Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Med de gode data som har ligget i årevis til modning, så vil det jo være merkelig hvis de ikke skal komme med noen nyheter før fristen på rep emi utløpet ?? Ja gode data hadde hjulpet på her…

1 Like

Det er vel disse dataene som gjør at potensielle partnere ikke har noe i mot å vente på top-line i paradigme. Er de like gode så er kontinuiteten i behandlingen nokså ubestridelig og da er det bare å få det underskrevet :wink:

Downside er jo at de man gjerne ser som aktuelle har utviklet og lagd egne medisiner med annen modalitet i samme indikasjon i samme tidsrommet :grimacing:

1 Like

En bra oppsummering :+1:

3 Likes

Anbefaler alle å gjøre som meg. Bare skift megler/bank dere handler aksjer i så slipper dere å se NANOV aksjene deres frem til et oppkjøp :slight_smile:

1 Like

Eller du kan flytte aksjene over til ny konto. Og kjøpspris blir prisen dagen aksjene blir flyttet.

Tada!

2 Likes

Skullerud la ikke skjul på at 2022 ville bli et svært innholdsrikt år for NANOV, og så delte han jo forumets oppfatning av at frafallet av konkurrenter i det siste har gjort markedet for NANOV enda mer lukrativt.

3 Likes

Aksjene må jo realiseres før man kan ta et tap.

omstendighetene har kjørt aksjonærkorpset inn i en lei vårknipe… …får håpe vi har nok ved og barkebrød igjen til å møte bedre tider… og Malene må ta ett brevkurs i aksjonærkommunikasjon

Nå snakker vi ikke om å ta et tap.

Bare endre prisen som vises som kjøpspris. Slik at når kursen går opp til 14, så er man allerede i pluss :joy::joy:

Var ingenting seriøst ment med posten min :see_no_evil:

ah shit! dette skulle jeg vist om. Jeg har kjøpt og solgt aksjene 3 ganger på veien ned bare for å få nytt snitt :exploding_head:

2 Likes

Jeg stoppet sykkelen i mørket og leste dagens Q4 rapport, og det ble umiddelbart enda mørkere. Av en eller annen grunn har jeg stor tro på Betalutin og hva som måtte komme ut av dette etter hvert. Har valgt å trade med inntil 10 % av beholdningen de siste ukene. Det ville vært for bittert etter alle disse årene å ikke ha en god porsjon Nano aksjer dersom den gode nyheten en dag kommer.

Av mangel på annen religion så er jo en stor pott i Nano noe som holder skjerpingen oppe i hverdagen.

Nå er det kun kort tid igjen til Q1 i mai og da er det lyst hele døgnet så det hjelper ikke å slukke Nanolyset på denne tiden av året.

2 Likes

Takk for tilbakemelding @TheObserver og @Syklisten :grinning_face_with_smiling_eyes:. Bra å høre at dere fortsatt fortsatt er med!

Lurer på hvor mye jeg skal overtegne på rep.emi.

Den repemien er så skandaløs at til og med ledelsen i PCIB sitter å himler med øynene.

3 Likes

Skylder på at det er lang prosess og at de ikke visste det skulle bli krig som påvirker aksjemarkedet negativt. Akkurat som at det skulle bli rift om rep.emi aksjer når de melder om 0 nye rekrutterte, uavhengig av om det ble krig eller ikke.

2 Likes

Sa de dette?

Tror kursen er rimelig tett på bunnen når den verst tenkelige rekrutteringen ikke gir mer nedgang enn 13-14%.

12 Likes

Håper du har rett, eller skal de sedvanlige -5% og -5% komme på dag 2 og 3?

SKulle tro du har lest mine tanker…

Når selv 0 rekrutterte kombinert med tidenes mest usikre makrobilde ikke klarer å sende kursen ned mer enn 13%& ish, så synes jeg aksjen ser sterk ut.

Tenker like gjerne den kan gå opp de neste dagene

6 Likes