Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Svakt at det ikke står noe som helst om mulige årsaker til redusert effekt i meldingen. Hvis det ikke kommer på callen heller begynner jeg virkelig å lure på om de mangler fullstendig gangsyn.

Nekter å tro at de ikke har forstått for lenge siden at effekten er dårligere enn forventet, så snøblinde er dem ikke. Klinikerne er antakelig ikke uttrykksløse roboter som aldri avgir et dårlig signal.

7 Likes

Den viktigste årsaken til at vi som investorer har sittet med aksjer frem til i dag er at vi er gitt et ufullstendig grunnlag å fatte våre beslutninger på.

Meldingen 5 juli gir endelig presis informasjon (en av tre responderer) som gjør at investorer selv kan gjøre seg opp en mening om Betalutin.

Et nøkkelspørsmål jeg sitter igjen med er, hvor lenge har styret hatt denne informasjonen? Husk at de er valgt av aksjonærene og at de må forholde seg til innsidereglene som utsteder. Det er ikke egne regler for biotech. Finanstilsynet oppsummerer:

Offentliggjøring av innsideinformasjon skal sikre at offentligheten raskt får tilgang til informasjonen, og slik at investorene kan foreta en fullstendig, korrekt og rettidig vurdering av denne.

4 Likes

Hvis ikke forklaringa på redusert effekt er SCT-pasienter så heller jeg mot covid/vaksine som årsak.

Hvor mye er pipen verdt hvis deres target CD37 ikke lenger kan brukes?

Da har den negativ verdi.

Hadde vært fint om noen med mer medisinsk kompetanse kunne spurt ledelsen om dette

5 Likes

Dere får alle benytte anledningen til å stille relevant spm på webcast!

Jeg har stilt en god del spm.

Blant annet relatert til ny estimert cashburn pr kvartal. De bør forvente at markedet er høyst avventende med å investere mer etter denne kalddusjen. Så hvor lenge de er fundet nå er vesentlig.

Hva skjer med alle av de hundrevis av millionene som er brukt på å preppe for fase III? I følge CEO er det imponerende hvor langt selskapet var kommet for å starte neste steg. Er de pengene tapt, eller er det fortsatt håp for Archer evt annet?

Hvilke data så de ved interim read out som gjorde de så begeistret og hva skjedde så? Vi har tatt våre løpende investeringsbeslutninger om deltakelse i emisjon basert på uttalelser fra styre og ledelse. Kan de være så snilm og vise disse dataene nå, så vi kan forstå hva som skjedde før og etter? Det gir INGEN mening p.t å se effekt-tall med respons hos 1 av 3 når de i Lymrit 37-01 så respons hos over 65 %.

Hva mener de med partnerskap i videre satsning i Betalutin? Kan de lisensiere ut assetet til pharma som vil satse på 2L, DLBCL, MZL med mer? Betalutin står ikke oppført på listen over ny pipeline, noen planer må de ha siden de ser en vei videre for Betalutin i andre populasjoner og linjer og skal i nye dialoger med FDA.

Hva er status på fremtidige datapunkter fra ny pipe? Når kan vi forvente data som synliggjør noe verdi og er Alpha37 fortsatt i rute for oppstart høsten 2022?

(Det var flere spm fra min side, men har ikke tid til mer skriving nå)

11 Likes

3 Likes

Jeg tenker om effekten er grunn til dårlig rekruttering. Ville ikke sentrene informert om dette? Eller kan de ikke si noe? Hvis de ikke kan si noe må det ha vært en merkelig dialog hvor kunden spør hvorfor rekrutteringen er så dårlig og sentrene / CRO må forsvare det med løgn… :roll_eyes:

1 Like

Er det noen som kan legge ut link til webcasten?

https://events.webcast.no/nordic-nanovector/ir/1VNSW0wCh2j7ggnU2w6W

1 Like

Selskapet tror fortsatt at det kan være et marked for Betalutin® i lys av dets sikkerhetsprofil, lovende effekt i tidligere behandlingslinjer og unik egenskap ved å bli levert som en engangsdose. Imidlertid vil et potensielt nytt utviklingsprogram måtte gjennomføres i en annen pasientpopulasjon og behandlingslinje. Selskapet vil derfor utforske potensielle partnerskap og vil også søke råd fra US Food and Drug Administration (FDA) for å diskutere om det kan være en mulig vei videre for Betalutin® i en alternativ setting.

Snakker vi om en full refinansiering/restruktur for å sjøsette Nordic Nanovectpr 2.0 ?

2 Likes

Ansatte ja…

Hva?

Ingen Archer nei

Archer- blir med partner evt sier Skullerud nå.

1 Like

Nano/Paradigme overkjørt av BP studier på klinikkene ?

3 Likes

“every options are on the table”, med tanke på partnerskap. Virker ikke som om de store samtalene er holdt enda

1 Like

Nice Summer, byebye

1 Like

Oppsummert:
Wishing you a nice summer - bye bye

4 Likes

Er greit at de ansatte har jobba hardt og er skuffa. men de tjener tross alt penger på å jobbe. mens vi aksjonærer blør. Skal hvertfall aldri ta i biotek om noen i dette styret eller ledelsen er involvert igjen

12 Likes

Sa de rett ut at studien er terminert pga dårlig effekt, selv om de ikke vet hvorfor effekten er dårligere? Eller hørte jeg feil?

6 Likes