Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Tror det er Alpha37 som er mest verdifullt, gitt at man ikke kommer videre med Betalutin

Jeg som har sittet med aksjen siden 2015 har ikke så mye tape nå…så da sitter jeg like greit to the end, ennå om this is probleby the end. …Og sikker ikke den eneste… Så da får en bare se.Denne meldingen er ikke grei selge på heller…sier null og nada egentlig…

2 Likes

Samtidig:
image

  • at de hadde 356M kr i cash ved slutten av Q1 og vil da ligge rundt 256M nå i cash.
  • selvfølgelig alle patenter, medisiner, produksjonskapasitet og kompetanse i bedriften.

Høres billig ut for selskapet, selv om alt det siste var fjernet.

2 Likes

Rundt 34 mill dollar høres jo billig ut i min verden for forskningen og pipen til Nanov. Blir spennende å se aksjonærlistene. Hva hindrer det BP å kjøpe seg kraftig opp, kvitte seg med 100mill avtalen per kvartal og nyttiggjøre seg av pipen, patenter og forskningen.

1 Like

Jeg var heldigvis veldig opptatt i går og forgårs og unngått tanke å snitte ned heldigvis. Jeg har fulgt ikke så nøye hva skjedde heller men ble det noe mer konkret info kliniske resultater. De uavhengige eksperter konkluderte at Betalutin var mindre effektivt enn forrige forskning viste men hvor mye har vi ikke fått vite, ikke det?

Pause i handelen på 2,75 nå?

Mulig nedgangen idag har med at mange skal sikre det lille som er igjen og komme seg inn i oncopeptides på mandag :grimacing:

På tide å kvitte seg med diverse annet for å gå inn i NNV nå.
Med prising på 300 millioner er dette penger på gata.

Utrolig hvor irrasjonelt markedet er til tider! :sunglasses:

Fra “extremely encouraged” og “very encouraged” om efficacy ifht prelim PARADIGME-resultater (fra Bizzari i pressemeldinger) til det nedslående “signs of efficacy”. Unnskyld, men hva f*** har skjedd?

30.06.20:

Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: "We are extremely encouraged by the preliminary data we are seeing both in terms of efficacy and safety profile.

06.08.20

Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: "We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile in this unmet patient population.

21.06.22:

While Betalutin® showed signs of efficacy in this frail, elderly and difficult-to-treat patient population, the independent expert panel reported that the efficacy data are less promising than the data reported from the Phase 2a LYMRIT 37-01 trial.

2 Likes

Traden min gikk til skogen. Må ta tapet nå på bunn…

Hva er “less promissing”? Mulig efficacy er no noe mindre men kanskje fortsatt greit nok.

Kan vel ikke gå lavere enn det her?

Det er helt tragisk. Nano er redusert til en søppel aksje. Minne meg mye om Bionor.

1 Like

Det var forventet lavere effekt med tanke på den subpopulasjonen de har fokusert på i paradigme. Tanken har vært å vise ar de har god effekt på noen som har vært vanskelige for andre å behandle.

Hva less promising betyr får vi nok ikke vite før i august.

2 Likes

Klarte ikke la være ta et lite bet her ned på 2.85. Tradere som har tatt tak i NANOV nå og styrer den dit de vil med relativt små volum i kroner og øre.

1 Like

Neimen er d ikke snart dags å handle litt da :joy::joy:
Når man har tapt x ant hundretusen her så er det vel verdt å ta noen tusen lodd på 2/3kr hvis d overhode finnes håp om at ikke Egbert og Skallehud har kjørt dette fullstendig på dunken :blush:

1 Like

En ting er å sitte med nermere 90 % tap hvor ingenting er belånt. Noe annet er hvist alt er belånt, da kan jeg skjønne frustrasjonen hos mange aksjonærer. Sluttresultatet i Nano vil få stor betydning hvordan jeg blir å forholde meg til farma fremover. Når det er sagt så har jeg heldigvis andre aksjer i porteføljen å se frem til.

1 Like

God effekt og signs of efficacy harmonerer ikke helt i mine ører

3 Likes

Det må ha skjedd noe uforutsett. De har sikkert vært så desperate at klinikere har sluppet svært syke pasienter igjennom

2 Likes

Last famous words :slight_smile:

1 Like