Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

8 Likes
7 Likes

Kan det være at profilen til betalutin setter PI3K i et enda dårligere lys?

2 Likes

Tror ikke pi3k sin safety måles opp mot et eksperimentelt legemiddel som Betalutin foreløpig kun er, så nei birvikrningsprofilen til Betalutin tviler jeg på at er et vurderingskriterie i denne omgang, men ved en evnt godkjennelse av Betalutin vil nok kommende kandidater vurderes/måles opp mot bl.a Betalutin for å se om de kan tilføre noe nytte til feltet.

3 Likes

Hallo i luken har detektivene sovnet ved roret?!?!??!?!

Sitter på mobilen atm så er ikke like rask på å sjekke alle vinkler her men det virker som bayer har trukket godkjennelse søknaden i US og EU med aliqopa som kombo behandling!!!

Dette er et helvetes stålbull om det stemmer :eggplant:

Byebye copanlisib

9 Likes

De har trukket for MZL, ja. Ikke trukket for FL, så vidt jeg vet.

https://pink.pharmaintelligence.informa.com/PS145577/Bayer-Pulls-Aliqopa-Combo-Filings-In-EU-US--Other-Markets--But-May-Resubmit

Bayer Pulls Aliqopa Combo Filings In EU, US & Other Markets – But May Resubmit

Litt shady artikkel men

2 Likes

Så de har stoppet alle chronos-studiene da, eller? :thinking:

Det virker sånn, og dette ble meldt 25 januar 2022. Og hva skjedde samme dag i samme
segment med samme type medisin?

Jo dette: Incyte - Incyte Provides Update on Parsaclisib and MCLA-145

Incyte is withdrawing the New Drug Application (NDA) for parsaclisib for the treatment of patients with relapsed or refractory follicular lymphoma (FL), marginal zone lymphoma (MZL) and mantle cell lymphoma (MCL).

Her har nok følerne i bayer regimet sondert fda og trukket søknaden tidlig ifb synet på pi3k generelt?

5 Likes

@Inkognito666 på chatten

Fra årsrapporten til bayer, stålbull blue balls :eggplant::eggplant:

Så var det dette med bivirkninger… Chronos-3 for de som lurer.

Bayer nevnes i agendaen for FDA-møtet, det er markedet som sover i timen her. Bayer er definitivt på radaren til FDA :ok_hand:

Motorveien for Betalutin blir bare bredere og bredere, og stadig flere blir stående igjen på veiskulderen og ser NANOV blåse forbi :laughing:

Currently, there are four PI3K inhibitors approved by the FDA under this context. They are Gilead Sciences’ Zydelig (idelalisib), Bayer ’s copanlisib, Secura Bio’s develisib, and TG Therapeutics ’ umbralisib.

12 Likes

Skuffet over meg selv at jeg ikke fant dette tidligere :sweat_smile:

Rart Skullerud ikke har sendt deg en mail om det :wink:

Hvorfor er det en shady artikkel?

Pink sheet er selve fagbladet for regulatoriske greier, står i samme hylla som farmakopeene og guidelines i farma-bransjen.
Å lese pink sheet er fakturerbare timer.

5 Likes

Hehe artikkelen inneholdt ikke så mye å lese, var mer en overskrift i mine øyer. Aldri vært borti pink sheet :sweat_smile:

https://pharmaintelligence.informa.com/products-and-services/regulatory-compliance/pink-sheet

Folk i pharmabransjen som er totalt uinteressert i investeringer leser pink sheet.
Fordi det tar opp de viktigste sakene som rører seg i det regulatoriske bildet.

Edit:

For de som ikke gidder å trykke på linken for å finne ut hva “pink sheet” er, et lite utdrag:

" Pink Sheet: global policy and regulatory coverage

Inform your strategic decisions with unparalleled access to worldwide pharmaceutical regulatory affairs and compliance-related intelligence. Rely on the exclusive industry expertise of Pink Sheet.

Successfully navigate the complex worlds of compliance, legislation, policy regulation, and industry developments with the expertise of our worldwide network of expert analysts and journalists.

Minimize risks, maximize opportunities

Our team of global contributors helps you to anticipate challenges, minimize risks and maximize opportunities. Pink Sheet is the biopharma industry’s go-to source for business-critical insights and policy and regulatory intelligence.

How it helps

Pink Sheet gives you the power to go behind the regulatory and compliance headlines to understand the implications of worldwide industry developments on your business.

How it works

With a network of journalists and analysts crisscrossing the globe, our industry experts and thought leaders track product progress from submission to approval. We also draw on the strength and expertise of the rest of the Pharma Intelligence family of analytical and market intelligence tools.

Analysis and opinion covers key topic areas such as:

  • Review pathways
  • Drug safety
  • Legislation
  • Legal and IP
  • FDA advisory committee
  • Drug approvals
  • Market access and reimbursement
  • Manufacturing
  • Consumer drugs
  • Clinical / R&D
  • Commercial

Start a free trial

21 Likes

Grattis til alle dere “gravere” i Nanotråden, dere gjør en fantastisk bra jobb. Til stadighet kommer det slike gullkorn som dette som Pk2k kom med nå, og det er flere av dere som kommer med essensiell Information. Det er dere som er “skyld” i att jeg har fått lastet opp mine aksjer på så lave kurser. Jeg bare takker for att dere til en viss grad, gjør dette forståelig for meg. Biotek er jo forholdsvis komplisert. Så igjen, takk for alt gravearbeid :+1:

8 Likes

Fantafenomenalistisk! Tusen takk for dette!

3 Likes

Nå var vel allerede 3 av disse studiene med Pi3K inhibitor avsluttet med Copanlisib som den siste. Blir utvilsomt spennende fremover

2 Likes