“Snu hver eneste sten”, høres desperat ut. “Utfallet ikke er garantert positivt”, mangel på kontroll. Styret kjenner dataene, ikke gitt at skottene er tette.
Hmm…
“Snu hver eneste sten”, høres desperat ut. “Utfallet ikke er garantert positivt”, mangel på kontroll. Styret kjenner dataene, ikke gitt at skottene er tette.
Hmm…
Her er teksten jeg fikk angående dette punktet:
In order to maintain the integrity of PARADIGME we can not talk further about the outcome at this stage. As frustrating as that may be, we can not do it for regulatory reasons. We will of course communicate in due course both via press releases and in a webcast.
In the meantime, rest assured, we are turning every stone and working diligently towards what we eventually will be able to communicate. We thank you for your patience.
Sier ikke at folk siterer “fake” svar fra ledelsen i nano, men en screenshot av mailen fjerner all tvil om ekthet
strøket av skribent
Synes det var ganske lik ordlyd som TheObserver sin mail. Forskjellig språk, men ja. Hørtes litt sterkere ut på norsk, pluss den “garantert positiv resultat”-delen.
Men på den positive siden; jeg tror på de når de sier at de ikke har gitt opp.
Enig, jeg synes også svaret var ganske likt!
Takk for deling
Skulle gjerne visst hva dette er
Vi får se da
Definition of diligent
: characterized by steady, earnest, and energetic effort.
Betyr vel et heftig og energisk salg av hele sjappa etter man har skjønt at Betalutin virker som det skal, bare ikke på SCT-pasienter.
Screenshot or it did not happen…
Definition of eventually
in the end, especially after a long delay, dispute, or series of problems
Slo ganske bra an denne.
🧑🦯
Noen må jo ha gitt beskjed om “less promising” til noen i selskapet vedrørende børsmeldingen. Synes hele opplegget med dette er noe forbanna sprøyt. Selskapet sitter igjen som noen idioter,hjelpesløse og aner ikke hva de skal gjøre. Setter både selskap og aksjonærer i et særdeles dårlig lys!
Jeg synes det står respekt av at han tar seg tid til å svare gud og hvermann, og han virker helt oppriktig i måten han ordlegger seg på.
Credit where credits due.
Har du bilde av denne mailen @Freddys
Kaller på deg også @Volum
Vennligst del epostene i bildeform slik vår eminente avgåtte mailansvarlig gjorde. Regner med du fikk med deg noen hundretusen opsjoner i sluttpakke slik som resten av ledelsen @Pk2k
Skottene er nok lekk, men de “skal” være tette. Kanskje derfor ledelsen har gått under jorda, for ikke å kompromittere styret, non disclosure klausul og derigjennom studien.
Det merket jeg meg også. Kanskje trekker de noen flere lodd i lotteriet.
Det er ikke uvanlig å omtale regulatoriske myndigheter for Competent Regulatory Authorities / Competent Authorities (CA) / National Competent Authorities (NCA). Dette er slik man omtaler f.eks Datatilsynet i de enkelte landene etter GDPR og Finanstilsynet i de enkelte landene etter PSD2. Jeg regner med at det også er slik man omtaler FDA og lignende myndigheter innenfor medisin. Jeg mener at dette ikke er noe som er verdt å vektlegge, såfremt ikke det er snakk om andre CAs enn kun FDA (eksempelvis diskusjoner med andre lands regulatoriske myndigheter).
Analysene deres er jo helt basert på teknisk analyse. Her har det kommet fundamentale endringer siden.