Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Har tenkt akkurat det samme, selv om det dog er meget spekulativt. Men en avtale skjer vel neppe før FDA-møte i august.

Hadde satt veldig pris på en positiv overraskelse etter hvert, men er som vanlig forberedt på å se togkrasjet i sakte film.

14 Likes

Hva er humoren her egentlig ?

1 Like

Er det ikke at alle trodde Funcom skulle konke, men så kom det et bud som lyn fra klar himmel og alle ble strålende fornøyde allikevel?

4 Likes

Sitter på et litt for mye papirtap nå, så er ikke i den humoristiske siden kjenner jeg.
Men om vi får en melding litt ut av det blå ( positivt ) , så blir jeg ikke lei meg for å si det sånn.

8 Likes

Var det 27% budet var over børskurs?

1 Like

Funcom var et selskap som gikk fra et mørkt sted til å bli gjeldfritt og profitabelt og med flere spennende bein å stå på. For eksempel rettighetene til (minst) tre spill basert på DUNE-universet. Uansett, i tråd med at selskapet utviklet seg godt fundamentalt, ble det pumpet og dumpet av nevnte vedkommende over to-tre år inntil kurs og aksjonærbase var ødelagt.

Illustrerende var det når verdens største spillselskap (Tencent fra Kina) kjøpte en større del av skuta, og aksjonærene/vedkommende sendte kursen rett ned. Blir som om et norsk pharma skulle synke i kurs på nyheten om at Pfizer kjøpte 1/3 av aksjene. På dét tidspunktet ga de siste svenskene opp også.

Så endte det naturligvis med at kineserne kjøpte hele skiten til en VITS av en kurs noen måneder senere. Så overførbarheten til NANO er liten isolert sett, utover at noen kan komme og kjøpe billig, da.

4 Likes

It has to be worst message ever from
NANOV… No details … and choose to have no communication with those who have funded this company for years… until August. Not one of them were willing to take the call ….

Whatever they are hiding better be good or plausible … as of now I would never go to war with leaders like these. Absolutely no trust and feels like they are running out the back door.

Nå tror jeg vi snakker om heftige tvangssalg her!

3 Likes

The Board believes that this review of PARADIGME is in the best interests of all
shareholders and the patients who Nordic Nanovector is targeting in this study
to determine the optimal path forward for Betalutin[®] within a timeframe that
is financially and commercially viable.

Lurer på hva som skjer i Nanov sine lokaler nå ? Hva tenkte dem når dem la ut denne 2.Juni ?

Det er vel nå Malene skal trykke på 20% emisjonsknappen som faktisk fører til at selskapet går i minus på avgifter til tilrettelegger, og deretter kjører hun rep.emi som fører til at selskapet går enda mer i minus :rofl::rofl::rofl:

Nei, ledelsen og styre her altså :exploding_head::dizzy_face::face_with_symbols_over_mouth:

Hva er nummeret til Skullerud? Må nesten høre om han har fått med seg at selskapsverdien er nede på 300 millioner, og raskt fallende. De må jobbe dag og natt med å selge eller utlisensiere en eller flere av assetene sine for å fortsette å sope inn millioner i et par år til framover.

Kremt, milliarder

1 Like

Heh, ja det kan du si. Aksjen ned roolige 60+% siden den meldingen der.

1 Like

Løbet er nok kørt.

2 Likes

Noen som vil bekrefte dette ?

Nå tror jeg vi snakker om heftige tvangssalg her!

Bare å nyte shit showet til algos med venner.

Tipper de skal kjøre den opp mot 3 blank før vi stenger for helgen

Dette er ASP, og da stenger det ~LOD.

Ryktes om short blitt satt i går og økes idag

Mja, ASP har vel nytte av å pumpe den opp igjen. Rinse and repeat

Kan hende det blir en runde opp om 1-3 dager, men ikke i dag.