Jeg har absolutt null tiltro til ledelsen i selskapet.
De er noen svinepelser som kun er ute etter å berike seg selv.
Hvordan kan du være investert i et selskap der CEO er som en slesk bilselger som lyver og sier akkurat det du vil høre, uten at det har noen rot i virkeligheten?
Du prøvde lenge å hausse her inne på påstanden om at Skullerud antydet/lovet double digit innrullering i Q2…
Han har hevdet trakta har vært så full at det flyter over leeenge, men NULL!! pasienter kom til…
Og snakker om sur mjølk i en kattunge…
Best in class management med Malene som i tillegg prøver i kjøre rep.emi langt under emisjonskurs.
Hvordan er det de jobber? Og hvordan i huleste er det de kommuniserer til eierne sine?
“Mine tanker går til de ansatte og deres familier…” for en drama queen av en bilselger.
Det blir artig å se hva de hoster opp om et par uker, jeg sitter klar med popcorn.
Men dere bør forvente å bli skuffa.
Hvilke andre CEOer snakker om “sour milk in a kittens belly” til eierne sine? Det er på et lavmål. Godt de bare har 20 mill i året
Dersom North klarer å få kvitte seg med disse og ta ned burnrate til et minimum, så er det kanskje mulig å ta et nytt lodd her. Inntil videre venter jeg bare på hvordan DramaQueen og Marlene vil fortsette å ødelegge verdier i neste forestilling.