“Ps. Targo og pcib er i samme posisjon, dette ødlegger også kapitalinnhenting.”
De trenger også kapitalisering,ja , eng i det. Men der er forskjeller.
- NANOV har jo en ekstrem burnrate som ikke lar seg danne et samenlignings-grunnlag.
- NANOV har en katastrofal lav registrering inn til studiet.
- NANOV har ikke kontroll over rekruteringen og det ser ikke ut for at de forstår HVORFOR.
Det å skulle fortsette med studien uten å forstå og utbedre rekruteringen blir en umulighet for NANOV. Virker på meg som at de er sent ute med å kontakte FDA for hjelp. Dette punktet (å være tidelig ute med kontakt til FDA er helt kritisk og leser man om FDA så forstår en tidlig i prosessen at det å ta TIDLIG kontakt med helt avgjørende.
Grunnen er at TIDEN som FDA bruker på hvert enkelt selskap skal være effektiv og om mulig føre til godkjenning.
Da nytter det ikke å komme til FDA i etterkant når alt står på hodet og en ikke har varslet.
Alle tap de enkelte selskapene klarer å frembringe og som har sin bakgrunn i ikke varsling er altså like store tap for FDA (som har valgt deg med privilegier og annen tidsbruki konkurranse med mange andre selskaper ),
I mine øyne er den høye burnraten som går til studiumet som ikke rekruterer en umulig platform å bygge videre på,
PCIB og TRVX blir noe helt annet og lettere å føre videre med en nærmest mikro kapitalbruk i forhold.
Videre så er vel disse 2 nevnte selskapene nesten gjennom krisene de har opplevd og der er jo store forskjeller på fase3 og fase2 studier.
Jeg tror at for PCIB & TRVX er "krisen snart over,
Teknologien og teknologiplatformene disse 2 rår over er fremtidsrettet og dekker store behov.
Kan aldri tenke meg at PCIB & TRVX prøver seg på noe så villt som å sette igang et fase 3 studie .
At nanov satset på en 3 fase studie … , ja , hva skal man si?
Det spørs om våre små biotekselskap har nok tilgang på kapital over tid til å starte så store studier?
Men at PCIB & TRVX begge kan gå ned i asken og bli der for all tid , klart det er mulig , men tror ikke grunnen blir noe forårsaket av NANOV.