Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

It has to be worst message ever from
NANOV… No details … and choose to have no communication with those who have funded this company for years… until August. Not one of them were willing to take the call ….

Whatever they are hiding better be good or plausible … as of now I would never go to war with leaders like these. Absolutely no trust and feels like they are running out the back door.

Nå tror jeg vi snakker om heftige tvangssalg her!

3 Likes

The Board believes that this review of PARADIGME is in the best interests of all
shareholders and the patients who Nordic Nanovector is targeting in this study
to determine the optimal path forward for Betalutin[®] within a timeframe that
is financially and commercially viable.

Lurer på hva som skjer i Nanov sine lokaler nå ? Hva tenkte dem når dem la ut denne 2.Juni ?

Det er vel nå Malene skal trykke på 20% emisjonsknappen som faktisk fører til at selskapet går i minus på avgifter til tilrettelegger, og deretter kjører hun rep.emi som fører til at selskapet går enda mer i minus :rofl::rofl::rofl:

Nei, ledelsen og styre her altså :exploding_head::dizzy_face::face_with_symbols_over_mouth:

Hva er nummeret til Skullerud? Må nesten høre om han har fått med seg at selskapsverdien er nede på 300 millioner, og raskt fallende. De må jobbe dag og natt med å selge eller utlisensiere en eller flere av assetene sine for å fortsette å sope inn millioner i et par år til framover.

Kremt, milliarder

1 Like

Heh, ja det kan du si. Aksjen ned roolige 60+% siden den meldingen der.

1 Like

Løbet er nok kørt.

2 Likes

Noen som vil bekrefte dette ?

Nå tror jeg vi snakker om heftige tvangssalg her!

Bare å nyte shit showet til algos med venner.

Tipper de skal kjøre den opp mot 3 blank før vi stenger for helgen

Dette er ASP, og da stenger det ~LOD.

Ryktes om short blitt satt i går og økes idag

Mja, ASP har vel nytte av å pumpe den opp igjen. Rinse and repeat

Kan hende det blir en runde opp om 1-3 dager, men ikke i dag.

Kjøpe nå og holde til neste fredag. Blir nok en fin gevinst da.

En her på forumet postet denne for et par dager siden. Det er interessant lesing.
Radiostillheten kan kanskje skyldes flere enn en ting?
Historien om Immunomedics vil jeg trekke frem spesielt, siden den også handler litt om FDA. Litt håp i hengende snøre, kanskje…?
10 Signs Your Company is About to be Acquired — GripRoom.pdf (1,6 MB)

2 Likes

Her satt vi på 25-30kr ifjor og drømte om siste sjarmøretappen før avlesing og oppmerksomhet fra BP, det gikk i sjampagne bets om vi skulle på 150kr eller 250kr med full uttelling.

Nå er det game over. Jeg sa den gang at jeg ble med til markedet eller skulle jeg slukke lyset når sjappa stengte.

5 Likes

Fantastisk at vi prises til game over før det er trukket noen endelige konklusjoner. Takk Malene & Co.

3 Likes

Nettopp. Selskapet er nå priset til konkurs og som at alt allerede har mislyktes og har null i verdi, og at kassa er helt skrapa.

Stemningen her på forumet er på et absolutt bunnpunkt.

Det er nå man skal kjøpe! Jeg har doblet posisjon min i dag.
Spent på å se hva som kommer framover her, men ser ikke at man skal under cashbeholdning i selskapsverdi.

Sendte denne til Malene, Egberts og Skullerud nå, tenkte jeg like godt kunne dele den med alle i disse special times!!

With regards to the first sentence in the email I received from you earlier this month:
“We hope you can appreciate the clarity the comprehensive review hopefully will bring”.

Well, you have sent out a statement and the MCAP is at a level far below most pre-clincial candidates.
Is this based on the clarity the comprehensive review came to? Because the market seem to have concluded on what this review means for the company.
The big problem with that is that market is totally left out in the cold and will be there until august. We actually have no clue on what the company we have invested in thinks after this review.
You have placed the reponsibility to conclude in the hands of 12 000 shareholders, whom mostly have been listening to your previous presentations when they have decided to invest in you or not.

Needless to say we havent heard anything else but positive expectations related to that. The last words from you tells otherwise, and then you go radiosilence for a month or two!
I can not believe that you still maintain that strategy and let the shareholders flee around as headless birds. Where to run, what to believe, are the investments lost, are you sitting on a negative decision that would make this fall even more painful for us?

I know you probably are listening to Radforsk and their podkasts, and there were no doubt about their opinion about this yesterday. Its totally unacceptable to not meet with your shareholders in this times.
If you can not answer any questions due to restrictions that would be fine, but just go to your escape room and leave the market in shock is a very bad decision. That both Elisabeth and Jonas expressed their feelings about.

I will ask you to please reconsider this decision. You are not treating your shareholders with respect and understanding.
We know there are high risks in biotech, but it doesn’t mean that you can leave your shareholders out in the cold when bad and most definitely unclear news hits the market.

Once again I write on behalf of several shareholders.

67 Likes

Veldig bra @TheObserver :+1: