Del gjerne om din kunnskap om dette, det har gått meg hus forbi.
Har de ikke klart å sikre patenter til Alpha37 og de andre kandidatene de viser til i pipen?
Jo men de har en dato patentene går ut, og med all denne dødtiden oppgjennom så forsvinner mange år
Stemmer det, alle patenter går ut til slutt
Men det virket som at i dette tilfellet var forskningen og data verdiløs, men du skyter bare litt vilt fra hofta med andre ord?
Hofta? tror du patenter varer livet ut??
Med tanke på standstill i nesten 4år og behovet for videre forskning i klinikk så er patentene mye mindre verdt da det er uhorvelig langt til markedet uavhengig om selskapet eller en “oppkjøper” kjører løypa.
Det at selskapet må ansette et utenforstående selskap for å få inn interessenter sier alt om fremtiden.
Akkurat der ligger det vel mye synsing tenker jeg. Vi vet nada og niks om hvor mange eller få interessenter det er der ute.
Men ønsker du best mulig pris er du forpliktet til å koble på meglerhus og advokat, samme hvor stort ego du har som styreleder.
Man selger ikke et børsnotert selskap og alt det som følger med over Teams. Dette er en komplisert struktur med forskning, fremførbart underskudd, noterte aksjer, en bred pipeline med mer. Tror vi som er igjen skal være passe happy for at noen andre enn Malene og Jan skal lande kompliserte salgsprosesser på vegne av aksjonærene.
Da hadde jeg vært ute på 3 kroner og aldri sett meg tilbake.
Carnegie og Selmer er faktisk særdeles proffe, ledelsen i NANOV er ikke fullt så proffe, hvis jeg skal prøve å uttrykke meg på en høflig måte.
Men utfallet av dette kan allikevel bli særdeles kjipe greier, eller vi kan få en exit som tross omstendighetene er å leve med.
Tyrion nevnte mellom 5 og 10 kroner som et sannsynlig scenario husker jeg det riktig.
Jeg ser også realistisk på det utfallet.
Verdt å merke seg at Betalutin fikk ODD i 2014
" The exclusivity granted to orphan drugs provides seven years without generic competition for the approved orphan designation but does not prevent generic competition for other approved uses of the medicine."
Det er jo ikke akkurat slik at patentets utløp gjør medisinen verdiløs. Og når det gjelder denne type medisin (radiofarmaka), så er det nok rimelig vanskelig å komme opp med en generika på stående fot også og ikke minst kostbart.
Først må man nok se salg og at det er veldig lønnsomt før man i det hele tatt trenger bekymre seg for at noen skal lage generika.
Patentets utløp er igrunnen rimelig uinteressant per i dag, spør du meg, men kombinasjonen huma/betalutin + cd20 har vel patent langt ut på 2030-tallet og de andre tingene i pipen har antagelig enda lenger patent.(?)
2032 + 5 år til for Alpha37, så bare til å puste med magen…
15 år patentbeskyttelse og monopol en god stund er nok attraktivt for de fleste.
Jostein Dahle, CSO of Nordic Nanovector, said: “We are pleased to receive this patent protection for Alpha37 in the European Union. We view Alpha37 as a complementary candidate to Betalutin® based on its differentiated therapeutic profile and potential to treat CLL and NHL. Our preclinical Alpha37 programme represent a pipeline asset that leverages our strong expertise in radioimmunoconjugates.”
EU patent no. 3272364, which is entitled "Chimeric Therapeutic Antibodies” will be active until 2032 with the option of prolonging for five 5 additional years.
+10,29% op på relativ stærk volumen … noget på gang?
meget tvilsomt…
Noen drar kursen opp ihvertfall. Antallet varierer fra 2500 - 65.000 aksjer. Med dagens kurs er jo ikke akkurat 65K aksjer høy verdi. Der tippet den 14,2% opp…
Edit: var et øybelikk 16,%% opp…
+19,13% … muligt det er kunder til Carnegie der køber tungt op grundet indsigt i kommende salg?
Folk som blander med CrayoNano?
Noe må jo være på gang her…opp 21%…sånn uten videre…? Får nå ihvertfall håpe det.en børsmelding etter stengetid ville vært bra…
Godt mulig det er noe på gang, men vær obs på at aksjen fikk varm omtale i en populær podcast før helgen.
Aksjen gikk 100% for et par måneder siden ut at det var noe på gang, så her tar jeg ingen gleder på forskudd. Skal lite til å løfte den slik som i dag, grunnet tynn ordrebok.
2 mio aktier omsat u. melding?
Ble snakket om i siste episode av aksjesladder, så det er neppe lange penger som er inne
Edit Ble snakket om helt på slutten av LB
Har du tidspunkt i podcasten? Har ikke tid til å høre på hele nå
Så det er bare et par retailers, der smider et par mio NOK i at trade NANO?