Det er jo akkurat det de er, opsjonene og aksjene deres er jo nå blitt verdiløse.
Hva skjer konkurs?Sitter alt eller mot 0
Forventet egentlig en ny dritmelding etter børsslutt idag etter kursutviklingen å dømme.
Sannsynligvis mye tvangssalg i dag, og dette fallet vil utløse ytterligere tvangssalg. Ligger bunnen på rundt 1,5 kr?
Rett skal være rett…jeg tror ledelsen i nano er enda mer inkompetent enn ledelsen i PCIB. Det er faktisk en bragd i seg selv.
Det er mer enn 2000 år siden Jesus ble født. Det er med andre ord på høy tid med et nytt mirakel!
Fra podkasten i går veldig spennende
Pcib har jo ikkje ledelse:rofl:
Er så sykt å tenke på at vi er på 2kr, etter denne årelange seigpiningen. TO
Kan nesten bare gå en vei nå ……
Orker ikke å se den fæle minussaldoen. …Håper på noen kroner ekstra ved salg av boet i tillegg til fradraget på skatten. Nanov ble et sorgens kapittel!
Ikke unaturlig i disse dager å minne om hva ledeskapet har utalt gjentatte ganger: Målsettingen er å maksimere verdiskapingen for eierne…Det minste vi nå kan forvente er en tydeliggjøring av status og veien/strategien videre. Om det skjer først i august så må vi leve med det, men at usikkerheten og tilliten til selskapet reduseres dag for dag uten avklaringer, er helt klart! Gjøres det risikovurderinger i selskapet??
Var ikkje meint som kritikk til Ronny,men han er berre interim ceo.Eg har stor tru på Pcib,men kanskje feil tråd dette?
Trenger bare 5,5 millioner aksjer for å kalle inn til EGF og få vedtatt at selskapet nå må jobbe for å avvikle og selge assets.
Det blir vel i august
Jepp, det er bare å berge de smuler som er igjen av verdier. Få det solgt fort som F. Ledelsen klarte ikke bedre slik er det. Bare å komme seg videre i livet og investere i noe annet.
Kan snu opp da. Ha troen for pokker! In Skullerud & Merlin we trust.
Finnes det biotekselskaper som uttaler at dette ikke er noe målsetning?
Kanskje denne er relevant:
8. Relying heavily on third parties, especially CROs
No third party will put the urgency and care into your development program that you will. When it comes to working with CROs, often your trials will be of a much lower priority than those of bigger company that are repeat clients. There is a strong trend to outsourcing, but frequently the more a small company can do in-house the better, according to Ferruolo. Of course, going it alone is expensive and companies have to find a practical balance between in-house work and outsourcing. “There will be a variation in how much outsourcing is necessary,” he explains. “But do as much as you reasonably can do with people who live, die, sleep and eat thinking about nothing but your program. What they lack in experience may be made up in commitment.”
Fy faen der var jeg god hæ? Minus gode data ofcourse
Hva er grunnen til at en ikke får innrullert pasienter?
Rykter om dårlig effekt?
Det må ha skjedd noe med efficacy etter sommeren 2020 og til nå (det er spekulert fritt og vilt på fundamentaltråden om biologiske endringer som følge av corona, covidvaksine og dertil endringer mhp CD37-uttrykk på celler), ellers så snakket Bizzari på det tidspunktet usant ref innlegget mitt tidligere i dag (og det tror jeg bestemt at han definitivt ikke gjorde).
«Dr. Bizzari is a member of the Scientific Advisory Board of France’s National Cancer Institute.»
Hvis de er så faglig dyktige, de omtaler jo seg selv som “world class” hver gang de har funnet seg en pasient, og det har gått så til de grader dårlig, da kunne det vel heller aldri endt annerledes da? Med de billige cowboyene kunne selskapet havarert tidligere, mindre tid av patentbeskyttelsen hadde vært brukt opp, og færre hadde klart å pusle seg fram til tanken om at en aksjepris på x antall kroner var en god kjøpsanledning når man mottok ljug som “best pipeline ever” eller “extremely encouraging results” fra ledelsen i selskapet. Timingen i forhold til kapitalinnhenting kan i beste fall tolkes som at ledelsen ikke vet hvordan et aksjemarked fungerer, og sånn har det vært fra børsnotering til trakt-mannen.
Jeg er neppe den riktige til å bedømme CV-ene til kandidater til ledelsesjobbene i Nano, men jeg har jobbet ørten år i ulike teknologiprosjekter med EU-finansiering, og italienere det ansetter man bare ikke.