Innrulleringen tar seg opp når de trenger mer penger, vil jeg tro.
For øvrig synes jeg det er oppløftende og lovende at det ikke skal store markedsandelen til bare i FL til å kunne forsvaret kursmålet i bullcaset mitt.
Så kommer MZL, DLBCL, Alpha37 og øvrige indikasjoner i tillegg her
Skal bli deilig å komme helskinnet ut av innrullerings-/ spekulerings helvetet i NANOV med enorm lommebok …
Mail er sendt ja, i går Fortsatt ikke noe svar så får håpe han er opptatt med noe av den positive art
Ikke funnet ut noe om tazemetostat ?
Min største bear frykt nå er om Kolstad er skit lei hele medisinen og fokuserer bare på andre ting
Kolstad jobber ikke lenger ved Radiumhospitalet, men fikk seg ny jobb i høst på Sykehuset i Innlandet, avdeling Gjøvik. Så han er vel allerede ute.
Tydelig at jeg ikke følger så tett lenger.
Hvem er lead nå da?
Jeg må korrigere meg selv. Han jobber i Gjøvik, men om han også fremdeles jobber i Oslo vet jeg ikke. Men det ser jo ut som at han er på vei ut.
Det er vel 1,5 år siden han koblet seg av rekrutteringen til Paradigme. Står i en eller annen Q-rapport.
Om det går samme veien der som med Pi3K-hemmerene. Trodde du satt begravd i pink sheet om dagen!?
Hahaha
Nei har ikke sjekket noe særlig på Tazemetostat fordi pasient gruppen de er godkjent for tilsvarer bare 10-15% av 3linje FL som har en spesiell mutasjon
Arne Kolstad kastet vel Nano i søppeldunken i 2021 når han stormet frem og ble en av de største sentrene til en Car-T studie for FL i 3linje…
#visomvilhatilbakeArneKolstad
Yes… kinda what I was mentioning before… do we know anything about the person NANOV hired to increase enrollment ? Sure hope the individual has what it takes …. This is not just to follow up sites. The patients need that special touch….
I still believe the biggest cock up lies here…. Not Covid or macro.
Han:
Jobber med Car-T han også:
Som kjent har jo Skullerud grepet fatt i Radiumhospitalets pasientoppfølgning. Det ble opplyst på siste presentasjon, og at det så ut til å ha kommet i rute. Er ikke avhengig av hvor Kolstad jobber. Han har uansett gjort en fantastisk jobb med ikke minst Archer-1. Regner med at Radiumhospitalet er i gang med nye paxer for innrullering i Paradigme.
I og med problemene for PI3K er uttalelser i artikkelen i Dagens Medicin delvis foreldet. Artikkelen er jo snart et år gammel.
Lunsumio* (mosunetuzumab) received a positive opinion from the CHMP for a conditional marketing authorisation for the treatment of relapsed or refractory (when treatment does not work) follicular lymphoma.