Jeg solgte meg helt ut i dag. En lærdom rikere, 7 sifret kronasjer fattigere.
Flott, takk
Så hva tenker dere folkens om gjøre fremover? Jeg vet ikke hva jeg skal tenke akkurat nå
Når skjer denne hendelsen?
Selg og kjøp Targo
Kjøp blir det av targo uansett…
Ellen: Når generalforsamlingene i begge selskaper har godkjent det. Virkningen på aksjekursen kommer nå og de neste dagene.
Aksjonærene stemmer over dette 1.12 på EGM. Deretter gjrøes transaksjonen innen 31.12. De skal søke fortsatt børsnotering. Så du vil fortsatt ha aksjer i et børsnotert selskap som du kan selge. Tipper mange selger i dag for å realisere tapet og få fradraget på årets selvangivelse.
Wow…
Bare til info, så er din private trading ikke relevant for 99,9% af de øvrige skribenter/læsere her på NANOV tickeren
Sorry, skal slutte. Vil bare ha litt morro på en ekstra trist dag.
Tapet vil være så stort for min del at jeg ser ikke hva jeg har å hente på å selge meg ut nå. Skattegevinsten vil jeg kunne få senere, så jeg vil se an litt til. Har fortsatt tro på forskningen og jeg tenker LANG sikt
APIM pipeline ser egentlig ut som den er verd 0 kr…
Jeg tror nok Roc har rett i at Mohn har dårlige rådgivere…
De gir et legemiddel som virker i 5 min en gang i uken. det er helt hinsides
Her må man jo egentlig gjøre en 24/7 kontinuerlig infusjon for å se om det gir noen respons hos pasienten for å deretter gå tilbake og designe et helt nytt legemiddel med lengre halveringstid. Høres håpløst ut.
Stå på Idar.
Trist og trist dag er d egentlig ikke…vi er bare litt.i tenkeboksen …Dette er bedre i lengden .nordicnanovector hadde ikke mye gå på nå…det var snart kroken på døren hadde dem ikke gått inn i ett samarbeid nå…og dem sto ikke akkurat i kø. Men er nok mange som selger grunnet skattefradrag som muligens kjøper seg inn igjen vil jeg tro…Er bra studier på gang her
Tenker jeg og. Men desiger veska kan faktisk stige i verdi i motsetning til Nanov😂
Haha det har du rett i men du må også treffe riktig her
Tenker enkelt og greit. Nano kan fortsatt ha grei nedside men betydelig større oppside. Uansett hvordan man ser på caset er det bedre å entre nanov i dag enn hvilken som helst dag tidligere i selskapets eksistens. Vanskelig å treffe bunnen uansett.