy. Har mye å si det og.
Fant ut selv. De bruker ca 25 mill i kvartalet og satt med 150 igjen etter Q1.

Hvor mye penger har de igjen og hvor mye bruker de?
Kipt om de må kjøre emisjon på dette nivået

1 Like

Hva er cashburn i NANO etter Paradigme? Antar de da skifter fokus, vil det da endre seg, i så fall lavere/høyere?