Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jeg synest det er helt forferdelig som dem herjer på og har herjet på…dem burde aldri hatt plass ved bordet…

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

8 Likes

North for president ! :muscle::muscle:

1 Like

Tupp Egbert og Marlene til H******

5 Likes

Skjønner godt North er forbanna, det er merkelig de ikke har klart å få til noen bedre deal enn dette, meglerhusene er jo fornøyde så lenge det er en deal, samme hva den inneholder :roll_eyes:

5 Likes

Dette har dem brukt masse tid og penger på…skremmende…og dette greiene har vi sittet i år etter år. for dem ene og alene har ikke hatt kompetanse nok til og drive ett biotech firma…og disponere andres penger…skape verdier…

Nordic_Nanovector_Merger_announcement_presentation.pdf (1,3 MB)

Hadde dette vært en Merge som mr Egberts virkelig anså som job well done.
Hadde han nok påkostet et finfint møterom på tjuvholmen for å presentere nyheten.

Det ble web cast, med avskrudd web cam.

Kanskje på tide å heie på North, i jakten på det fremførbare underskuddet :smirk:

3 Likes

Ett interessant case å følge fra utsiden dette.
Forslaget må stemmes for, å det kan vel tyde på at her er mangen stemmer i mot, men hva er alternativet ?
North med fleire må evt komme opp med andre løsninger, vi vet jo at det sitter dyktige folk der.
Alternativet før dette kom opp, var en emisjon med en trolig stor utvanning og fortsatt samme folk ved roret, nå kommer det tross alt inn nye koster.
Gleder meg til fortsettelsen her, i det korte bilde ser eg en potensiell maktkamp som det mest spennende.

Lykke til

6 Likes

Godt at North bruker stemmen sin, for det er virkelig noe som ikke stemmer her.

Tenk at ledelsen i NANOV er dårlige på alt de prøver på. Bortsett fra gode lønninger

7 Likes

Er en rød trå i alt egberts og Marlene foretar seg ,og det er egen vinning ,så stå på dere som nå tar opp kampen

2 Likes

Etter å ha fulgt Nano og Egberts den siste tiden må jeg si jeg er litt bekymret for PHO hvor Egberts også er styreleder, selv om PHO selvsagt ikke kan sammenlignes med NANO.

Sikkert ikke grunn til bekymring, men…

3 Likes

Skulle likt å visst hva den minst aktuelle løsningen av de 25+ de har vært i samtaler med så ut når de mener denne løsningen var best.

…kanskje dette var den eneste hvor de (onkel egg og tante tight) fremdeles fikk ære med på slep…

Skal ærlig si jeg er usikker på om det er en god eller dårlig løsning.
Føler vi blir lurt litt til å tro at Nano sin pipe skal leve videre for jeg kjenner at det lukter litt at APIM kommer seg enkelt på børs her og at det egentlig er et økonomisk og praktisk grep de foretar seg. Fikk ikke følelsen av at påtroppende CEO viste noen begeistring over Nano delen av denne sammenslåingen.

10 Likes

Har man inngang på 20, og selger på dagens kurs (1,18), er aksjefradraget alene verdt 5 kr.'ish per aksje. Så kan man jo gjøre seg opp sin egen mening om hvor lenge det er til Nordic APIMVector er over 5.

(Beklager hvis hoderegningen har sviktet, men dere skjønner poenget.)

3 Likes

Enig i dette. Men problemet er at tydeligvis ingen andre heller har vist noe begeistring for Nano.

Som du skriver er dette den beste dealen de kunne oppdrive. Og herregud så dårlig den er.

Den betryggende bunnen til @TheObserver på 1,37 røk allerede i dag (selvfølgelig), North var ikke så flinke allikevel og denne avtalen var det beste Carnegie fikk til.

På tide å løftet hodet opp av sanden :orangutan:

6 Likes

Eier du 1000 aksjer i nano i dag, så vil du eie 1000 aksjer i “Nordic APIMVector” når sammenslåingen er et faktum. Aksjene du eier videreføres i praksis bare med nytt navn, og det er kun tradingen på børsen som vil sette kursen fra dag til dag, som nå. Du trenger ikke å gjøre noe, det er kun NANO som kjøper seg “en ny bil”, de betaler bare ekstremt mye for denne bilen, Det skjer egentlig ingenting med våre aksjer. Vi vil fremdeles eie nano (eller APIMVector etter hvert når de har endret navn.) Det er kun “innholdet” i selskapet som endres (de har nå en bil ekstra i garasjen). Men der vi som nanoaksjonærer i dag (og fram til sammenslåing) eier 100% av nano, vil vi etter sammenslåingen eie 25% av “APIMVector.”