Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

I så tilfelle dårlig timet emisjon…

2 Likes

Noe som borger for at det faktisk må begrunnes hvis det er tilfelle…

Time will tell :wink:

3 Likes

Hjelper det på nattesøvnen deres , med all denne synsingen ? :slight_smile:
Slapp av og ta en chill pill… !!
Det kommer til å gå bra til slutt.

:rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Kan telle på 0 hender antall ganger denne typen spekulasjoner har slått til :sweat_smile: Menmen, en gang må det jo snu. Tror ikke det blir denne gangen dessverre. Uansett ingen krise så fremt situasjonen på sykehusene tar seg opp Ila noen måneder. Da renner det nok inn folk tenker jeg.

6 Likes

Har hatt aksjer her siden 2016, og sååå mye det har vært skrevet om denne og synset og fundert :slight_smile: Ikke hjulpet en dritt spør du meg :rofl:

Men jeg blir med til the bitter end :slight_smile:

9 Likes

Nei, for all del, vi får slutte å synse og lage teorier. Da tror jeg ikke pdx har mye å gjøre på forumet fremover :sweat_smile:

1 Like

Da syntes jeg du legger svært mye godvilje til. Når han får spørsmålet helt direkte maler han ett begredelig bilde med pasienter som er i så dårlig form at de ikke engang kan være med i studien pga sykehus kø. Sykehus som ikke har ressurser, sykemeldinger osv osv.

Men med dette smittetrykket er det ikke lenge før alle har hatt covid. Men da er vel paradigme ferdig.

Ikke meningen å være negativ men jeg sliter med å se noe positivt i den biten av podcasten.

Men det er jo snodig da. Pcib har hatt oppsving og det går sikkert strykende hos ultimo.

Av det positive å ta tak i er vel at nå har de definitiv penger til å fullføre paradigme. Dvs at det går ikke så ræva dårlig at de ikke blir ferdig i år… ellers var jo podcasten veldig god. Sliter med å finne dårlig ting å ta tak i uten innrulleringen. Virker som de har kontroll på det regulatoriske og fase 3 osv.

7 Likes

Det er ikke bare godvilje, det er spekulativ godvilje :grin: Men det er litt berettighet siden han uttaler seg som han gjør. At Hybrid deler tankene er en god verifisering, synes jeg, for at dette er ikke en helt fjern mulighet.

Det var dog mye mer verdi i podkasten i alt det andre som ble sagt.

For meg var det blant annet nytt at fase III-studiet har utelukkende til hensikt å være et confirmatory trial for second line. ( Uten en ren Betalutin arm for 3L?) Kan være at jeg bare har sovet i timen, sliden viser vel kanskje det…

Skullerud skulle ikke gå i Paradigme-fella en gang til, ref rekrutteringsproblematikk.
De ser vel da heller ikke at de må det i forhold til markedsgodkjennelse?
Der trodde jeg de måtte kjøre en egen 3L arm med Betalutin for 100 - 200 pax for å få en endelig godkjennelse.

De ser for seg å gjøre studiet med Rituximab spør Elisabeth, da svarer Skullerud at ja, det ser slik ut nå.

Da blir vel partneren Roche? Evt om de skal kombinere andre armer med andre medikamenter med betalingsvillighet fra annen farma?

De skal ikke uansett ikke gjennomføre studiet uten partnere sier de, ei heller å bli en kommersiell salgsmaskin alene.
Det er de altfor små til.

Kommer til å skje mye spennende i 2023, kanskje også høsten 22 når første avlesning er klar.

3 Likes

Skullerud bruker utrykket “som sur melk i en kattunge”, som metafor for ukontrollerte opp- og nedganger…og sier i den sammenheng at de ønsker å gi en større comfort i forhold til hvor lenge midlene skal rekke…altså, han ønsker å berolige og trygge selskapets aksjonærer.

Tror også han ser nødvendigheten av dette i forhold til antall mottatte emails fra bekymrede aksjonærer som han bruker tid på å besvare.

3 Likes

Ja presisert er flg. planlagt:

I tillegg til Paradigme, som er et 3L fase II Betalutinstudie som skal ferdigstilles i fase II og klargjøres for fase III

er planen å kjøre et 2L fase III confirmatory studie for Archer-1.

Det ble presisert at selve confirmatory-studiet ikke ville kjøres i 3L.

Det skyldes dels at der har man allerede Betalutin som skånsom behandling, men treffsikkerheten for Archer-1 for 3L pasientene ift safety er lavere. Derfor liten grunn til å utfordre disse 3 L pasientene nå. Det viktige er å få godkjent Archer-1 i sin hovedbehandlingsgruppe 2L som alene representerer et veldig stort marked…

Dette har jo vært sagt tidligere, men tydeligere og mer presist nå. Og det er bare å rose Nano for denne rendyrkingen i søknadsjungelen.

Skullerud sa også at de vil ha samtaler med FDA ila mars. Vi får se hva konklusjonen i de samtalene blir. Basert på de svært lovende resultatene til Archer-1 satser NanoV å få godkjent designet for et slikt confirmatory studie.

Jeg vil tro at NanoV også går for å få betinget markedsgodkjennelse både for Betalutin i 3L og for Archer 1 i 2L.

2 Likes

Sitter med en følelse av at denne emisjonen fort kan bli en genistrek ift hva som venter selskaper uten cash og uten inntekter i tiden som kommer. Pengene tørker inn. Ingen vil satse på utvikling og forskning. Ihvertfall ikke med risikobilde man har i biotec. Tror ikke den vanlige mannen i gata vet hva som kommer til å treffe oss av inflasjonen og rente problemer. Strøm høyere mat drivstoff så høyere renter på toppen…det skranter inn for de som ikke har masse cash liggende. Så jeg tror man skal være glad selskapet har penger til å fullføre… blir stramt fremover.

2 Likes

Det er vel heller hvordan de gikk fra “best pipeline ever” til nok en utsettelse de skal forklare, tenker jeg.

8 Likes

Dem sa temmelig klart at det ikke ser bra ut med rekrutteringen. Så best la være og tenke noe annet:)

2 Likes

Hei Malene

1 Like

(post deleted by author)

1 Like

Jeg sletter det innlegget for ikke spore av til ett tema som angår covid og politikk :blush:

Vært stille fra analytiker Ling :woozy_face:

Har ikke han gitt seg. Radforsk skulle få besøk av ny alanlytiker i DNB til uka…

2 Likes

Tror ikke Ling har gitt seg men tipper at han venter til Q4 med ny analyse. Den nye analytikeren (Geir Holum) som skal komme til Radforsk neste uke tror jeg skulle svare mer generelt på markedet for biotekaksjer.

Jeg gikk forresten nylig tilbake og så på en Ling analyse for Nanov fra 2016, der han setter kursmål til 145. Den gang var det ca 49 mill aksjer, noe som da ville gitt en MCAP på ca 7 mrd med Lings kursmål. Det noe interessante var at til grunn for den analysen så hadde han en LOA (sannsynligheten for at Betalutin skal komme på markedet som godkjent produkt) på 45% mens prisen på Betalutin var antatt å bli 80.000 USD pr. pasient.

I Lings siste analyse 5 år senere, den 1.12.2021, så er LOA fremdeles 45%, mens det nå antas at man kan få betalt 150.000 USD pr. pasient. Nå er antall aksjer doblet til ca 98 mill og kursmål settes til 31, noe som ville betydd MCAP på ca 3MRD.

Så utifra kursmål i DnB’s analysemodell med samme LOA (45%) og nesten dobbel pris på produktet er selskapsverdien sunket fra 7 til 3 MRD…

6 Likes

Forventer mindre markedsandel da?