Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Tror de er lei av å høre om mine forventninger til fremdrift, dedikasjon og ikke minst kommunikasjon til eierne @Musicator

Men for å snu på det har du selvsagt min tillatelse til å gjenbruke det du ønsker fra posten og sende det avgårde :grin:

janegberts@aol.com
eskullerud@nordicnanovector.com

3 Likes

Hvilke forutsetninger har i bunn og grunn NANOV til å endre strategi, kutte kostnader, samtidig som de skal opprettholde norsk forretningsskikk i ansettelsesforhold og forpliktelser?

Jeg ser for meg flere måneder med nesten like kostnader i tillegg til bruk av ressurser og fokus på nettopp denne omstillingen. Da er det fryktelig lite igjen før kassen er tom.

Ler av tidligere utsagn angående markedsforberedelser og stoore kostnader knyttet til dette. Nesten for synd at vi ikke får sett denne velfunderte tulleplanen for markedspenetrasjon «in action». Denne organisasjonen har ingen grunnlag for tillit til å snu skuta til bedre tider dessverre.

5 Likes

Lol. Snakk om å koke suppe på spiker.

Hva skal egentlig til for at dere blir misfornøyde med det som er prestert og levert så langt?
Ledelsen håver fortsatt inn 20+ mill og masse opsjoner i året på å samle inn kollekt fra DERE for å putte pengene rett i lomma si uten å levere en damn shit.
Kinesisk tortur eller et nakkeskudd for å ha ruinert veeldig mange her er vel medisinen jeg ville gitt de.
Gleder meg til ny tragikomisk episode i slutten av august.
Gladmeldinga er vel at alle i ledelsesteamet beholder jobbene sine, og lønna reduseres med 15% mens resten av de som faktisk gjør nytte for seg må forvente å bli oppsagt :joy::joy:
Da kan ledelsen få levere world class videre i 2 år til mens resten rotner på rot :rofl::rofl::rofl:

Tapt en del penger du også kompis :smirk:

3 Likes

Takk for reflektert og grundig innlegg Observer. Som vanlig. Håper du har rett - og at her er det muligheter.

3 Likes

Riktig.
Men sitter ikke og suller videre og lurer meg sjøl med å fantasere om eventyr.
Hadde jo rett hele veien.

Move on and create money :sunglasses:

Sier som treneren til Karsten Warholm - Leif Roar Alnes
Bedre gjort enn bedre sagt

1 Like
12 Likes

Trygda hadde 7 mill aksjer for ett år siden, nå 10,9 mill … hadde vært artig å høre hvilke refleksjoner de gjør seg etter dette paradigme mageplasket og synspunkter på videre cash burn ifht managment compensations.

1 Like

North øker med 428k aksjer på dagens liste. De sitter nå på 6 750 000 aksjer og de har jo kjøpt i flere runder.

2 Likes

Dette er for tiden det mest spennende i Nano. Jeg tror vi ser 4-tallet før 31.8. Hva det blir etter er helt åpent.

3 Likes

Du tror altså på en dobling i kurs på en måned? Det er friskt, selv om fallet i vår og sommer har vært dramatisk stort.

3 Likes

21,62% op for nærværende; rettelse: 27,14% og papirtabet balancerer nu på 6 cifre, ned fra 7 cifre

4 Likes

Hadde solgt før mer dårlige news kommer :blush:

1 Like

Er du helt ute av Nanov @Pk2k ?

Er dette den første syretesten på NORTH sin posisjon ?

1 Like

Yes, har tjent inn en god del av tapet jeg hadde i nano ved å investere i Expres2ion som er opp drøye 40%.

Utelukker ikke at det kan komme noe positivt i nano men med tanke på tilliten min til ledelsen og utsiktene i den frosne pipen, så dumpet jeg det jeg hadde igjen på 1,6kr.

Dagens oppgang er en gavepakke til dere som fortsatt sitter etter min mening.

5 Likes

Hadde faktisk ikke trodd at denne skulle hente seg inn igjen men valgte å trekke årene helt inn i båten etter katastrofeutviklingen. Ingen kjøp, ingen salgt - wait it out. Så får vi se hvor vi ender opp til slutt.

4 Likes

Så NANO var ikke død allikevel ?

1 Like

Ikke for de få som har kjøpt på bunn. Det fundamentale er vel like råttent fortsatt.

3 Likes