Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Er det et bedre produkt ?
Er det pauset , derfor ingen rekruttering ?
Dersom det er så bra og De har holdt på så lenge så bør vel alle behandlere vite om det ?
Hvorfor var noen av De største ikke med på emisjon?

Mange røde flagg her. Bør kreve ukentlig rapportering av rekrutterte. Kan ikke se noe tillitsvekkende i nano siste måneder.

2 Likes

Tror det er et bevist og lurt grep av selskapet og holde rep-emien varm. Det utsetter/mildner et ellers kraftig kursfall i en tid da makrobildet er dårlig i biotek. Etisk ukorrekt hvis så er tilfelle, ja!
Mange teorier/ønsker/håp her inne om hva som kan løfte kursen til over 14 innen tegningsperioden er over!

3 Likes

There are many plausible reasons why recruitment is tricky …as we all have debated in here.l (Covid, macro, emisjon, etc)

However, I remember when my dad got given his options, going back and forth… he decided no…. At the time I remember thinking that the ‘sell’ pitch was awful…. and my dad knows sales. Is where he shined. Anyhow , the look my father gave me in the doctors office that day, I just knew he didn’t believe in the person in front of him.

I have have a hunch Kolstad played a huge role here before. One has to know your stuff, know how to communicate with a patient, gain trust, be human. I’m sure list is even longer here…

However, human psychology with cancer patients is something one has to see to experience and understand what they go through. I wish any patient had the possibility to have their case looked at by a person like Kolstad.

Just saying is all. … I’m sure this one thing has played a factor.

Either way good luck and I am positive there will be medicine. We all need this to have that chance to save our loved ones.

I guess that’s why I am more relaxed about all this noise lately as I believe Skullerud. …. He is my type of guy.

Want to thank many in here for sharing and debating around all and nothing. I have learned a lot here!!

17 Likes

Lufter noen alternativer i etterkant av skuffelsen over 4 rekrutterte i Q4 (0 de siste 7 ukene av Q).

Tar vi Skulleruds ord på at toppen av trakten fylles opp og at de er på vei å få folk tilbake kan vi tro på opprettholdelse av guiding.

Alternativ 1:
De rekrutterte i Q3 med en hastighet på 2,33 pax pr. mnd.
Skullerud antok 4-6 uker med stillstand slik jeg tolket han, og med dette til grunn tror jeg på 0 rekrutterte i mars og april. Om vi fra mai rekrutterer med Q3 hastighet (2,33) så trenger vi 6 mnd, altså ut oktober - da vil ikke guidingen holde.

Alternativ 2:
Selskapet og Skullerud forstår at de må sette alle kluter til for å få de siste pasientene inn i studiet, og bør post-covid kunne klare høyere enn de 2,33 pr. mnd de klarte i et covid preget samfunn. Tar man derfor utgangspunkt i 3,33 pasienter pr. mnd fra mai så trenger vi 4 mnd og 1 uke. Da er enrollment complete ca 10 september. Da klarer de opprettholdelse av guiding.

Alternativ 3:
Best case er at Skulleruds og organisasjonens drive, nye inklusjonskriterier, post-covid skal kunne gi ketchup effekten mange har etterlyst her, da burde man kunne komme opp i farten til Q4-20 (4.66 pax pr.mnd) fra mai. Da er enrolment complete ca 01.08 med god tid til readout innenfor guiding.

Hvilket alternativ tror forumet på?

  • Ferdig rekruttert 01.11 - Når ikke guiding
  • Ferdig rekruttert 10.09 - Når akkurat guiding
  • Ferdig rekruttert 01.08 - Når guiding

0 stemmegivere

Det er ikke bekmørkt - men spennende nok.

2 Likes

Det er en fin måte si det på:) jeg hadde min mørkeste dag igår:) får håpe dem ikke bare møter motstand fremover …synd og skam at det skal være så vanskelig og rekruttere syke mennesker som ikke har noe annet alternativ med en så allerede lovende medisin…grunnet blant annet at dem ikke vet om nano…men det er jo det dem jobber mot hele tiden nå …krysser fingrene😇

1 Like

Covid og krig gjør heller ikke børsklimaet bedre.

Ingen grunn for at helsetjenestene for alvorlig syke mennesker skal svikte totalt i våres rike land…det påvirker jo,men bør ikke gjøre d…

Kjip makrosituasjon om dagen med krig på den ene siden og kemboinflasjon på den andre. Nå nærmer vi oss nytt Fed-møte med mulig rentehevning og det vil vel ikke akkurat dra markedet oppover. Får krysse fingre for en ketchupeffekt på rekrutteringstallene neste presentasjon, men det er vel igjen lurt å ha edruelige forventninger.

4 Likes

Her er det alt annet enn feststemning men så edruelig og nøkterne forventninger som mulig :wink:

1 Like

Investtechs «hold-deg-unna-portefølje» :

https://www.norwaytoday.com/rss3/advarer-mot-atte-aksjer-152268.html

I følge siden er NANOV -42,7 prosent siden den havnet på lista.

Altså har aksjen stått der en stund allerede

4 Likes

Sier seg selv at en må holde seg unna biotech i disse dager…men til denne prisen ville jeg hamstret aksjer i nordicnanovector, men det kan jeg dessverre ikke ta meg råd til nå…synd.men heldige dem som kan hamstre nå…For meg blir det malagakysten imorgen og drukne mine sorger i billig kartongvin på stranden" der det fortsatt er gratis sitte’ Og trenger ikke tenke på bli robbet heller…ikke så mye stjele fra meg …fattig som jeg er nå😇

1 Like

God tur, Ellen men ikke ta sorgene på forskudd. Det er håp her ennå :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

4 Likes

Det er stille før stormen får vi håpe. Sittet inne I 5 blodige år …og det som er mest ergerlig er at jeg er ikke på trading…og hver gang jeg har tenkt på og selge for kjøpe meg inn igjen har jeg feiget ut ’ tenk hvis jeg står utenfor når den gode nyheten kommer.,så jeg pr idag hadde hamstret aksjer i nano hadde og kunne avse kapital…Men PS for og ha det sagt så står det verre til med de andre aksjene jeg har som ikke er innen biotech…Vi får håpe d snur, ha is i magen😊

4 Likes

Tenk positive tanker :grinning:

Husker selv jeg kjøpte mine første aksjer når de gikk på børs for 36. Da falt de såvidt jeg husker til 12 før den gikk oppover til 120 eller noe. Var blant de heldige som fikk høydeskrekk den gang og solgte.

Etter den gang har det vært inn og ut med enkelte pauser.

Nå som vi er nærmere oss tenker jeg at det er best og sitte på innsiden, snittet ligger på rundt 20 . Blir nok og snitte ned når en får positive nyheter på østfronten. Krig, Corona og NANOV er en dårlig kombinasjon.

Ikke gi opp Ellen, børsen kan være hard og brutal mange ganger, men stort sett går det greit. Så håper noen trøstens ord og billig pappvin hjelper på humøret :grinning::grinning::grinning:

16 Likes

Takker for kloke ord…dem tar jeg med meg til Solkysten…og med litt tålmodighet så når vi kanskje lyset i enden av tunnelen, uansett om den virker ekstrem lang akkurat nå:blush::innocent:

1 Like

du glemmer rentehevingene som er bekjentgjort … uansett ha en god helg, lysere tider !

2 Likes

Helt klart, glemte dem oppi all elendigheten vi er vitne til for tiden :relieved:

God helg :grinning::grinning:

1 Like

Hva er greia med denne rep.emisjonen og hvorfor går styret inn for denne selvpiningen?

Såfremt ikke det plutselig kommer great News som skyter verdien over 14 kroner så er det vel på tide å takka av Marlene og få inn noen med forståelse for hvordan markedet fungerer. Det er styrets ansvar, men hun står for gjennomføringen.:rage:

2 Likes

Vi er mange i samme båt Ellen. Har verken tid eller kunnskap til å trade. Startet med 3K sommeren 16 og har fylt opp underveis til 8K. Selv om det har vært mye lurv & larv underveis, så er troen min blitt til ståltro. D blir ikke melkesyre og gangsperr nå noen meter før målstreken :nerd_face: :pray:

4 Likes