Sikkert en del småtradere også Er vanskelig å gi slipp på troen i et case som Nano, selv når worst case har skjedd. I sånne aksjer fungerer nok pump n dump utmerket. Siden vi ikke vet noe nytt må vi regne med at det er noe kortsiktig spekulasjon på gang.
99% sikkert ikke.
Stans i handel?
Interessant korrelation mellem sell-off i TRVX og købsordrer i NANO, der nærmest matcher NOK på kronen; her er der nok enkelte retailers, der hopper frem og tilbage
Gyllen mulighet for alle “det er så lite nå at jeg ikke gidder å selge” nå. Bare glem at dette er en lekkasje av info som tilsier høyere fair prising. Det meningsløs hauss og pump.
Tror folk pumper kursene fordi fantasyfond startet i dag. Jævla manipulerte børsen as.
Champagne problems
Tro hvor vi ender i dag. Skal vi få en sterk avslutting på 1.6 tallet.
Eller falle tilbake på 1.3xx
Om det er den berømte podcasten som er skyld i dagens handler. Så er det vel ingen grunn til at de nye aksjonærene skal ut allerede.
Ble jo forlokket med et potensielt underskudd på flere hundre millioner
Hvor er d mulig se på denne berømte podcasten egentlig?
Altså er det ikke disse guttene som kjøper seg inn før podcast også hauss og exit?
Det ser vi imorgen hehe
Blir ikke overrasket om vi får en pump til 2 kroner!
Kunne vært det ja, men var jo et ganske voldsomt volum i dag. Men om de har plukket i ro og mak i flere dager på lave kurser. Så har de gjort en god jobb i dag.
10-15% spread, dayuum.
Det kan se ut som om North har økt med 234 k aksjer i Nano på dagens lister.
Som jeg sa da jeg kjøpte på 95 etter emien på 113(?); Penger på gata dette.