Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Men det er jo ikke gitt at man får inn de pengene slik situasjonen er nå

1 Like

Ja penger må inn…men tvilsomt noen er interessert i finansiere dette videre…

1 Like

Spytte inn litt penger for å få eierskap til milliarder av fremførbart underskudd og en patentportefølje? God deal det.

Ikke så gøy for aksjonærverdiene som ligger på bordet nå. Og jeg har absolutt ingen tro på at det finnes investorer som er interessert i å drive med så høye utgifter som de har nå

1 Like

Problemet er at det ikke bare er litt penger som skal til.

Og hvem gidder å hive inn litt penger nå, når du vet at det igjen må hentes penger igjen om et kvarter?

Og hvis de som har penger krever for stor rabatt så bidrar de selv til å ødelegge for sin egen investering. Så usikkert som caset er nå tror jeg det bare er en industriell aktør som kan ha en interesse av selskapet

1 Like

Nei dem har virkelig rotet d til på alle måter…og lite aksjonærvennlige…så dem har ikke akkurat vesenet med seg heller til drive dette videre

1 Like

Partnerskap er vel kun aktuelt hvis FDA godtar at man stopper ved 108 pasienter. Bortsett fra det er oppkjøp eneste alternativ. Å hente inn penger er ganske sikkert dødfødt. Forteller sitt om utviklingen i NANOV, som til tider har vært min eneste børsnoterte aksje, at den nå kun utgjør 2% av verdien til min posisjon i et unotert selskap. Nå er NANOV kun en lottokupong som venter på trekning.

3 Likes

Hvem vil bruke flere milliarder på et partnerskap med Nano etter 5 år med begredelige prestasjoner?

1 Like

Rekyl i dag da🙂

Det må jo isåfall være Betalutin i diverse kombinasjonsbehandlinger som frister. Men rent oppkjøp er nok det mest aktuelle uansett, også med tanke på fremførbart underskudd.

Akkurat…så partnerskap er jo også egentlig uaktuelt…

Kjør Nano!

Min lille sjekkliste før evt entry:

  • Årsak til redusert effekt må forklares og anses forbigående eller «uheldig»
  • FDA må tillate filing på 108 pax
  • AA må gis, om så kun for 4L, for å unngå kostbart fase 3 før markedsgodkjennelse

Får vi ikke positivt outcome på disse tror jeg selskapet i praksis er et asset play uten ansatte rimelig kjapt.

4 Likes

Jeg tror vi er der allerede.

Tja, vet ikke, regner med man sikkert kan tjene noen kroner her kortsiktig slik som i PCIB etter det som skjedde der, men kursen faller jo før eller siden tilbake og hvor går man ut?

Jeg kan ikke se noe setup i chartet som tilsier kjøp, og uten det kan jeg ikke kjøpe i et blindt håp om at noen kanskje kjøper selskapet.

Husker jeg ble spurt om jeg ikke skulle kjøpe da den falt til 7 kr men også da som nå var det ikke noe som tilsa kjøp.

Det er rett og slett for mye usikkerhet for min smak her, og da har jeg også det makroøkonomiske bakteppet i bakhodet. Men er som sagt ikke uenig i rasjonalet, aksjen er utbombet og kan sikkert doble seg, det er bare ikke for meg :relaxed:

1 Like

Problemet her er vell alt av kostnadsforpliktelser ift eksisterende Sites, at studien fortsatt skal rulle å gå. Kostnader til IFE, høye lønninger til ansatte osv. Det vil ta tid å bli kvitt, særlig når man nå må vente på FDA dialog. Nano trenger isåfall en avtale veldig snart, og når det ikke allerede har kommet, så er spørsmål hvor enkelt det blir å “trylle” det frem i siste liten.

Smuler igjen av min portefølje, men som Snøffelen sa i går : “Med dagens melding og dertil kursnedgang har man (slik jeg ser det) gjort det bortimot umulig for eksisterende aksjonærer å kunne få tilbake noe av sine investerte midler.” - så vondt kan faktisk bli verre…

1 Like

Ingen god investor som kjøper en aksje i fall…dem kjøper når den er på vei opp og betaler heller litt mer for sikkerhet…Er nok mange som blir fristet og tenker hva om ? Men nå så vi jo hva som skjedde…7 kr ned til 3…men det er takket være en ledelse som har gjort en så dårlig vurdering fra dag 1…Løyet til aksjonærene har dem vell også gjort…burde vært straffbart …

1 Like

Ja, det er vel planen.

Men problemet er at jeg ikke tror de klarer å hente inn et meningsfullt beløp gjennom emisjon slik situasjonen er nå.

1 Like

For meg virker d som dem gir faen…Hele opplegget stinker …For mye som skurrer rett og slett…Så vet ikke hvem dem jobber for nå…ihvertfall ikke oss aksjonærer …

2 Likes

Håpet her må jo være ett av to:

  1. Selskapet/forskning/patenter/skattefordel selges. Hva kan dette gi gitt dagens sits? 0-250 musd?
  2. FDA godtar 108 pax for AA, selskapet lander en avtale på kombibehandling som gir upfront payment og kan i tillegg med kursøkningen utføre 20% emisjon på et annet nivå enn i dag.
    Hva kan dette gi? Kurs etter best case emi på 10,- og upfront payment vil sikre likviditet godt inn i 2024.

Skullerud må bruke alle tilgjengelige timer i døgnet for å finne den beste løsningen for selskapets eiere.

1 Like

Du blir nok overrasket der ja. De kan og vil nok prøve i det minste. Ikke at de ikke også prøver på salg/avtaler osv, men går ikke det i boks blir det nok emi.