Ikke snakk om å realisere det fæle tapet for min del heller - ser an om det kan komme positive nyheter som kan gi noe verdi i august
Godt sagt - dette kan snu på sikt - lov å håpe når vi er der vi er!
Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke stoppet studien da de sendte ut meldingen 21/06-22 om less promising efficacy. De burde ha stoppet den da eller ventet litt med den meldingen et par dager, og så samlet siste to meldingene til en pressemelding. Det er ikke sånn at de har fått noe svar fra FDA enda om veien videre, og de stoppet den etter å hatt interne diskusjoner etter en uke så vidt jeg har forstått.
Jeg undres om kursen hadde vært like lav nå om de to siste meldingene ble sendt ut som en melding?
Garantert ikke, markedet har halvert kursen ved hver av de siste tre meldingene. “Markedet har alltid rett”, nei det har det ikke, og i dette tilfellet er selskapet feilpriset en masse. Tror jeg…
Nanov - vannterror i fire år for min del. Kalddusj spesialisten
Undres litt over hvorfor Skullerud skal få så mye tyn, mens styret slipper unna?
Enig med at det mest sannsynlig hadde stabilisert seg høyere. Det er jo ingenting å regne hjem heller, så hvordan kan dette være feilpriset?
Litt over en brutto årslønn. Ca en mill. ~95%.
Cash beholdning, fremførbart underskudd, en pipe og årevis med forskning. Dette må da vært verdt mer enn skarve 200 millioner? I tillegg er det ikke garantert kroken på døra, det finnes håp i hengende snøre.
Det er godt mulig, verdien i forskning som ikke gir en ROI er jo verdt null, så vi får vente å se.
Mange eksempler på produkter som ikke har gitt noen positiv cash back.
Selskapet Nanov er en organisasjon som gjør det det de gjør med basis i forskning, så om organisasjonen gjør noe så er det det de gjør og markedet priser de deretter, etterpåklokskap og hvaom er morsomt, men funker sjeldent og har overhodet ikke fungert i denne casen for min egen del
Ifølge markedet er det nå verdt ganske mye under 0. Det er også riktig om det aldri fører fram at det er en utgift uten resultat også fram i tid å drive oppfølgingen av pasientene som er inne. Om man tar med det framførbare underskuddet er dette priset til ca. -700M per dags dato. Uten er det priset til ca. -80M. Fortsatt usikkert for meg om underskuddet kan brukes av andre eller ikke. Den avklaringen hadde hjulpet veldig i å prise selskapet om noen vet helt sikkert?
Trvx vs Nano, førstemann til 10,-
back in the days var kursjaget opp til 100-,
Hvordan kan det ha seg at et meglerhus (AGB) vet hvem som utgjorde det uavhengige ekspertpanelet (McKinsey) når dette er informasjon som ikke er delt med markedet? Dette er informasjon som eierne på direkte spørsmål ikke får opplyst etter at Paradigme ble stoppet. Historisk er det salg og nedgang i aksjekurs dagen før meldinger fra selskapet. Og da mener jeg ikke de kvartalsrapportene som de avholder til fastsatt tid, for det har vist seg å være en klok strategi over lengre tid. Før uannonserte meldinger etter stengetid så går også kursen ned.
Du får cudos for optimismen
Det er vel mer en analyse av mulige scenarier enn optimisme. Jeg sier ikke at det er kjempesannsynlig, men det er en mulighet, og slik jeg ser det kanskje den mest relevante - avhengig av tidsperspektiv.
Men jeg tror alle vi som har vært aksjonærer mer enn de siste dagene skal slite med å få igjen de store pengene i nanov.
De er feilpriset under forutsetning av at de får til noe framover, men det er dessverre en høyst reell risiko for at de ikke gjør det. Og da er verdien null. Så kanskje er dagens pris mer et uttrykk for risikoen som nå ligger der, enn noe annet.
Biotec er i siget. Både TRVX og NANOV på dagens vinnerliste
Ja med en så god dag så kan ikke gamle aksjonærer klage på noen ting
Kun spekulasjoner på forumet
Ingen kan bekrefte at Archer har feilet.
Slutt bevist å skrive feil inf
Herlig - begge mine er på topp. Snakk om å ha teft …….
Satser på at dette fortsetter
God sommer til alle . Reiser til Italia men det blir ikke kjøp av vingård med det første
Tror ikke du har forstått innlegget mitt om du mener at jeg skriver at Archer har feilet.