Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jeg hadde dessverre et svakt øyeblikk, og velger nå å vente det hele ut.

Har et håp om at skallselskapet med framførbart underskudd på flere milliarder, og at øvrige assets med pipe/patenter, cmc og mange folk med bra kompetanse har en verdi som er langt større enn dagens kurs.

Må bare få “konka” sjappa og bli kvitt ledelsen og pengesluket på over 1 mill per dag i cashburn først.

Dessverre skulle det vært satset på andre mer lovende deler av pipen og kombibehandling lenge før. Alpha37 og betalutin+rituximab.

Lett å se dette nå i ettertid selv for dumme meg. Men ledelsen og styret i selskapet skal jo være best in class og da må man faktisk forvente at de klarer å treffe på slike beslutninger FØR det er for seint og alt har gått i dass. De roter fortsatt med betalutin og paradigme, så det må være lov å være skuffet over hva de har prestert. Virker ikke som de skjønner noe som helst eller har en plan for hvordan de skal lykkes. “Veien blir til mens vi går, så ser vi hva som skjer. Vi har uansett våre feite lønninger og lider ingen nød. Aksjekurs, selskapsverdi og aksjonærer kan seile sin egen sjø!”

Dette er tydeligvis holdningen når man ser hvor aksjonærfiendtlig de er i kommunikasjonen sin til markedet.
Men nå er det bare å vente på at virkeligheten omsider trenger inn til de der de sitter i sine egne bobler rundt om i verden. Når de kommer tilbake fra sin velfortjente sommerferie i høst, så er pengesekken tom og ikke lenger mulig å få fylt opp igjen.

Tenker aksjekursen vil kunne få seg et fint løft når alt avvikles og ledelsen forsvinner. Håper det skjer allerede i høst etter man har fått en slags kryptisk uttalelse fra FDA om at det er mulig å få AA for Paradigme med visse relativt enkle grep.

Da er det bare å poste melding om opphørssalg og at hele eller deler av butikken og inventar selges til høystbydende. Noen hundre millioner dollar er lommerusk for Novartis og Bayer :crossed_fingers::crossed_fingers:

Føler rein sabotasje fra innenfor eller utenfor

Jeg forstår det er vanskelig å føle det sånn, men det er nok kun dine maniske tanker som tar overhånd. Vi får krysse fingrene for godmelding i august :pray:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

2 Likes

Hva er en godmelding?

Blir uansett noe kryptisk svada frykter jeg. Som ikke er verdt en døyt annet enn å dra ting ut og skape mer spørsmål enn svar.
Ledelsen skal jo ikke ha innsyn i datasettet fra de 106 pax til nå i studien, men de skal i dialog med FDA om veien videre for Paradigme på det tynne “mindre effekt enn interrim”… helt uforståelig for meg at det skal kunne komme noe håndfast fra FDA på så tynn smørje.

Virker som det som vanlig bare er seigpining uten en plan fra Nano. Nok en gang famler man i blinde og leter med lupe ved “å jobbe knallhardt med å snu alle steiner, og skaper størst mulig verdier på en mest mulig effektiv måte til sine aksjonærer”…

En godmelding kan likesågodt være noe med negativt, men håndfast innhold, tenker jeg. Som tvinger de til å legge inn årene og få avsluttet makverket sitt asap.
Kursen kan kanskje få en dipp ned rundt 2 kr, men når markedet får fordøyd det tipper jeg da at kursen vil begynne å stige betraktelig igjen når cashburn er stoppet og ledelsen er borte.

Ser virkelig ikke hvordan de skal klare å få paradigme i mål, og deretter lande en avtale og starte med fase3, slik de har stelt seg nå.
Håper snart de innser det sjøl. Bravo og Rokjaer så vel feilvalgene, men fikk ikke forståelse for sine syn og valgte å hoppe av for ikke å bli dratt med ned i dritten.

1 Like

Bare å få ting avviklet fortest mulig tid er penger, FDA kan jo fungere som megler mellom Nanov og BP…
Marlene blir sikkert den siste som forlater, men hun skal jo tross alt slukke lyset og lukke døra.

Er nok en viss “ikke snakk om elefanten i rommet”-faktor på kontoret der ja :stuck_out_tongue: Men nå blir den jo så stor etter hvert at den ikke kan ignoreres lengre.

1 Like

Data fra en ny type CAR-T. Sekkestudie i NHL, 6/6 fikk CR

https://investor.cariboubio.com/static-files/5b58b291-29f9-4902-b7d6-bb7ae8230b7f

1 Like

Vi får håpe de nye eierne av NANOV følger opp mulighetene innen Car-T godt.
Synd det ikke kommer oss til gode, men forhåpentligvis får vi litt ekstra betalt for potensialet når man ser at CAR-T gjør vei i vellinga.

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) is pleased to announce that it has entered into a research collaboration with the University of Pennsylvania (“Penn”) to generate a CD37-targeting CAR-T cell approach as a potential treatment for patients with B-cell malignancies

It is really exciting to be collaborating with the institute that pioneered CAR-T cell therapy and to leverage our CD37 biology expertise towards the generation of new agents with a different mechanism of action to Betalutin® and other molecules in our pipeline. We believe that CD37 is an important, yet under-exploited target for new treatments for B-cell malignancies including non-Hodgkin lymphomas. CAR-T therapies in development for this group of diseases have already demonstrated they can be highly effective, and we look forward to the outcome of this collaboration, which has the potential to expand our CD37 franchise in a new direction.

Dette var et meget bra klipp

Skjønner ikke at dette er godt nytt for Nano.
Stadig andre behandlingsformer som kommer til med bedre resultater enn Betalutin.

Redd interessen fra BP ikke er så hot som Skullerud og andre har gitt inntrykk for.
Kanskje har det vært et par høflighetskaffe-besøk for å sjekke innom cirkus nano, men tviler sterkt på det er noe mer enn det.

Spennende å se hva de kommer tilbake til markedet med i august. Vi nærmer oss siste akt med stormskritt!

1 Like

Legger dere noe i gap-spådommen om at alle gap fylles før eller siden?
Erfaringsmessig har det vært tilfellet i de fleste aksjer jeg har vært inne i, men det har alltid en god fundamental forklaring. Som da Funcom ble kjøpt opp av Tencent. Hadde vært artig om vi fikk noe liknende her selv om det ser helt umulig ut nå.

Her må det vel bli total fulltreffer med FDA og påfølgende oppkjøp for å kunne tenke i de baner.

Tror Nano finner gode forklaringsvariabler når de går i dybden. En isotop med bevist effekt slutter ikke å virke i seg selv. Det er opptaket av denne i de rette cellene som nok er det springende punktet. ASCT og covid/vaksine er teoriene på TI så langt, kan hende de finner enda flere variabler som har påvirket.

Som Oncopeptides tror jeg de finner ut av det med FDA, fordi QoL og unikt target vil veie tungt i vurderingen, gitt at de kan forklare differensieringen i effekt.

8 Likes

Forskjellen ligger nok i inklusjonskritere-endringen, om de skal klare å bevise forskjellen i hvert fall.

Om jeg har forstått mailklippene fra Tullerud riktig så er det kun styret som har sett data, og da kan det vel kun være styret som skal i møte med FDA om veien videre?
Mens ledelsen har tatt ferie for å snu hver stein på Maldivene?

3 Likes

Håper de har bestilt med SAS.

Kursen gikk slik etter denne meldingen:
image

Markedet er ikke overbevist av DOR.

Også 2/6 DLTs.

CR på 30+ mnd for betalutin ser bra ut i forhold til dette.

4 Likes

ooooof, må le av navnet på selskapet Caribou og studie navnet ANTLER :joy:

6 Likes

Høres mer ut som et hotell på Gran Canaria

1 Like

Hjelper lite med 100% CR etter 1 mnd hvis det er 40% bare etter 6 mnd ja. Det var vel forøvrig bare to av de 6 som var FL.

“… if you see someone using “all gaps need to be filled” or another version of the phrase, feel free to send them this post - and remember that they may using this broad generalization to rationalize being on the wrong side of the market, so if they react negatively, just know it’s not personal”.

Ikke for å legge en demper på teorien, men ikke alle gaps blir fylt desverre…

Også verdt å lese denne: