Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Hadde vært interessant å hørt henne forklare hvilke verdier hun har skapt for selskapet som er høyere enn kompensasjonen

2 Likes

Matematisk så mener jeg absoluttverdien klart er større.

Relevant for både Nanov og ultimo dette.

Kanskje 2 linje kan få AA ganske radig

22 Likes

Regner med du så det lille snevet av ironi i det jeg skrev :slight_smile: Men for å berolige sarte sjeler(ikke deg selvsagt) så kan man trøste seg med at NYKD falt nesten hele mcap til NANO i dag. Hadde sentimentet vært annerledes hadde nok dette gitt oss noen prosenter på den grønne siden, altså meldingen og ikke at nykd falt.

Det sagt syns jeg det var bra at de har fått nominert Ramdahl, men nå forsvinner også Samuelsson og Boehm.

Vi kan vel umulig vite hva og hvorfor, men HC sitter med fortsatt to stk i styret i Targovax på samme tid som Samuelsson ikke stiller til gjenvalg i NANO. Trenger de ikke øvrig info lenger?.. Ønsker de mer fleks? Er han bare ferdig, isåfall hvorfor prøver de ikke å få nominert en annen fra HC?

Man burde gjerne sette noen ekstra popnagler i ringen, for hvis de ikke leverer tilfredstillende(hva enn faen det måtte være) på Q1 13.mai blir det virkelig trafikk i den sonen…

5 Likes

Har bursdag 13. Mai, spent på om presangen frå Nanov er betre enn svigermors.

2 Likes

De kan som oftes føles nokså like, vertfall intensjonen rundt sådan.

2 Likes

Skjønner at dere har røffe svigermødre @ulvers og @hybrid :sweat_smile:

2 Likes

Skulle gjerne hatt Donna g som svigermor.

Værsågod. Her er 200 nanov aksjer til bursdagen.

Mannen din er heldig han og. Funnet en dame som bryr seg om investeringer. :ok_hand:

3 Likes

Nei - nok tøys.

Flott svar @Pk2k fikk på spørsmål angående Alpha37… Artig hvordan ordlyden fra presentasjoner endrer seg fra 1h22 til q3/q4 - men samme det.

Det ligger en liten gjensidig(dog favør nano etter mitt syn) lisensieringsopsjon mellom Orano (tidligere areva) og Nano;

“Nordic Nanovector has the option to license any resulting ARCs for further development and AREVA Med has the option to license the use of CD37-targeting antibodies for its own purposes.”

Her ser man at nano har opsjon til å lisensiere eventuelle nye assets som fruktes av dette samarbeidet, samt Orano har opsjon på å lisensiere anti-cd37 techen for annen bruk. Slik jeg tolker ordlyden(enn hvor spe den er) havner ikke Orano i direkte konkurranse med Nano pga dette. Samt det viser igjen at Nano er mer enn Betalutin når omrisset til et samarbeid er platformteknologien som “byttemiddel”.

Jeg har egentlig ikke noe grunnlag for å si det, men før oppstart av fase 1 burde vi kunne se dette samarbeidet konkretisert i form av en kommersiell avtale - hvordan den eventuelt vi se ut måtte gudene vite, men (igjen uten grunnlag) har jeg inntrykk av at Nano er den som har med partymiksen til partyet, og det er ikke liv laga uten den.

Så satser vi på at miksen er top of the line og ikke akterutseilt på grunn av bispecifics, car-t og kreftvaksiner slik at dette også kan bære frukter for aksjonærer.

image

Startgropa folkens!

1 Like

Utrolig å se hvor sykt overbetalt ledergruppa er.

Står ikke i stil i det hele tatt til de svake prestasjonene som leveres gang på gang.

Skjønner liksom ikke at folk klarer å være all in og gjenta gang på gang at nå smeller raketten, for å sitte igjen med skjegget i brødristeren ved hver presentasjon.

Skal det ikke til minst enda en emisjon her uansett for å ha godt med penger på bok i en forhandlingssituasjon, så sant alt nå løper på skinner (noe jeg tviler sterkt på gitt historikken). Det er vel lurt å ligge lavt for å slippe å bli brent enda en gang på Q1 tenker jeg…

6 Likes

Kan du ikke godta at noen liker selvskading, bdsm er en greie :anger:

oooufff jaaa, 2 rekrutterte i Q1, daaamn blir halv kram av tanken :rocket:

1 Like

Hvor mye taper man på å sitte ute å se an Q1? 10% ved gode resultater? Evte minus 10-20 om det går dårlig. Jeg har ingen tro på at alle i “trakten” vil være rekruttert innen Q1? Noen vil være øverst i trakten der de akkurat har meldt sin interesse. Andre skal til legesjekk samtale og noen er sikkert nær godkjenning og skal behandles. Så ved Q1 Max 4. Da er de på 110.

Deretter 3 pr MND fremover. Ferdig rekruttert rundt 1 oktober? Ja det er akkurat innafor. Dette syntes jeg er ett positivt scenario. En ny slik inntørkning som de opplevde i desember er litt krise.

Etter så mange år så er det selvfølgelig altfor bittert å bli slått ut på siste indre eller oppløpet om man vil. Da har man vært tolmodig forjeves.
Sitter man med store tap er det bare å holde. Nano var på vinnerlisten i fjor. I en normal verden er ett godkjent kreft produkt verdt mye.men verden er ikke helt normal om dagen. Det er mye annen risiko enn det kliniske man må ta hensyn til.

2 Likes

Var det ikke FDA samtaler om fase 3 studiet denne måneden? Pi3k har avsluttet fase 3 fordi det ble umulig å gjennomføre. Er dette en fare? Skullerud sa at fase 3 måtte være i 2 linje fordi 3 linje ikke ville gå. Med artikkel fra fierce pharma syntes det ut til å gå fint. Men er det risiko knyttet til fase 3 studiet som ikke har vært belyst?

Stemmer det, nederste svar i mailen.

Bet meg merke i at de faktisk ikke har fått grønt lys enda for fase3 i 2linje. Noe urovekkende at dette ikke er klart da det kan tilsi, at om paradigme studien faktisk hadde opprettholdt rekruttering hastigheten vi så i Q4 2020 så hadde ikke oppsettet vært avklart ved en readout i henhold til forrige guiding 1h 2022.

I motsetning så kan det nok sies at et FDA møte og avklaringer, ville vært avholdt tidligere om de så at rekrutteringen gikk mot slutten for en stund siden. Men det er jeg usikker på. De har jo fast track så det kan tenkes at overnevnte kunne vært/blitt en realitet.

4 Likes

Går det an å legge inn en RS feed fra e-post innboksen din via en TekBot eller? :smile:

1 Like

Det er den andre setningen der som gjør at jeg velger å se an ting. Det er veldig få uker de reelt har å rekruttere fram mot 13 mai. Kanskje bare 4 uker med reel inkluderinger. Men hvem vet. Skullerud vet:)

WORLDQUANT short posisjon er nå inndekket.
Edit… tror ikke det er omsatt nok aksjer til full inndekning, men andelen er i allefall nå under 0,5%

3 Likes

Under 0,5% så det er ikke sikkert den er 100% inndekket, men fra drøye 1,1mill i februar til under 600k nå, det en saftig reduksjon !

7 Likes

I midten av mars la jeg ut info om “critical straffing” ved sykehus i USA. Tallet lå da på 6 % ned fra 20 % i januar 2022. Det siger fortsatt nedover. Legger ved et Chart over siste år (ikke %) men man ser tendensen fra jan til mars og videre til april. Vi får krysse fingrene at dette betyr mindre sykemeldinger og at klinikker er klare til å behandle de som melder seg.


11 Likes

Minst en typo snek seg inn…“critical staffing”. Kilde HealthData.gov

2 Likes