Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Får håpe psykiatrisk avdeling har plass til dem etter mistet millionlønningene sine. Men blir nok betalt av de 280 millionene som fortsatt er der til privat treatment…så det ordner seg nok

1 Like

Ligger ingenting mellom her:

Nordic Nanovector finally throws in the towel

Years behind schedule and on its seventh chief executive since 2016, Nordic Nanovector has finally admitted defeat with Betalutin in third-line follicular lymphoma. Concern about the progress of the Paradigme trial prompted a look at the data, which confirmed the worst: a profile that rendered the project, a CD37-targeted radionucleotide, irrelevant.

https://www.evaluate.com/vantage/articles/news/trial-results-snippets/nordic-nanovector-finally-throws-towel

9 Likes

Fra Evaluate

The Norwegian developer maintains that there is potential in Betalutin and the remainder of its CD37-focused pipeline, but a promise to find partners to explore future paths forward could be hard to keep.

3 Likes

Som du selv indirekte sier så snakker vi her om en ledelse og et styre som over tid har vært grovt uaktsom (mer enn udugelig) og kan hevdes å ha forsømt sine plikter og ansvar ovenfor aksjonærene.

Da er spørsmålet om det er straffbart, noe jeg mener bør prøves for retten.

Røde flagg er en ting, men når det tildekkes gjennom kamuflerende meldinger fra selskapet (eks. best pipeline ever…) på en åpenbart overoptimistisk måte (i ettertid) så blir situasjonen en annen.

5 Likes

Hvordan har dem klart forsømt dette så enormt på alle måter???

1 Like

Kan et utenlandsk selskap nyttiggjøre seg av fremførbart underskudd på et norsk selskap? Eks: oranomed kjøper opp nanov for en billig penge og nyttigjør seg av fremførbart underskudd samt Alpha37

Den reporteren har vel slurvet litt med hjemmeleksene eller? :sweat_smile:

Nanovector said excitement about bispecifics and early access programmes contributed to Paradigme’s slow enrolment – a little over half the targeted 200 patients had been recruited since 2018.

Igjen med mine tvilsomme tanker… jeg tror det er mulig dem er kjøpt og betalt…deres fiendtlighet ovenfor aksjonærene blant annet…i dagens call var det e type fiendtlighet, aggresjon mot spørsmålene…ble veldig kjapt switchet om til deres ansatte …og enkelt og greit…ingen svar

2 Likes

Humalutin tror jeg det blir vanskelig å få til noe med etter fiaskoen med Paradigme. Til det er produktene for like.

Der jeg ser et lite håp i er Alpha37. Og som kjent nå, gå dialog med Oncoinvent og se om det er mulig å finne sammen i en merger.
Det tror jeg kunne blitt en spennende løsning for aksjonærene i begge selskaper

Tror de mener alle pasienter totalt som har mottatt en rundet Betalutin

Hvor mye har folk her tapt på denne aksjen?

Kun 90 % siden januar…

Men er vel strengt tatt ikke tapt før aksjene kastes ut.
Får se om de får samlet sammen en troverdig plan til 31.august

2 Likes

Snitt på 14 kroner her :sob: :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

To much…vet ikke med andre aksjonær…men jeg kjøpte meg først inn på 100 tallet…fikk snittet rundt 50…så tapet har da vært enormt…men alltid tenkt jeg vil få investeringer tilbake grunnet det medisinske…men etter Skullerud og malene på hver en stand ble jeg tvilsom,mye babling der…da fikk vi svaret…

3 Likes

Og alltid tenkt at Skullerud er styrt av noen andre…virker som en veldig real fyr…men skinnet kan bedra

1 Like

100% enig med deg, etter at jeg sluttet å ruge på Nano og begynte å se meg rundt åpnet også mulighetene seg. Er ekstremt fornøyd med utviklingen og avkastningen jeg har hatt i år, og har nesten utelukkende tradet aksjer med høy mcap. Skjønner folk er sinte og forbanna over at det gikk som det gikk men som også flere her påpeker, det har ikke vært mangel på faresignaler - noe denne trenden bare er nok et bevis på:

4 Likes

Ca en netto årslønn, snitt på 11.

1 Like

Det har ikke vært noen “røde flagg” (faen jeg er lei av å lese det uttrykket) i hva som angår data risiko utenom data risiko i seg selv. Vi har hatt gode resultater fra DEL A og god tilbakemelding fra interim ( som nå kanskje viser seg å ikke være så god likevel). Det “røde flagget” i hva som angår data har vært andre modaliteter som har entret banen med bedre responsrater. Sånn - ta nå det røde flagget deres å reis tilbake til kina.

ORR på 33% - Dette er total failure - og mest sannsynlig en konsekvens av en ikke-homogen populasjon verken i hva som angår doseringsvalg eller pasientprofil.

Datasettet er ødelagt - studien er lagt ned - and that was all she she wrote.

12 Likes

150k ca, snitt på rundt 20kr!

1 Like

Jeg har aldri skjønt greia med det ordtrykket at man ikke har tapt før man har solgt. Vet om folk som har kjøpt krypto-tokens som er ned 99%++ men nekter for at det er tap siden det ikke er solgt.

5 Likes