Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jepp, rekrutteringen fremover blir spennende, men jeg synes da det nå er flere signaler som gir grunn for optimisme. Det ville da være rart om ikke noen av disse bidro til litt mer fart i rekrutteringen:

  1. “best screening-tall ever” (rent statistisk bør det jo slippe gjennom flere fra et større screening-grunnlag enn mindre)
  2. de har ansatt (eller engasjert?) en egen person som følger opp rekrutteringen på sitene
  3. korona-belastningen på sykehusene ser ut til å være på vei ned
  4. andre studier (Pi3k) for samme pasientgruppe har blitt stoppet, og kan bety at pasienter som skulle vært med i disse istedet kommer med i Paradigme
  5. i Q4-pres. oppgir de i tillegg å ha tatt målrettede initiativer for å booste rekrutteringen:
    • Centres focus planning
    • Tailored Centre-by-Centre plan
    • Investigator meetings
    • Face-to-Face meetings where possible
  6. i tillegg vil de fortsette med selskapet Trialbee for hjelp til rekruttering i USA, noe som må tolkes som at de har bidratt positivt hittil. OG - de har nå engasjert samme selskap også i Israel og Spania (med hhv 6 og 9 site’er ihht testprotokollen), og vurderer å bruke de i enda flere land. Link til Trialbee : https://trialbee.com/
15 Likes

Mulig det er ønsketenking, men er det også mulig at de kommenterer at de har tilstrekkelig med pasienter i screening? Altså at de har “kontakt med” nok mennesker til å fullføre studiet?

1 Like

Da bør man nok isåfall ha mange nok til screening til at det kan legges inn en solid margin, for slik jeg har forstått det kan andelen som går videre fra screening til å bli deltager i studiet sprike veldig.

1 Like

Vil tippe at de har fler enn 14 i screening p.t. Men det hjelper jo ikke all den tid de ikke har fått dosering. De kommer neppe til å kommentere antall på det.

Innrulleringen tar seg opp når de trenger mer penger, vil jeg tro.

For øvrig synes jeg det er oppløftende og lovende at det ikke skal store markedsandelen til bare i FL til å kunne forsvaret kursmålet i bullcaset mitt.

Så kommer MZL, DLBCL, Alpha37 og øvrige indikasjoner i tillegg her

18 Likes

Skal bli deilig å komme helskinnet ut av innrullerings-/ spekulerings helvetet i NANOV med enorm lommebok …

3 Likes

Mail er sendt ja, i går :wink: Fortsatt ikke noe svar så får håpe han er opptatt med noe av den positive art :crossed_fingers:

3 Likes

Ikke funnet ut noe om tazemetostat ?:wink:

Min største bear frykt nå er om Kolstad er skit lei hele medisinen og fokuserer bare på andre ting

Hva tenker du på om tazemetostat? :wink: @InVivo

Kolstad jobber ikke lenger ved Radiumhospitalet, men fikk seg ny jobb i høst på Sykehuset i Innlandet, avdeling Gjøvik. Så han er vel allerede ute.

4 Likes

Tydelig at jeg ikke følger så tett lenger.

Hvem er lead nå da?

Jeg må korrigere meg selv. Han jobber i Gjøvik, men om han også fremdeles jobber i Oslo vet jeg ikke. Men det ser jo ut som at han er på vei ut.

1 Like

Det er vel 1,5 år siden han koblet seg av rekrutteringen til Paradigme. Står i en eller annen Q-rapport.

1 Like

https://app.cristin.no/projects/show.jsf?id=602039

Om det går samme veien der som med Pi3K-hemmerene. Trodde du satt begravd i pink sheet om dagen!?:wink:

1 Like

Hahaha :rofl:

Nei har ikke sjekket noe særlig på Tazemetostat fordi pasient gruppen de er godkjent for tilsvarer bare 10-15% av 3linje FL som har en spesiell mutasjon :smiley:

1 Like

Arne Kolstad kastet vel Nano i søppeldunken i 2021 når han stormet frem og ble en av de største sentrene til en Car-T studie for FL i 3linje… :fire:

2 Likes

#visomvilhatilbakeArneKolstad

:man_dancing: :slight_smile: :joy:

5 Likes