Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

4, de fikk inn 4…

3 Likes

Ble det ikke meldt av Erik på R&D-day at de hadde fått inn en ny pasient, slik at de var på 103 innrullerte? Og 106 innrullerte ble meldt i børsmeldingen 7. januar?

1 Like

Riktig.

Dette betyr at pasienter som har vært i loopen, men ikke har kommet seg på sykehusene, nå i større grad kan det. Jeg er ikke nødvendigvis så positiv til antall nye innrullerte pr 1.mars, men jeg tror det kan bli en ketchupeffekt de kommende månedene.

3 Likes

Den fikk jeg ikke med meg isåfall, beklager!

Har du et tidspunkt i presentasjonen? Kanskje starten?

1 Like

Var i introen ja. Vil tippe innen de første 5 minuttene

1 Like

Var under den første presentasjonen ja, altså til Erik. Husker ikke tidspunktet men husker aksjekursen som gikk fra 30,44kr til 27kr ganske fort etter at han sa det :slight_smile: De hadde egentlig 2 stk inne slik at de havnet på 104, men den ene pasienten falt av i siste sekund pga et brist med inklusjonskriterie, slik jeg forstod det.

1 Like

Ja, stemmer! Takk for påminnelsen :blush: blir litt tåkeeim av og til.

1 Like

Enig at det er grunn til å håpe på bedre rekruttering fremover, men er nok lurt å være edruelige i forventningene fortsatt.

Åpning av samfunnet gir mer mobilitet for de som har holdt seg hjemme på eget initiativ, men vil trolig bety mer smitte i samfunnet, som betyr mer fravær på sykehusene og dermed krevende å ta i mot studiepasienter.

Den store forskjellen er vel om man roer ned på karantene- og isolasjonsregler på sykehus og for ansatte, slik at høy smitte ikke blir så lammende på kapasiteten :crossed_fingers:t3:

8 Likes

Ser ikke for meg flere enn en eller 2 nye innrullerte pasienter på neste oppdatering.
Greit å ha litt nøkterne forventninger for en gangs skyld (for min del hvertfall :stuck_out_tongue_winking_eye:)
Har for ordens skyld ikke solgt noe mer enn en liten andel av nødvendighet pga uforutsette utgifter, skikkelig irriterende å "måtte " selge på rundt 13, da kursen var mye høyere like før… og sikkert er det igjen før jeg får kjøpt tilbake :rofl:

3 Likes

Veldig nøkterne forventninger her også - håper også det gjelder markedet så det ikke blir ytterligere fall ved få innrullerte :relaxed:

4 Likes

Markedet har vel aldri reagert positivt/nøytralt på slike nøkterne forventninger dere har. Å forvente rundt 2 stk vil i min verden oppfattes som om det nesten har stoppet helt opp i omikronperioden. Neste Q blir dog svært spennende. Forrige Q4 vet gudene hva som skjedde, men mulig de pushet ekstra på rett før de kjørte emisjonen.

Helt enig. 2 stk nye innrullerte siden 6. januar betyr ca 1 pasient i måneden. Det vil være nesten en 50% svekkelse i takten fra Q3 til 6. januar. Utrolig at kulturlivet og konkurstruede restauranter/utesteder får støtte fra staten under pandemien, mens klinisk medisinsk forskning som blir satt i nesten “ventemodus” pga forkjølelsesvirus, og brenner penger i millionklassen på ukentlig basis, får ikke en eneste krone i støtte. Tydeligvis viktigere å kunne servere øl, burger og drive hotell med 0 gjester, enn å støtte opp medisinsk forskning og klinisk kreftforskning.

10 Likes

Tror det er arbeidsplassene som har vært primærfokus for tiltakspakkene - ikke så mange som arbeider i NANO i Norge :wink:

1 Like

Nå snakker jeg på vegne av alle private og offentlige selskaper, og universiteter/phd som driver med ett eller annet innen medisinsk forskning. Ikke bare et selskap.

1 Like

Får heldigvis godt støtte av Folketrygdfondet med stabilisering av kurs under disse spesielle tidene hvor all rekruttering faller med 60 - 70 % i klinikkene. Da er det godt å ha en støttespiller som trygda med på laget som ønsker all kreftforskning det beste.

Dette er det offentlige Norge på sitt beste :laughing:

15 Likes

Med dobbelt markedsandel i 2. linje som betalutin i 3. linje, hvilken omsetning snakker vi da? Hvordan blir prisingen i 2. linje kontra de 90-140k usd vi fikk bekreftet i radforsk podcasten?

Nå er du helt på jordet, Merlin.
Hvorfor i alle verden skulle de det nå?

  • Når Paradigme er ferdig har de tilgang til 3.linje dersom resultene tilfredsstiller en AA. Jeg ser ingen grunn til å avbryte det nå når det gjenstår innrullering av under 15 pax.
  • De må fortsatt gjennom en fase 3 på archer-kombien - det er ingen vei utenom - som vil ta flere år. Denne gir Regular Approval i både 2.linje og 3.linje dersom det går veien. Det er hva ledelsen har forespeilet er videre løp og det har de ikke gitt noen indikasjoner på at endres. Man må nok påregne minst 5 år før avlesning av denne.
  • De har ikke penger til dette. De må kapitalisere på Paradigme og 3.linje (enten gjennom partner, emisjon, salg, lån etc) og så ta produktet videre i flere indikasjoner.
  • Veien til markedet i disse indikasjonene går fra de senere linjene ifølge ledelsen og så mot tidligere linjer og slik har de lagt opp løpet også i selskapet. → med andre ord er AA i 3.linje en milepæl på veien mot 2.linje.
  • Det er ekstremt dårlig bruk av investorenes penger å droppe 3-linje nå. Det er også for å ferdigstille paradigme alle emisjonene siste 4-5 år og med de fopliktelser som medfølger der.

Den spekulasjonen der gir meg bare inntrykk av at du ikke har noen som helst oversikt over utviklingsløpet til Nanov og Betalutin (med de implikasjoner det medbringer ift hvem man synes er verdt “lytte til” på forumet)

22 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

JO de må fullføre fase 3 for å nå markedet i 2.linje.

De har kun mulighet til å få betinget godkjennelse i 3.linje (og kun som monobehandling) fordi paradigme forhåpentligvis kan gi resultater som kan forsvare det.

Det de skal ha møte om er oppsettet på Fase 3 som kan gi adgang/regular approval i både 2. og 3.linje.
Det er ingen muligheter til å få godkjent archer-kombien på noen som helst slags måte nå. Det er det altfor få pasienter som har fått den til å være noen som helst slags mulighet for det.

Det er i bunn og grunn bare tullball det du skriver. Både om det og at fda skal kjøre den gjennom uten de ordinære safety-kravene.

13 Likes