Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ja, ofte det som skjer.
Ref @anon6994212 sitt innlegg over her.

1 Like

‘Crypto1’ Jeg kjøpte meg inn på 100 tallet i glanstidene’ ligger i snitt på 50 kr aksjen pr idag’ Etter siste call havnet jeg skikkelig i mørket…Vi har vell prøvd innstille oss på at dette vil skje, men ikke helt mentalt forberedt når d faktiskt skjer.Jeg er så i tap at det kan ikke bli verre…Satser og håper dem virkelig snur en og hver stein for oss aksjonærer så vi ihvertfall kan få litt mer igjen.

8 Likes

Det å ta feil selv gjør vi stadig , men har stolt på ledelse og den ekspertise di har rundt seg , og når di stadig forsikret om best in Clas ,trodde jeg på det. Føler at vi er svindlet .

3 Likes

Enig i den du. Og om vi har mislikt og stusset over ledelsen til tider så har nå jeg ihvertfall hatt ståltro på dette studiet’ er jo det vi har blitt fortalt på en og hver kvartalspresentasjon .Dermed sittet grunnet d…

Har lyst til å kommentere på veien videre, med eller uten realisasjon av partnere i Betalutin.

Det kan virke på analysen til ABG at selskapet nå skal avvikles. De vil brenne av resterende 280 mill på å close ned Paradigme, og så er gjenværende verdi 70 øre aksjen; det vil si at at de kan selge pipen for 90 mill.

Nå har selskapet satt en ny strategi, vi får vite mer om dette og fremtidig business development pr 31.august. De har fire andre assets de skal gå videre med, og dette skal på et eller annet vis fundes. En kan jo bare håpe på at de har samtaler pr i dag som skal løfte dette frem.

Men når man leser analysekommentarene fra ABG så virker som det som at “nei da, dette skal ikke leve videre, nå kommer et konkurssalg fra boet og verdiene er dessverre bare 70 øre pr aksje”.

Er det slik markedet tenker?
De bløffer oss “nok en gang” ved å si at fremtiden ligger i ny pipe, men om 4 måneder skal de legge ned sjappa?

Tror det er 2 måter å tolke / mistolke budskapet til Skullerud på når han sier at “all options is out there”.
Jeg tolker dette som at han mener veien videre for Betalutin. Det kan closes med 100 % failure, det kan inngås partnerskap i en eller flere indikasjoner eller det kan selges ut i sin helhet og forsvinne fra NANOV gjennom en engangsbetaling. Jeg tolker det overhodet ikke ditt som at selskapet er i sin siste time, da vil det være fullstendig skivebom å forventningsstyre markedet om at den fremtidige strategien vil bli presentert mer i sin helhet ved Q2 og at dette skal baseres på fire andre retninger å gå. Dette med henvisning til at de over en periode har snakket om en planlagt business development og ny overordnet strategi for selskapet.

Er det bare jeg som tenker slik, eller legger folk til grunn at nå tømmes lokalene og lyset skal slås av om 6 måneder?

4 Likes

Dem kan ikke bare hoppe bukk over aksjonærene ! Helt klart at dem på et eller annet vis gjør det dem kan for å fortsatt drifte Nanov .
Nekter å tro at alt som er gjort/forsket frem i Nanov, skal bare bli borte. Nekter å tro det !!!

Burn raten er fortsatt høy, alt avhenger av hvordan IFE avtalen er seende ut med tanke på terminering. De venter altså til 30 august før mer info, til da så har de brent yttligere 30-50 mill.

Ledelsen ga i hvertfall full faen i troverdighet og tillits strategien når de selv AVSLUTTET QnA LEEEEEEEEEEEEEEEENGE før alle spørsmålene var blitt besvart.

11 Likes

Tror du må ha tolket deg fra 100.- og ned til ett-tallet.

1 Like

Jeg slutter meg på ingen måte til hylekoret her inne - det har gått alt for langt. Men jeg er enig i at Q&A sesjonen ble vel brått avsluttet. Til det vil jeg si at de som er interessert i å stille flere spørsmål vil få muligheten til det ved Q2 presentasjonen, og da ved å fysisk møte opp og ikke bare delta på webcast. Spørsmål fra salen vil jo måtte besvares etter hvert som de stilles.

2 Likes

Jeg har et ørlite håp om at det er mulig med en drastisk restrukturering av selskapet med fusjon/partnerskap/oppkjøp, men det gjenstår å se hva de kommer med i 30.august.

Lurer imidlertid på hvilken innsikt ABG baserer seg på som går ut med full slakt alternativet!

1 Like

Støtter TheObserver 100 % og tar avstand fra slakteriet til ABG
Trist med paradigmeresultatet men dette gir selskapet en raskere mulighet til samarbeid/partnerskap/oppkjøp og til en helt annen kurs enn dagens.
Er veldig glad for at noen dyktige skribenter bruker tiden sin til å fortelle oss sin tankegang

2 Likes

Faller på sin egen urimelighet at det skal komme en partner/oppkjøp raskere og til en høyere kurs pga paradigme har failet totalt.

8 Likes

100% enig i alt du skrivet @Daizy

Anbefaler deg å høre radium-podkasten fra før denne nyheten. Der var Einarsson, som til tider har vært ekstremt positiv, veldig lunken til at nåværende aksjonærer kunne se for seg noen god deal med de kortene de har pr. dags dato.

For i prinsippet så har vi utviklet oss til et tungt fase-1 selskap, som innebærer stor usikkerhet og lang tidslinje.

2 Likes

Pk2k
Mente ikke at kursen vil gå høyere enn om paradigme hadde vært vellykket - men at når den nå er avsluttet så kommer evenetuelle partnere/BF raskere inn og leser dataene.
Einarsson er ingen selger.
Har tro på Skullerud og ser fram til 30. august pluss en ferie inkludert.
Er man enige med ABG så selger man - er man enig med tankene til TheObserver så kjøper man eller venter til 2Q

3 Likes

DNB og Carnegie har ikke tatt frem slaktekniven ennå… Hva venter de på? 31. august?

Hvordan selger man slike produkter?

"Styret vurderer nå at studien ikke har gitt god nok effekt, som fører til at den legges ned. "

1 Like

Proven
Jeg har hørt alle podkastene som omhandler NanoV

Så bra! Da har du sikkert fått med deg at Einarsson har til tider fullrost medisinen (hauset opp) tidligere, mens nå sist var det svært mørkt.

1 Like

Buffet
Studien legges ned men de har resultater og patenter og FDA har ennå ikke uttalt seg.
Jeg er ingen ekspert på kreftbehandling men ansermeg som dyktig innen sannsynlighetsberegning
Men man må ta et valg om hvem man vil stole på. Jeg har tatt mitt valg så får andre ta sitt.
Lykke til

1 Like