Dem har vell ikke hatt andre valg…blir nå spennende se hvordan det går etterhvert…
Alternativet ville vært å se på en viable go it alone.
Bruke 70 mill på å få frem noe som kunne gitt en partner eller noe.
eller en 1:4 utvanning som ville gitt 1-2-300 mill.
Virker mer forlokkende enn dette.
Og primary focus on norwegian or nordic companies… Altså, hva har de å tjene på det fokuset? Skal de være idealister og ikke opportunister når de har endt opp her?
70øre aksjen ved utbetaling av cash og eventuelt billigsalg av IP hadde egentlig gjort at eksisterende aksjonærer hadde sittet igjen med mer relativt sett enn når dette gildet er ferdig avstemt og aksjer utstedt.
DOG detter virker til å være eneste alternativet der pipe ikke går i søpla.
Man får vel vente å se hva hzAb og Car-t bringer med seg… Blir vel ein FEIT pre-klinisk deal med hundrevis av milliarder på bordet i både up-front og milestones.
Asmyr var ikke et minutt for sen → hadde vært artig å få jevnet ut prisingen om ikke annet…
Dette er jo sekundært all den tid det ville innebært at Egberts og Malene ikke lenger ville hatt tilgang til pengebingen
Jeg kaster også dart av og til (kjøpte BCS i dag f.eks), men jeg ser i det minste på et chart og leser noen foruminlegg først hva så du på før du kjøpte? Leste du ingenting? Bare nyskjerrig på hva du baserte kjøpet på?
Edit: tar det på chatten i steden.
Er det en dag innsidere i NANOV burde kjøpe på for å vise at dette tror de på så er det i dag.
Ganske så foruroligende å se hvordan enkelte bedømmer pipe og foreløpig resultater fra APIM. Virker som man har inngått et samarbeid med C-laget.
Skal man tro fagfolkene så ligner dette mer på bedriftslaget til plan og bygg
Innsidere bruker ikke en krone av egne sparepenger på å kjøpe aksjer. Dette har vært et mønster i årevis. Hvorfor i all verden skal de nå plutselig kjøpe aksjer til overpris vs. implisitt verdi som aksjonærene i fusjonspartneren har betalt?
Derimot er ledelsen ekstremt gode på å tappe aksjonærene for verdier i form av alt for høye lønninger etc.
Var du Asmyr - er det lov å spørre om?
Hvilken prosentandel har du oppnådd til nå?
Man kommer ikke til å få 70 øre for aksjene sine til slutt uansett så man kunne like gjerne lagt ned.
Hvis man skal sitte stille i båten og være med på de emisjonen som kommer så blir man så utvannet at det knapt er knapper og glansbilder igjen allikevel.
Eneste negative med å legge ned slik jeg ser det er at pasienter kanskje på sikt kan få nyte godt av koe av det som er igjen i pipen.
Jeg har alltid sagt “til Dovre faller” og d føler jeg har skjedd her så jeg er helt ute nå.
Orker ikke dette lengre.
Får hente ut skattepengene og legge en ny plan
Takk for alt
Har tidlige eid ca 1% av aksjene i North Energy. Så når North gikk god for Nanov gjor jeg det og. Strategien deres er å søke underliggnde verdier i selskaper. Så får håpe det er noe der man ikke ser.
Absolutt ikke Syns bare det er bra at de små står samlet Solgte meg ut , med unntak av de som står på en + ask jeg ikke får skattefradrag på.
Solgte da jeg hørte Styreleder si Veri interesting
Hvilke fagfolk?
Mistet det litt mer når han sa at dagskurs er fair price for hele Nano.
Langsiktig så kan gode ting skje…selfølgelig…Vi som har følgt nordicnanovector over lengre tid føler oss bare rett og slett rundlurt…men en ny tid starter nå…så vil time show…
Tror du ikke har satt deg helt inn i Nanov sin situasjon om du tror det finnes noe håp om noe som helst her. Dette var spikeren i kisten kursmessig.
Nå Har Aksjonærer i APIM fått lov å tenke, å fremforhandle et tilbud de er fornøyd med, en 76/24 fordeling.
Store spørsmålet her, er jo om det kan bli forhandlinger?
Altså de er vel innstilt på at dette skal bli noe,
Men kan man som aksjonærer på general forsamling fronte et krav om en bedere fordeling?
66:33 60:40?
Dette er jo muligens noe Asmyr kan prøve å presse frem. Mtp hans posisjon i selskapet.
Tro hva North tenker i dag?
Var det dette de håpet på