Ja vi har jo lov til og håpe…men det er vell 0.0000001 prosent sjanse for d. En har vell større sjanse ved og spille lotto.Men er jo en av de få som sitter med de stakkars aksjene enda for er lite verdi igjen uansett…Kan like greit bare sitte …
Suspekt hele greia…For mye Dem skjuler med dårlige svar og bortforklaringer…
Sa de ikke til jul før de sier noe mer?
Edit: Jeg tok feil, Post-period events
- Decision made to discontinue PARADIGME
- Betalutin® profile does not fully meet objectives set out for the PARADIGME study with only one out of three patients responding to treatment and average duration of response of approximately six months
- Profile no longer sufficiently competitive to bring Betalutin® to the market in the third line relapsed/refractory FL indication within a timeframe that makes financial and commercial sense for the Company
- Board implements a restructuring of the Company with the purpose of reducing costs where necessary
- 25 employees have been made redundant, corresponding to approx. 70% of the total staff. Leadership team has been slimmed down significantly
- The costs to close PARADIGME are expected to be in the range NOK 170-200 million, which indicates a cash position of NOK 90-110 million
- Carnegie appointed to explore all strategic options available to the Company
- Aim to optimise shareholder value following decision to discontinue PARADIGME and implement a restructuring of the Company
- Nordic Nanovector does not intend to make any further public comment regarding the review until it has been completed or the Company determines that disclosure is required or appropriate
Du store min… vanlig burnrate har vært ca 30 mill pr. måneds, antakeligvis med reforhandlinger, layoffs men med Pradigme pasient avslutning kanskje ned til par og 20 mill fra nå og framover.
Og så litt ekstra for Carnegie øvelsen da… penga fosser uansett her
Var ganske sikker på at de sa det i siste melding, skal sjekke hvor jeg leste det og redigere kommentaren, 1 sec
Hva mer negativt kan de komme med? De fleste har vel tatt innover seg at medisinen ikke leverer og firmaet er omtrent verdiløst.
Usikker på det, mange sitter stille og venter, de fleste faktisk. Det store spørsmålet er jo om framførbart underskudd kan brukes av andre. Som nevnt før, hvis det er tilfellet kan de få 3-7kr/aksje avhengig av rabatten som gis, og er det ikke tilfellet er det kun teknologien som kanskje har verdi.
Mcap er 175 mill… denne synker vel ganske likt med gjenværende stipulert kontantbeholdning framover nå
Tapt mye på dette papiret?
Som alle andre…
Det stemmer, men alle sitter ikke her og får utløp for sin frustrasjon ved å skrive dritt om selskapet og utviklingen. Men, det skal du selvsagt få lov til å fortsette med.
Takk skal du ha. Her er det fremdeles takhøyde.
Er det bare å hive kortene i NANO? Fra 120 kroner til pennystock. Noen som tror på caset?
Bettet her er at de selger skallet med regnskapet og ikke begynner med emi-kjør. Da kan man kanskje komme greit ut fra denne kursen. Men det er høyst usikkert framover. Ville ikke anbefalt noen å holde Nano, med mindre man har pervers risikosans.
Om verdien er så lav at det knapt nok har noe å si om man sitter stille eller selger så kan man vel si at det er mer resignasjon…
Helt feil, risikoen er lik om man har 1000 eller 1M i aksjen, bare litt vanskeligere å selge 1M enn 1000. Kursen er ikke lav eller høy, så lenge man ikke vet hva som skjer framover. Penger kan alltids flyttes om man vil. Psykologisk subjektiv resignasjon/objektivt pervers risikovillighet. To sider av samme sak for markedet og short-pakket.
aner en selvmotsigelse her.
Ingen selvmotsigelse. Selvmotsigelsen er: “Jeg er på børsen for å tjene penger” og “Nå har den falt så mye at jeg ikke bryr meg om hvordan det går”.
Vet ikke helt om det hjelper på din selvmotsigelse at du påpeker en annen selvmotsigelse, men har jo skjønt at viljen til å innrømme feil ikke er noe som er dominerende dette forumet
Hint: risikoen kan ikke være lik ved å ha 1.000 aksjer kontra 1 mill aksjer når det er åpenbart er vanskeligere å bli kvitt den siste uten å gå på enda større tap, men protester gjerne for underholdningens skyld
Da fårru lese videre da Siden du bare gjentar min setning med litt flere ord… :
Forøvrig artig at folk skal pirke på at litt penger fortsatt har verdi. Alle som mener at det ikke er verdt å beholde verdier man ser på som tapt “fordi det er så lite” må gjerne vippse meg 1000kr altså, flott det Hver krone teller i det lange løp.