Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Så begynnelsen av Webcasten, men orket ikke å høre på resten. Skullerud er ærlig, men fremstår på ingen måte som en handlekraftig og inspirerende leder. Å være dønn ærlig og å fortelle om alt som har gått galt er ikke nok. Sa han noe om at de hadde tenkt å redusere kostnadene i selskapet? Sa han noe om hva de ansatte gjorde på mens de ventet at Paradigme studien skulle bli ferdig?

1 Like

Meg om 1 år?

8 Likes

Skullerud sier at de forventer en avklaring fra FDA denne måneden på Alpha37 “sammen med vår partner Oranomed”. Er dette grunnen til at de tror på en positiv kursbevegelse over 14 NOK når eventuelle detaljer rundt dette blir presentert overfor markedet? Kan detaljer om hvem som skal finansiere dette studiet være en kurstrigger?

Han sier på partnering, del 2, at diskusjoner her handler om partnerskap rundt Alpha37, Humalutin og andre assets. Fortsatt mener Jostein Dahle at data fra Alpha37 er mer lovende enn fra Betalutin, så at det ligger verdi her vet man.

(Part 1 er for Betalutin, så her må de avvente data ved readout før de gjør en del)

image

5 Likes

Halmstrå :pinching_hand:

Ja, han sa vell egentlig det - at alle var i aktivt engasjerte i samtaler potensielle partnere, forberedelser mot FDA-møter, og infrastruktur-planning fremover. En “inspirerende leder”… ? Veldig spent på hva slags forskjell du mener det ville gjort. Jeg er derimot ikke uenig med at det hadde vært fint om de tok en intern opprensk på spending, og om det er muligheter for å kutte kost. En billigere og bedre CFO til å begynne med?

3 Likes

Den presentasjonen var jo “fantastisk” :lying_face:

Takker deg for dine forsøk på å finne halmstrå og optemisme .

1 Like

0 rekrutterte bidrar naturlig nok til bekmørk stemning her. Ser man bort fra verdiene som forsvant med full stans i rekrutteringen tar jeg med meg følgende fra dagens Q-call:

  1. Forventning om at rekrutteringen tar seg opp ila 4-6 uker, de har personer inne til screening.
  2. 2FL markedet ble beskrevet av Skullerud som “2x” av 3FL markedet.

Vedr. punkt 1 kommer må man gjennom en ny emisjon dersom ikke det kommer upfront payment fra partner(e).

Punkt 2 synes jeg er spennende, dette var mer kjøtt på beinet enn tidligere.
10 000 i årlig marked i US/Europa, betalutin kan nå 60-70% av disse - antar 30% markedsandel og en pris på 765’ - 1 190’ NOK (90’-140’ $ | 1$=9 NOK). Totalt kan 3FL markedet for NANOV årlig være verdt 2,43 MRD NOK - 3,78 MRD NOK. Tar man Skulleruds betraktning om 2x i 2FL kan man legge på 4,86-7.56 MRD NOK.
Markedspotensiale 3FL og 2FL: 7.29 MRD NOK - 11.34 MRD. Langt hit og mange måter å regne verdier på, men si peaksales x3(takk Fornybar) vil full suksess i disse markedene kunne prise NANOV til mellom 21.87-34.02 MRD. Utvanning av dette tallet vil skje gjennom partneravtaler, og aksjekursen vil vannes ut med mulige emisjon(er).

Mulige triggere eller fallgruver fremover:
Mars: Confirmatory fase 3 design, få med FDA på 2FL design Rituximab/Betalutin
Mars: Alpha 37 / Oranomed
Mai: Rekrutteringstall

5 Likes

can you explain just in a couple of words what is the correlation between screening and recruitment?

All potential patients are first screened for eligebility.
Some are not eligable, and discarded.
Some are eligable, but for other reasons choose not to participate regardless.
Whats left of the total population screened, are then eligable pasients who accept enrollment to the study.
These are our recruited/ enrolled pasients

4 Likes

in such a case screening number of 15 should be quite good! what do you reckon?

As stated they do not under any circumstances share what the screening number is. Only enrolled pasients.

1 Like

Hvorfor så melde til markedet at en besluting vedr. gennemførelse af rep emi sendes til markedet efterfølgende? Det er da et signal om at beslutningen endnu ikke er taget …

1 Like

Er vel mange som er skuffet idag over det går så sakte

2 Likes

Hele håndteringen av rep emien er så elendig at for alles helbred gjelder det å glemme seansen. @observer trenger du hjelp til å slukke lysene. Jeg har lovet å hjelpe til ?

Har enda ikke hørt gjennom dagens presentasjon. Eneste trøsten for egen del var at jeg solgte 10 % av beholdningen på 13,93 i går for å ha litt buffer og eventuelt midler til å gå inn på rep emien. Kjøpte 5000 tilbake på 11.40 i åpningen på refleks.

Kommer dere til å slukke lysene @Syklisten og @TheObserver ?

3 Likes

Ser vel en muligheten for at aksjen henter seg litt inn igjen de nærmeste ukene - basert på at de mest skuffede gjør seg ferdig med salgene i den første fasen, og at det ikke pleier å ta så veldig lang tid før fokus flyttes over på forventninger til neste kvartalsmelding. Og tross alt mottok markedet signaler som tilsier at vi kan forvente at rekrutteringen henter seg inn igjen.

11 Likes

Man kan vel kalle det en kombinasjon light.

Jeg selger ikke en aksje, jeg tror det kliniske til slutt overgår selskapets kommunikasjonsevner, snublende beslutninger og mye annet internt støy.

Så jeg forblir aksjonær, dytter aksjene langt inne i det mørkeste skapet og lukker døra godt frem til midten av 2023. Så får styret og ledelsen uttale seg som de vil så lenge, og så har jeg tiltro til at Skullerud skjønner hva som må til for å få fart på rekrutteringen og at de kommer til en read out i H2 2022 / H1 2023.

Det er betimelig å ha optimisme rundt at det finnes verdier her som er 6 - 8x av dagens verdi, men jeg blir smådårlig når jeg hører både CFO og CEO forteller at de vil gi alle de små en sjanse og sier at det er god aksjonærbehandling å tilby en rep-emi. Alle vet at det er tull.

Mennesker som ikke klarer å kalle en spade for en spade, og gjemmer seg bak andre ting, sliter jeg med å ha tillit til.

9 Likes

Oppjustert for nye panteordning?