Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

er dette novartis?

Ja, det er Novartis. Det er et lite hint ute i grafen til høyre på bildet.

Grunnen til at jeg holder en knapp på dette er ene å alene som en motvekt til den vagt kommuniserte kosten rundt reaktorene på IFE.

Novartis har mye fokus på lu177 som isotop og emitter i sine behandlinger - og kan mer eller mindre gjøre Betalutin m/flere plug and play i sine linjer da det allerede er skalert opp for Pluvicto og Lutathera. Hadde Nano vært et mer modent selskap hadde kanskje dette allerede vært en realitet.

Men, de har jo allerede godkjenning på Kymriah(car-t) innen NHL.

Slike scenario er ikke akkurat mindre ønsketenkning enn tidligere, for å si det sånn. Selv om det burde være et sted for Betalutin i NHL spacet gitt at f.eks Mosunetuzumab er godkjent for Compassionate use, med sine potensielle bivirkninger.

Kan forøvrig nevne at også Glofitamab også har denne benevnelsen i DLBCL.

Criteria for Compassionate Use

• The patient has a life-threatening or serious disease or condition;
  • There is no comparable or satisfactory alternative therapy to diagnose, monitor, or treat the disease or condition; and.
  • Potential patient benefit justifies the potential risks of the investigational device.

Mosune snart SOC i 3L ? …

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Vi skal nok godt under 1 før sommerens begivenheter i august. Det går den veien, gitt.

1 Like

Intendanten
Hva som om den går under i løpet av sommeren. Ikke store forskjellen fra i dag
Hva om det skjer noe positivt. Du må alltid ta med begge sider av en sak

Kursen i sommer er vel irrelevant? Ingen nyheter og bare trading.

Partner = :rocket:
Oppkjøp = :rocket:
«Alt» annet = :weight_lifting_man::chart_with_upwards_trend::soon: :money_with_wings: (emisjon)

7 Likes

Alt dette er vel og bra, men problemet virker dessverre å være ledelsen (og styret) som er satt til å pakke dette inn i et såpass “glansfullt papir” at det tiltrekker interessenter som er villige til å satse på/utvikle innholdet. Det er mao. ikke produktet som nødvendigvis er det største problemet, men de som er satt til å forvalte verdien (les. nåværende ledelse/styre) av det. Du må gjerne fremheve produktet (kanskje med rette), men spørsmålet er om det er det nåværende Nordic Nanovector’s som er den rette distributøren. Markedet er tydeligvis tvilende… (og personlig er jeg enig).

Er innom dette i mitt innlegg, så føler du slår inn ganske åpne dører her…

Jeg personlig synes det er veldig vanskelig å vurdere sannsynligheten for at man kan finne en partner og det avhenger nok litt av tilbakemeldingene fra FDA i august også. Jeg tror det vil være veldig positivt om man kan lokke med et fase3-klart produkt for kombinasjonen f.eks dersom det blir en av tilbakemeldingene Nanov sitter igjen fra denne interaksjonen.

4 Likes

De var ganske åpne ja. Jeg prøvde bare å slå de opp på vidt gap.

Ja, hvor lenge skal du forsøke på det da?
Ser du er kommet inn på Nanov-trådene fom juni og bare gjentar negativite budskap og onelinere hvor jeg synes det er lite innhold og begrunnelser for din negativitet - det fremstår lite nyansert og synes det mangler gode forklaringer/eksempler på hva man faktisk gjør feil og hva som hadde vært det riktige i de gitte situasjonene.
Kan du heller komme opp med noe her så kunne det vært litt nyttig.
Enda mer nyttig hadde det vært om du hadde vært på pletten og sagt fra hvor galt dette ville gå idet de valgene som var så gale ble gjort. (Etterpåklokskap er ikke så veldig imponerende.)

8 Likes

Oneliners? Tja…

Negativ? Ja, til ledelse/styre (viktigheten her er undervurdert).

På pletten? Har vært på “pletten” på et annet forum, og jeg beklager at det ikke har blitt duplisert her på TI iom. det er en del samme brukere på begge forum (my bad).

Nyttig? Forsøkte å trigge til en ledelse/styre debatt, men siden den virker relativt uinteressant, så gir jeg meg her, og ønsker heller lykke til videre.

Dnb ute med ny analyse.
Hold-anbefaling på 1,6 basert på cash pr 31.12.2022.

Ved utlisensiering av en av assetene i pipen setter de target 5,2 NOK. Da har de fortsatt fire stk igjen å bygge verdier på og de vil få godt med cash fra salg / utlisensiering til å drifte videre.

Med gode datasett fra dette i fremtiden og uten behov for emisjoner kan aksjonærene få godt tilbake av tidligere investeringer. (Dette er BULL scenarioet i analysen)

Klarer de å selge hele dagens pipe + gjenværende verdi av Betalutin er vi muligens godt nord for 20 kroner skal man legge analytikerens enkle metodikk til grunn med 5 NOK pr asset?

Ganske skarp kontrast til ABG som opererer med 15 øre pr asset….

Bear-scenarioet er selvsagt at selskapet går konkurs og blir verdiløst, ref dagens verdsettelse. Nå har Skullerud erklært at de går ikke konkurs, men varigheten bak en slik uttalelse er selvsagt tidsbegrenset. De synliggjøre verdier skal de unngå konkurs, og da ser man fra analysen at det er håp.

8 Likes

Healthcap selger seg ned, dårlig tegn! Ikke overraskende da de ikke har deltatt i noen av de seneste emiene. Fint med ny DNB analyse.

2 Likes

Er det noen som har vært i kontakt med større eiere angående ideen om å prøve å få til en merger mellom Oncoinvent og Nano?

Jonas Einarsson sa på siste podcast at de skulle følge opp med en ny sending hvis det kom noe nytt fra NANO. Vi kan jo forvente at den kommer i løpet av juli - og sende han spørsmål om dette til vurdering.

1 Like

Veldig negativt med Healthcap på selgersiden.

Hadde ikke de en mann i styret?

Utrolig at aksjen er opp, men det kan skyldes overoptimistiske tolkninger av DNB-analysen?

Kursmål 1,60 - ja, hele 11 øre over kursen i skrivende stund.

3 Likes

Virker som største eier har mer troen på analysen til ABG.

HC burde jo være den aktøren som har best innsyn i hvordan det står til på innsiden Nano

4 Likes

Hvorfor det?

De har ikke lengre noen i styret. Når de hadde det solgte de ikke en eneste aksje.

Nei, ABG har allerede sagt 70 øre, uten noen bear eller bull case. At DNB setter target 1,6 er ingen overraskelse gitt dagens situasjon. Men at de ser at caset er ganske potent fra dagens nivå med spin-off av pipe / deler av pipe er vel grunnen til at mange, meg inkludert, lar dette stå frem til alt er avklart.

Eller for å sitere CEO; «all options are out there».
Inkludert konkurs, selv om Skullerud avfeier det.

1 Like

DNB sin prising de siste par årene har vært preget av «litt opp fra dagens kurs». Legger ikke spesielt mye i det

4 Likes