Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Skullerud så vel for seg at ting ville bli bedre etter 4-6 uker fra nå av, når det gjaldt rekruteringen.

2 Likes

Tull og fanteri, om den allerede var betalt for og skulle kjøres uansett så gir det lite mening å utsette avgjørelsen med 1 uke etter EGM.

Malene fremstår nok en gang som en helt uhorvelig unnskyld ordtrykket “idiot” når det kommer til IR og finansiering løsninger.

2 Likes

Har mistet helt tellingen på hvor mange ganger de har sagt det samme uten at det faktisk har blitt vesentlig bedre.

Enig i det, men det må jo snu en dag.

1 Like

Ja, mine aksjer er ikke solgt, så jeg håper fortsatt, selv om man til stadighet blir skuffet (selv med lave forventninger).

3 Likes

Velger å tro at Nano har vært maks uheldige når det kommer til rekrutering pga covid og visse andre ting. Som f.eks inklusjonskriteriene. Her har dem faktisk gjort en god jobb og fått ned antallet også i Paradigme. Jeg velger å holde mine aksjer til the end, ser ikke poenget med å selge nå selv om papirtapet er ganske sykt :frowning:

5 Likes

Ja, mulig du misforstår hva jeg mente - jeg er enig i at det ikke var noe poeng å vente med å annonsere den dersom de “var tvunget til å kjøre den fordi den var betalt for”, men også det faktum at den er betalt for høres ikke ut som noen fornuftig grunn til å kjøre en unødvendig rep-emi. Det var derfor jeg sa den hadde en litt ubehagelig bismak.

Idioterklæringene vet du hva jeg mener om - det er nok av dem som skal fortell hva som burde vært gjort eller ikke gjort (bedreviterne). Det er derimot aldri disse som leder an når noen skal skapes. De tyter bare ut av treverket og vet best i etterkant :slight_smile:

2 Likes

Man treffer ikke på alt. Det gjelder både på børsen og anng vitsing🙂.

Posten min lenger oppe har 40 le emojir, så jeg er morsom innimellom😃.

Heller det en å være tørrpinn og deppa hele tia.

Og ikke for å joke på noen her innes bekostning. Det er ikke intensjonen.

Jeg har flere aksjer enn de fleste her🙂. Iallefall i følge forige undersøkelse.

4 Likes

Nei, det er helt sant - man treffer ikke alle :slightly_smiling_face:

Ja, jeg tror nok også du er morsom innimellom, og jeg tviler ikke på at det er mange som er uenig med meg (om jeg tar mye av det andre tøvet i betraktning).

Og, jeg støtter at det er bedre å være lett til sinns enn en tørrpinn. Humor er derimot en kunst i seg selv, og det toppet seg vel litt bare for meg med fleiper om ledelse som bare har fokus på å berike seg selv og kreftpasienter som bare hadde brokk. Det er vel neppe en type humor som går like godt hjem hos alle som også er opptatt av hva disse biotec selskapene faktisk driver med - kreftforskning.

NB! ingen av de 40 le-emojiene var fra meg, men jeg synes din forrige melding var bra så du skal få en thumbs up på den.

5 Likes

Jeg skal passe meg for å iallefall ikke spøke med, eller at det i det hele tatt kan tolkes som, at jeg spøker med, de som har kreft. Enig i at det ikke er innafor.

2 Likes

Det er OK, og ikke ta min melding noe mer alvorlig enn at når noen stikker frem hodet for mye så er det lov for andre å slenge ut en svinger også :grin:. Jeg forvalter ikke noen sannhet, og det er ikke min oppgave å gjøre kanalen for seriøs heller - det var bare mitt “svingslag”, hehe.

Jeg synes du tok den veldig sporty :+1:

5 Likes

Dette tror man på forhånd, men man går glipp av sånne muligheter hver eneste dag. Spesielt om man har sittet i Nano hele veien. Min erfaring er at det er vondere å sitte i Biotech med minus enn å sitte utenfor på dager det går veldig bra. Har fortsatt ikke opplevd at hele oppgangen tas ut momentant, så man kan ofte sitte utenfor hele veien og hoppe inn når de eventuelt får markedsgodkjenning. Så får man 70% av oppgangen og 0% av risikoen, og kan kaste bort pengene sine i andre case på veien dit. :slight_smile:

1 Like

Ser at antallet til screening blir ført opp som en mulig trigger. Men det er vel ikke det som har vært problemet? Det er vel mer det å få de videre fra screening i dagens pandemi?

1 Like

Hva sier de utvalgte analytikere nå da ? … gammelt/utdatert kursmål (median) fra 3 stk sier 30,60

fra nå av kan det bare gå oppover ?

1 Like

Hah, det er nano du snakker om her :joy:
E30qyS4WUAEs37_

Hva mener du…antallet til screening ført opp?..trigger?

Det er jo ikke noe screeningtall å forholde seg til. Trigger vil det kun være OM de melder et større antall innrullerte ved neste Q enn hva markedsforventningen da er.

2 Likes

forventningene nå er vel trimmet ned til null komma null… så fra nå av kan det bare gå oppover og Skullerud &Co blir geniforklart

1 Like

Gidder ikke kommentere all “vissvass”-skriveriene fra latterlige sidekommentatorer som påberoper seg å vite best. Utrolig mye dumt her i dag!
Var fysisk til stede både på presentasjonen og etterpå. Fikk et meget godt inntrykk av Erik som en meget kompetent leder for å lose Nanov-skuta trygt i havn. Marlene vil jeg vel betegne litt som andre beskriver henne her inne.
Jeg sitter langsiktig og er ikke i det minste tvil om at dette går veien! Fra nåværende kurs må det bare bli en fantastisk avkastning om bare 50% av mine fremtidige nøkterne antakelser går i boks.

19 Likes

Vi får alltid ett godt inntrykk av ledelsen…derfor mange av oss har sitter standby så lenge, og nå har bare noen av oss fått nok…tapet er så enormt at en bare sitter videre og håper på d beste. Jeg har tro på caset, men alt er kaos…og 0 rekrutterte…urovekkende. Problemet er også at dem har vært litt for positive i tidligere uttalelser…og tatt trekk der vi aksjonærer selfølgelig venter litt gode nyheter…Håp…jeg har hatt motet oppe til idag…men time Will show…min konto er blodrød

8 Likes

En må jo bare se faktum at dem har gjort en del feil det siste halvåret…emisjonen…dette har jo vært så uprofesjonelt gjennomført…på alle måter…i des var kursen 30 …det var da allerede behov for kapital…men dem ventet??? Og rekruttering …dem dealer jo med dette hver dag så dem burde kommet dette i forkjøpet…omikron…er d en overraskelse…kom det som en bombe…ikke for meg ihvertfall og jeg jobber ikke med helse…