Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Utbroderte Skullerud noe mer rundt denne sliden? Hva legger han i ‘‘noise’’? Mener han at CAR-T og BA ikke er reelle konkurrenter til Betalutin?

Jepp, ikke konkurrenter fordi elderly/frail ikke kan få disse.

Jævla kjipt at de gang etter gang virker å rote det til. Men en ting skal Skullerud ha, han virker å være dønn ærlig, han sier det som det er. Og om han sier at selskapet aldri har sett så mange på vei inn til screening som de gjør nå, så tror jeg på det. Og det er det som holdt meg i aksjen da jeg vurderte å selge etter 0 innrullerte siden 7.januar. Så får Q1 vise om det var et dumt valg!

8 Likes

Vi fikk 4 dette kvartalet, så 0 er jo litt misvisende…

10 Likes

Dessverre sa han heller ikke det så vidt jeg hørte. Han sa at det var det høyeste i hans tid og at de som har vært i selskapet lenger også omtalte det som blant det høyeste eller noe i den duren…

1 Like

Det riktige er jo å si at det har kommet inn 0 pasienter siden 7 januar.

0 pasienter på nesten 2 måneder er rimelig svakt, men markedet legger ikke så mye i det

3 Likes

Det er vel ikke mulig å senke terskelen for screening?

Altså, med det mener jeg at når kassa har blitt slunken, så har de hanka inn folk, som normalt sett ikke ville blitt vurdert for screening, og derfor har frafallet fra screening til rekrutert vært høyere?

Det er selvsagt ikke mulig. Dog forstår jeg at man kan lure😅

Det stemmer, tenkte mest på etappen fra 7.januar til nå. Rettes opp :+1:

1 Like

Nå som de da har klart hele 0 pasienter så langt i Q1 så har de vel heller ikke brukt noen penger da right :star_struck: :roll_eyes: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

1 Like

Sorry, over streken👎

Men Skullerud ble vel ansatt like etter at de sa at de hadde best pipeline ever? Så han vet vel hva den var?

1 Like

Nå er det nå faktisk pasienter med tilbakefall i 3. linje-behandling det er snakk om her, så denne blir litt for platt.

2 Likes

Og så hører det jo med i bildet at sammenlignbare farmasiselskaper faller med 3% eller vel så det, så netto virkning på kursen kan vi jo si er 10%.

2 Likes

@Shadowsbane Vet ikke om det vil ha særlig betydning å påpeke dette overfor deg, men dette er vel en Nordic Nanovector Småprat tråd, ikke en standup chat for tåpelige morsomheter.

Det er mange av oss som er forvirret ifm hele denne rep emi situasjonene, og ikke overlykkelig over Q4 rapporten heller, men du har vel ikke kommet med en eneste saklig kommentar i hele dag relatert til dette - bare masse barnslig BS.

Er du ferdig snart?

6 Likes

Siden du er så interessert, så skal jeg sende deg en PM når jeg er ferdig🙂

Hadde det hjulpet om jeg heiv på 7-8 raketter?

Vel @InVivo - det viste seg at du fikk rett :+1:

La oss håpe at du har rett i dagens vurdering av kursen også :slight_smile:. Jeg hørte ikke på presentasjonen i dag, men fikk med meg at de følte seg tvunget til å kjøre rep-emi fordi den var betalt for. Var det det som ble sagt? Det høres da ut som en veldig vikarierende årsak, og heller dårlig valuta for pengene. Er det forresten vanlig å forhåndsbetale for rep-emiene?

Skulle helst sett at jeg tok feil :wink:

Vi får uansett krysse fingrene og håpe den berømte ketchupeffekten dukker opp snart

6 Likes

@Shadowsbane Ja, den var god - raketter? Hvorfor det?

Du tror muligens jeg klager fordi du er negativ. Det er derimot ikke saken - jeg kommenterte fordi du kommenterer bare tøv, og muligens tror du er morsom. Men dette er ikke jodl.

10 Likes

Ja, det skjønner jeg, men det gjorde du dessverre ikke da. Skal innrømme at jeg håpet selv også, selv om det (som du påpekte) ikke var helt logisk.

Jeg liker jo heller ikke å tro (som jeg har skrevet før) at ledelsen ikke vet hva de driver med, og spesielt ikke at de er idioter og alt det andre vaset mange skriver her inne.

Det har derimot en liten bismak å presentere denne unødvendige rep-emien, få kursen opp fra rett under 12 til 14, komme med denne Q4 rapporten og så er kursen tilbake der den startet. Uten det stuntet hadde den falt 15-20% fra 12 i stedet. Da hadde jeg håpet på en bedre grunn enn at den var betalt for.

Ja, ketchupeffekten skulle jeg gjerne også hatt, men den lar vel vente på seg en del måneder nå tipper jeg.

3 Likes