Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Sikkert en del småtradere også :slight_smile: Er vanskelig å gi slipp på troen i et case som Nano, selv når worst case har skjedd. I sånne aksjer fungerer nok pump n dump utmerket. Siden vi ikke vet noe nytt må vi regne med at det er noe kortsiktig spekulasjon på gang.

Bryder gennem 1,500 på stærk volumen … noget er på gang her, 100% :wink:

99% sikkert ikke.

12 Likes

Stans i handel?

1 Like

Interessant korrelation mellem sell-off i TRVX og købsordrer i NANO, der nærmest matcher NOK på kronen; her er der nok enkelte retailers, der hopper frem og tilbage :slight_smile:

1 Like

Gyllen mulighet for alle “det er så lite nå at jeg ikke gidder å selge” nå. Bare glem at dette er en lekkasje av info som tilsier høyere fair prising. Det meningsløs hauss og pump.

5 Likes

Tror folk pumper kursene fordi fantasyfond startet i dag. Jævla manipulerte børsen as.

3 Likes

image

1 Like

Champagne problems

Tro hvor vi ender i dag. Skal vi få en sterk avslutting på 1.6 tallet.

Eller falle tilbake på 1.3xx

Om det er den berømte podcasten som er skyld i dagens handler. Så er det vel ingen grunn til at de nye aksjonærene skal ut allerede.

Ble jo forlokket med et potensielt underskudd på flere hundre millioner :crossed_fingers:t3:

Hvor er d mulig se på denne berømte podcasten egentlig? :blush:

Spotify
Også er det vel fra 1 t 16
#Fluedritt :sweat_smile:

Altså er det ikke disse guttene som kjøper seg inn før podcast også hauss og exit?

7 Likes

Det ser vi imorgen hehe

Bull flag i 2020 … i 2022 er det bare meh? :slight_smile:

Blir ikke overrasket om vi får en pump til 2 kroner! :rocket:

Kunne vært det ja, men var jo et ganske voldsomt volum i dag. Men om de har plukket i ro og mak i flere dager på lave kurser. Så har de gjort en god jobb i dag.

10-15% spread, dayuum.

Det kan se ut som om North har økt med 234 k aksjer i Nano på dagens lister.

2 Likes

Som jeg sa da jeg kjøpte på 95 etter emien på 113(?); Penger på gata dette.

5 Likes