Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Fordi en insider solgte for 7 mill?

3 Likes

Og nå skal disse insidekjøpene ha motsatt effekt?

De har null effekt, ingen som blir bull av 250 000 kroner i potten, men det er under en promilles grunn til at de fleste er aksjonærer vil jeg tro.

Insider i Norske Skog handlet for 90 MNOK 18 måneder før de konket. De er ikke alltid herrer over fremtiden, på godt og vondt.

6 Likes

Man bare må elske Nanov… :slight_smile:

Hvor er du @kaei ???

:rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Har Skullerud kjøpt aksjer tidligere?

Huff jeg skulle skjønt tegninga den gangen jeg begynte å spørre meg selv hvorfor NANOV ansatte skulle ha dobbel lønn av andre inne bio startups uten å levere noe som helst på 3-4 år

MCAP NANOV vs NYKODE nå :joy:

Hjemme alene fest i NANOV som har pågått i siden RL solgte for å kjøpe hus, hytte elns.
Fantastisk tegning i emisjonen av innsidere, bare å gratulere!

2 Likes

Han fikk 350 000 PSU’er ved oppstart for fire måneder siden. Tenker han klarer seg med det.

1 Like

Hehe, ja så å legge 50 lapper på bordet på dagens kurs med han sin lønn er vel også mer enn nok.

Man må selvsagt stå fritt til å tolke insidernes handler som man ønsker :slight_smile: :slight_smile:

Tror ingen tolker det på en annen måte enn at det er flau pliktøvelse.

Som de forøvrig kunne spart seg for

1 Like

Tenker at dem rett og slett ikke turde og ikke kjøpe faktisk.

Dersom de hadde handlet hele veien nedover og var fullastet nå så skulle jeg ikke sagt så mye, men når denne ceo’n er så sparsommelig på innskuddet sitt på denne kursen så lurer man jo.
Men det får være opp til hvermansen å bedømme. Skal ikke si noe mer om det :relaxed::relaxed:

Du slår inn åpne dører her

Hvorfor spørsmålstegn @InVivo ?
Du skjønner sikkert hva jeg mener med det jeg skrev .

Nei, og derav spørsmålstegnet

Kan noen si meg hvor vanlig det er at en CEO innen biotec kjøper aksjer for flere 100.000 kr på hver emisjon når vedkommende har 100.000-vis av PSU-er?

:man_shrugging::man_shrugging:

20 Likes

Alle norske biotekker oppsummert.

Bare vent ulti,nykode etc🤭

bilde

1 Like

Dette belyser kanskje hvor vanskelig det har vært å rekruttere pasienter de siste 2 årene.
Oppsummering av COVID data for England og Wales, siste 2 år av Dr. Campell.

4 måter å telle dødsfall på:
127 704 døde ut over 5 års snitt.
152 872 døde innen 28 dager etter positiv test.
174 233 døde med COVID-19 merknad på dødsattest.
17 371 døde uten andre underliggende sykdommer.
Snitt alder for dødsfall 82.5 år.
Gjennomsnitt levealder for menn redusert med ca. 7 uker, ca 4 dager for kvinner.

Forventa ca. 50 000 ekstra kreft relaterte dødsfall på grunn av forsinket diagnose, behandlingskøer osv.

Du glemte å ta med det sitatet om at Han også er en nigeriansk prins og at han kun trenger 5000$ for at dette skal snu.

1 Like

Jeg tror hovedproblemet er at ledelsen aldri har klart å bli et samlet team som fungerer sammen . Her sitter de spredt på hver sitt ness rundt i verden og har ingen felles base som samler dem til en god drivkraft .
Hvem sitter samlet i Norge feks ? Regner med det er hovedkontoret i bedriften .