Den setningen der er så vag at det må være for å spinne noe som er veldig negativt.
Alt blir bra
Hva tenker man om kursen til uken?
Skulle ønske dine betraktninger slår til, @Merlin, men jeg tror ikke at ledelsen kan være så inkompetent at det ikke ligger noe mer alvorlig bak!
Tiden er nok dessverre over for ønsketenkning… - var det noe grunnleggende positivt i siste PM fra sist uke, hadde ledelse/styre vært mer på ballen for å klargjøre tror jeg- i steden for velger de tåkelegging som strategi (bevisst-ubevisst?). De virker helt fjerne kommunikasjonsmessig - og dette vet jo markedet å «prise».
Wordingen er lik den de brukte ved omtale av LYMRIT 37-05
Er wordingen konsistent er det en betydelig forskjell fra dette ved interim:
We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile
Tviler på at man er “very encouraged” av “signs of efficacy”, dessverre
Dette er en god post.
En ting som har gjort mer mer og mer lunken til caset over tid er at NANO gjennomgående har fått basically NULL og NIKS omtale på resten av internett fra key opinion leaders, pasientorganisasjoner, fagblader, etc etc.
Det har etterhvert vært en del skriverier om theranostics og radiopharmaceuticals, men Betalutin og Alpha37 har man ikke hørt et kvekk om. Hvordan tror man da de ville klare å få noe kommersielt gjennombrudd, selv om den fikk approval?
Prøv dette twittersøket som et eksempel:
https://twitter.com/hashtag/radiopharmaceuticals?src=hashtag_click&f=live
Hvordan vil kursen bli neste uke ? Nord eller sør ?
Ender næste uge under 2 NOK. Den skal relativt hurtigt ned mod en mere realistisk emissionskurs. Jeg tvivler på, at nogen vil være med på en emission over 1 NOK…
Hva er poenget med en emisjon som gir selskapet 23,2 mnok minus tilretteleggingsgebyrer? Penger til å holde det gående 3 uker ekstra? Mars istedetfor februar 23’.
Det kommer nok større nyheter her enn en emisjon på 1 krone.
Nano er som å ha blitt forelsket i en afrikansk prinsesse. Man vet man er lurt, men klarer ikke stoppe. Sender mer penger når hun skal ha penger til å dekke transaksjonsutgiftene for de 10 musd hun skal sende deg. Sender mer når det ikke gikk igjennom. Sender enda mer når hun plutselig måtte på sykehus og de kun tok betalt i en valgt valuta.
På samme måte har vi kastet inn penger på «extremely encouraging», «best pipeline ever», «seasonality in recruitment», «trakta», «diamond in the rock» osv…
Det værste er, hadde jeg arvet 20 mill fra ei gammal tante så hadde jeg sikkert ikke klart å la vær å kjøpe med tanken - det kommer seg dette her, og med arven er jeg på topp 3 lista over aksjonærer. Pinlig.
Der skal helt sikkert gennemføres en EGF, så der kan foretages en større emission end hvad der for nuværende er godkendt. Kommer inden ikke så længe.
Den tror jeg blir nedstemt.
- Legg ned paradigme og selg assets
- Fullfør paradigme men selg assets
Må annen kapital inn denne gangen.
Bliver en styg omgang uanset hvad. Ikke megen håb tilbage her. Mange bliver sikkert trofast siddende hele vejen til 0,1 NOK.
As I understand the molecule works in a totally wrong way: instead of targeting only cancerous cells it targets all the cells (cancerous and healthy). that can undermine our main presumption so far: that we have a very good product.
Eller man kan se til hva selskapet refererte til pr Q3 2021:
Efficacy observed in LYMRIT 37-01 – Part A is seen as a strength
– The response rate and mDoR in complete responders are viewed as compelling by HemOncs*
• The combination of potential benefits is what sets Betalutin® apart
– One-time treatment + durable efficacy + manageable toxicity + simplicity for patients and physicians
• HemOncs view frail/elderly patients with co-morbidities (that prevent chemotherapy or targeted
therapies with high side-effect burden), including patients refractory to RTX/anti-CD20, as
Betalutin®’s ideal patients
• Based on data from LYMRIT 37-01 Part A, EU & US payers rate Betalutin®’s level of therapeutic
improvement as Moderate to Important
Så er jo det store spørsmålet, som for så vidt markedet allerede har besvart, rettmessig eller ei; er det selskapet nevnte på Q3 callen 2021 av historisk relevans og nå ikke-relevant? Dette fordi siste del av studiet viser seg å være mindre lovende enn hva majoriteten av studiet har vist overall, inkludert data fra 37-01?
Kan godt hende at markedet sitter på fasiten når de kjører verdiene i grøfta basert på siste melding, men biotek er noe de fleste av oss egentlig skjønner lite av. Jeg velger å vente ut til FDA har konkludert med hva som blir veien videre for Betalutin, både i 3L, men ikke minst hva de mener om fase III studiet.
Skal man ikke få aksept for å kjøre fase III i kombo med Rtx fordi man har sett mindre lovende effekt for pasienter i monobehandling i 3L siste året? Jeg skjønner frykten, og budskapet i meldingen var krise, men er det 1 + 1 = 2 at svakere data i siste del av Paradigme sparker beina under Betalutin i kombo?
Er veien stengt for fase III allerede?
Her er hva de sier på Q1 callen om dette:
We continue to engage with the FDA:
- Alignment ongoing on confirmatory Phase 3 design & timing
• If positive PARADIGME results, we have a clear regulatory strategy to gain rapid approval
– BLA filing for Accelerated Approval based on PARADIGME data and confirmatory
Phase 3 trial underway
– Seek Priority Review from FDA to reduce review time from 12 to 8 months
– Orphan Drug Designation for 3L FL granted in US and EU /
Fast-track designation granted in the US
Så vi er tilbake til utgangspunktet, og jeg har IKKE svaret:
Er resultatene fra Paradigme «positive»?
Eller sier den siste meldingen at resultatene egentlig ikke er det?
Hva er det som setter kriteriene for å avgjøre om vi er ved A eller B?
Det er vel dette FDA skal utrede i august sammen med selskapet?
@hybrid , kan ikke du dele dine tanker om dette basert på hva Umbralisib fikk sin godkjennelse på?
Tror du ikke selskapet ville sendt ut en litt oppklarende melding, dersom du har rett i at markedet har totalt feiltolket meldingen som førte til denne ekstreme kurskollaps? Å ikke klargjøre om så var tilfelle ville jo vært nærmest kriminelt.
Kommer ikke over hvor usannsynlig feigt det er å slippe en såpass spekulativfremmende melding og deretter melde total silence. Provoserende egentlig. Har kostet aksjonærene milliarder.
Jeg har ikke tiltro til kommunikasjonsevnene til selskapet eller deres evne til å vurdere hvordan markedet tenker, ref «logikken» ved å forsøke å gjennomføre en rep emi 20 % over markedskurs. Jeg mener at dette taler mot de, både på negative og positive meldinger.
Einarsson sier også at «the jury is still out there». Ingen vet FDA mener om veien videre.
Men selskapet har formulert en ganske ultrabear melding og løpt inn i hiet. Det er vel topp 3 all time low aksjonærbehandling på OSE.
Men sett bort fra dette er ikke det kliniske avgjort. Vi fomler alle i blinde, selv om markedet har gitt sin dom rent kursmessig.
Tror det er naivt å tro at dette kan bety at ikke Betalutin har fått sitt nådestøt, men det kan også være at uttalelsen er så like riktig som den er formulert; effekten er di facto less promising enn hva man har sett før. I dialog med FDA skal kursen stakes videre.
Hva dette vil lede til er fortsatt out in the blue.
Det kriminelle må vel være å ikke legge med noen form for data. Er det ingen regler for slikt?