Snitt på 14 kroner her
To much…vet ikke med andre aksjonær…men jeg kjøpte meg først inn på 100 tallet…fikk snittet rundt 50…så tapet har da vært enormt…men alltid tenkt jeg vil få investeringer tilbake grunnet det medisinske…men etter Skullerud og malene på hver en stand ble jeg tvilsom,mye babling der…da fikk vi svaret…
Og alltid tenkt at Skullerud er styrt av noen andre…virker som en veldig real fyr…men skinnet kan bedra
100% enig med deg, etter at jeg sluttet å ruge på Nano og begynte å se meg rundt åpnet også mulighetene seg. Er ekstremt fornøyd med utviklingen og avkastningen jeg har hatt i år, og har nesten utelukkende tradet aksjer med høy mcap. Skjønner folk er sinte og forbanna over at det gikk som det gikk men som også flere her påpeker, det har ikke vært mangel på faresignaler - noe denne trenden bare er nok et bevis på:
Ca en netto årslønn, snitt på 11.
Det har ikke vært noen “røde flagg” (faen jeg er lei av å lese det uttrykket) i hva som angår data risiko utenom data risiko i seg selv. Vi har hatt gode resultater fra DEL A og god tilbakemelding fra interim ( som nå kanskje viser seg å ikke være så god likevel). Det “røde flagget” i hva som angår data har vært andre modaliteter som har entret banen med bedre responsrater. Sånn - ta nå det røde flagget deres å reis tilbake til kina.
ORR på 33% - Dette er total failure - og mest sannsynlig en konsekvens av en ikke-homogen populasjon verken i hva som angår doseringsvalg eller pasientprofil.
Datasettet er ødelagt - studien er lagt ned - and that was all she she wrote.
150k ca, snitt på rundt 20kr!
Jeg har aldri skjønt greia med det ordtrykket at man ikke har tapt før man har solgt. Vet om folk som har kjøpt krypto-tokens som er ned 99%++ men nekter for at det er tap siden det ikke er solgt.
Hei…vi har blitt misleadet for a long time…
Hvis man mener at man har blitt villedet og lurt opp i stry så er det ingenting som hindrer deg eller andre å starte denne juridiske prosessen… Det hjelper lite på resultatet i Paradigme.
Hvis de så allerede sviktende efficacy i forhold til del A var ikke det nødvendigvis et stort faresignal som tilsa at de skulle stenge studien, det var tross alt en futility readout som angikk safety og dosevalg…
Hindsight burde de nok vært mer konsekvente - men jeg regner med at de hadde tenkt å finansiere selskapet videre i vakumet mellom enrolment complete og top-line engang i 2021-1h22. Hvis de hadde gode signaler om at betalutin ikke funket allerede i august 2020 er det et stort juridisk problem.
Så lenge firmaet ikke har stort til midler på bok ser jeg ikke helt hva et søksmål skulle kunne føre til heller annet enn å få en slags bekreftelse på at man kanskje hadde rett? Lite vits i å trekke firmaet til skifteretten for å få ut noen skarve grunker per aksjonær, og personlige vendettaer mot ledelse eller styre orker iallfall ikke jeg å holde på med. Jeg sitter nok inne med de små restverdiene jeg har igjen (ikke en månedslønn engang lengre, ned fra en årslønn og vel så det), men jeg går ikke inn med mer penger i norsk biotek igjen etter dette og Godfreys hausserunde i BGBio. Har blitt blendet av for store ord og vyer, og går nok tilbake til trauste og trygge indeksfond etter dette.
En bekreftelse er av og til nok…og slik dem har herjet på nå så er d vell tilpass for dem…
Will take years to bring us back to where we were…. I find it hard to grasp that they only played this one card … Betalutin. Pipeline seems very promising so why they tried to get greedy? They should have landed a partner long long time ago. I’m pretty sure they must have been close a few times. Super poor management indeed.
fra ABG i dag: Nordic Nanovector: Announced yesterday after close that it will shut down its PARADIGME study since the observed profile does not meet the objectives set out for the study. This means they will restructure the company to address costs, and focus on other preclinical assets the company have under development. This was kind of expected after the announcement of a negative outcome of the review done by McKinsey. It reduces the company credibility significantly and I expect investors to throw in their towels. Sad day for the Nordic Nanovector story, but what should we make of the share price? Per Q2’22 their cash is around NOK 280m with a historical quarterly burn rate of NOK 90-80m. Assuming they close down the study sometime in Q1 2023 and liquidate the related assets for NOK ~70m, it would give a NOK 0.7 to 0.9 value per share.
Dataene hadde vært de samme uavhengig av partner.
Jo da, men de kunne ha vært i en posisjon som Ultimo hvor man har flere ben å stå på og var godt kapitalisert opp selv om noe gikk i vifta.
NANO har gamblet høyt, det begynte de heldigvis for noen måneder siden å ta innover seg og skal nå utvikle businessen på flere bein.
Hvem som skal betale for det er vel fortsatt litt ute i det blå, men det er vel derfor man har et styre og egne partnerdealere på lønningslisten som har dette som en fulltidsjobb i følge CEO.
Drøyt 90% i papirtap ….
Med et ess i ermet hadde han vel neppe vært gråtkvalt. Og om ikke annet så pga. egen stolthet, så hadde de vel lettet LITT på sløret i alle fall, på en beksvart dag som i dag.
Yes. Thank you for phrasing it better.
Skal banne litt i kjerka her.
Jeg har ikke det veldig negative bildet av Skullerud som mange synes å ha. Han har kommet inn i en ekstremt vanskelig periode, og har virket oppriktig og i hvert fall prøvd å være transparent.
At dataene svikter, ja vel, det er risikoen i pharma og man har sett det mange ganger før. Konkurransen kan man heller ikke påvirke, på annen måten enn ved egen framdrift.
Det blir tydeligere nå, at de store strategiske bommertene ble gjort for6-7 år siden - å satse på 20/100 kostet oss et år eller to - som i praksis skuttet Paradigme ut i Covid der vi ellers hadde vært ferdige med 15/40 før pandemien slo inn. At det var tumulter i forbindelse med inklusjonskriterier da Rojkjaer og deretter Bravo gikk tror jeg nå mer og mer på, og jeg tror at de gikk fordi de forutså at resultatene ble satt i fare. At Costa cashet inn opsjoner og solgte unna på 40-50 kr. straks han gikk, tyder på at troen kanskje ikke var kjempestor.
Men at det har vært mye dårlig kommunikasjon fra alle “ledelsene” er åpenbart. Og at noe må ha vært stein galt med Bizzaris uttalelser etter interim, er helt sikkert.