Beklager så mye om du ikke tåler å høre kritikk av ledelsen i ærlige og enkle ordelag.
Noen ganger må det være lov å kalle en spade for en spade.
Det er mildt sagt elendig og antagelig i ei gråsone de uttalelsene som CEO har kommet med lenge hvor det har blitt lovet rekordfulle trakter i lang tid, og snakk om forventning om double digit rekruttering.
De har bevisst ført sine aksjonærer bak lyset. Kanskje som er desperat forsøk på å få opp kursen for å kunne kjøre en siste emisjon, men istedenfor kollapset korthuset. Til tross for disse uttalelsene viste det seg at ikke så mye som en eneste 1 pasient ble innrullert, og styret tok til slutt grep og stoppet hele studien.
Deretter vil de ikke holde investor call og stikker bare hodet i sanden som en struts, og når de først holder en call så er det et dramateater uten like hvor de ikke vil svare på spørsmål, men sier dette kan tas på epost en eller annen gang senere.
Det har vært forsøkt å kjøre rep.emisjoner langt under emisjonskurs, og det har vært snakk om sour milk in a kittens belly, bare for å nevne noe.
Ledere har snudd i døra, og ledere har gått av dagen før Q-pres.
Til og med Radforsk har offentlig uttrykt seg i kritiske ordelag.
Det har liksom ikke skortet på noe i sirkus Nano.
CEO har opprettholdt at det er mye interesse fra BP, og at de er i kontakt med mange.
Jeg kjøper ikke noe av dette, det er bare tullprat som alt annet. Ellers må det jo være kurant å få til en avtale eller et slags samarbeid nå som selskapet kun er verdt lommerusk.
De omtaler seg selv som best in class, så om det er noen som omtaler seg om Messias så må det være ledelsen i Nano.
Beklager at du føler språkbruken min er usedvanlig useriøs.
Og beklager at du opplever jeg fremstår som Messias.
Du får skrive noen mer positivt vinklede innlegg om ledelsen og hva man kan forvente på Q2 om et par uker, så skal du se kursen går som en rakett snart