Der er aktører i aktien, der handler stort ind … har selv brugt anledningen omkring til at øge positionen med 100% på ca. 1,40 og reducere GA betydeligt; jeg tipper selskabet er i stand til at synliggøre værdier fremover, der ligger væsentligt over dagens niveau på 1,6 NOK / aktie.
Jeg støtter i øvrigt andre skribenters velargumenterende udmeldinger om at selskabet nu som første og største prioritet må sælge hele eller dele af IP fra og restrukturere selskabet. FDA bør anerkende kvaliteterne i de eksisterende data, som selskabet har produceret og sammen med selskabet gøre sig nøje overvejelser om hvorvidt påvirkningen fra COVID vaccine(r) har medført en unfair og særdeles uventet situation vedr. ORR (som måske ikke engang FDA har været opmærksom på og kunne bruge i dialogen med selskabet).
Givet de tidligere kliniske resultater i LYMRIT og PARADIGME har jeg personligt stået med den opfattelse, at der ultimativt blev medicin af Betalutin trods svært varierende indrullering, men i retrospekt virker COVID vaccine(r) som en plausibel forklaring på ændringen i ORR … for der må være en ukendt variabel, der er blevet introduceret i ligningen efter udlæsning af data fra de tidligere kliniske studier … så hvad er reelt forklaringen her?
- COVID?
- Ændring af inklussionskriterier?
- COVID + ændring af inklussionskriterier i kombination?
Forudsat man kan påvise en statistisk sammenhæng mellem COVID og lavere ORR for PARADIGME (en problemstilling der tidligere er omtalt som værende håndteret via en 6mdr grace period efter sidste vaccination), bør FDA da ikke se på dette som en black swan situation og lade selskabet gå videre med fase 3 med denne erfaring som del af studietopsæt?